1 min. doba čtení

Proč zůstal Muziker Muzikerem? Nebo jak na úspěšný rebranding? (Monika Klísková, Muziker)

Dělat rebranding je skutečné peklo. Kdo si to zažil, ví, o čem mluvíme. Ale dělat ho dvakrát během krátké doby chce skutečně odvahu. Ale když se to udělá pořádně, má to extrémní dopad na vaši společnost. Proč toto museli v Muzikeru absolvovat dvakrát, než si vybírali partnera pro tento proces a co všechno museli po rebrandingu ve firmě měnit nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Monika Klísková, Chief Marketing Officer v Muzikeru.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:13 Proč musel projít Muziker rebrandingem po rebrandingu?
  • 06:58 Rozhodnutí padlo poté, co měli relevantní data?
  • 08:50 Proč nedali jiný název na sekundární a terciární trhy?
  • 10:46 Jak si vybrat agenturu pro rebranding?
  • 15:01 Proč mít ve firmě maskota?
  • 16:36 Byla změna barev pro Muziker zásadní?
  • 18:25 Co všechny museli udělat, když spustili rebranding?
  • 22:29 Jaké hlavní cíle sledovali rebrandingem?
  • 24:11 Zaznamenaly nějaké změny v rozpoznatelnosti po rebrandingu?
  • 25:35 V čem nová brand identita usnadnila práci společnosti?
  • 27:38 Udělali by ještě něco jinak a lépe?
  • 30:38 Jaký je vývoj brandu?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
1 min. doba čtení

Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+