|
1 min. doba čtení

Proč zůstal Muziker Muzikerem? Nebo jak na úspěšný rebranding? (Monika Klísková, Muziker)

Dělat rebranding je skutečné peklo. Kdo si to zažil, ví, o čem mluvíme. Ale dělat ho dvakrát během krátké doby chce skutečně odvahu. Ale když se to udělá pořádně, má to extrémní dopad na vaši společnost. Proč toto museli v Muzikeru absolvovat dvakrát, než si vybírali partnera pro tento proces a co všechno museli po rebrandingu ve firmě měnit nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Monika Klísková, Chief Marketing Officer v Muzikeru.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:13 Proč musel projít Muziker rebrandingem po rebrandingu?
  • 06:58 Rozhodnutí padlo poté, co měli relevantní data?
  • 08:50 Proč nedali jiný název na sekundární a terciární trhy?
  • 10:46 Jak si vybrat agenturu pro rebranding?
  • 15:01 Proč mít ve firmě maskota?
  • 16:36 Byla změna barev pro Muziker zásadní?
  • 18:25 Co všechny museli udělat, když spustili rebranding?
  • 22:29 Jaké hlavní cíle sledovali rebrandingem?
  • 24:11 Zaznamenaly nějaké změny v rozpoznatelnosti po rebrandingu?
  • 25:35 V čem nová brand identita usnadnila práci společnosti?
  • 27:38 Udělali by ještě něco jinak a lépe?
  • 30:38 Jaký je vývoj brandu?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)
7 min. doba čtení

E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)

Expanze e-shopu do zahraničí už dávno není jen o překladu webu. Úspěch v roce 2026 budou mít ti, kteří rozumí datům, investují do důvěry a mají trpělivost. Slovensko jako test, Polsko jako výzva a Německo jako cíl – tak vypadá cesta mnoha značek, které zjišťují, že marketplace není zázrak a rychlá vítězství neexistují. Tento rozhovor […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025
8 min. doba čtení

Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025

Umělá inteligence nakupuje za nás, Google umožňuje skrývat reklamy, loajalita mizí a TikTok se mění na cestovní kancelář. Nový díl Mudrovačky přináší nabitý přehled trendů, které mění online marketing a e-commerce od základů. Od revoluce v nákupech přes ChatGPT, nová pravidla Mety až po TikTok Travel Ads a růst marketplace platforem v segmentu DIY.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)
5 min. doba čtení

Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)

Umělá inteligence už dávno není jen módní slovo, ale reálná pomoc i ve finančním řízení. V rozhovoru o systému Bridgit se dozvíte, jak může mít každá firma vlastního „virtuálního CFO“, který sleduje tržby, marže, cashflow a dokonce předpovídá problémy dřív, než vzniknou. Pokud vás zajímá, jak propojit data z e-shopu, marketingu a účetnictví do jednoho […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet