1 min. doba čtení

Jak ví banka reálné a opravdu pomoci e-commerce firmě? (Pavel Bogár, Tatra banka)

Bankovní subjekty, telekomunikace či pojišťovny nejsou většinou příliš pozitivní témata k rozebírání. Avšak v tomto případě může být opak pravdou. Když se banka věnuje aktivitám na pomoc podnikatelům a vyvine pro ně celý ekosystém, najednou to všem zúčastněným dává smysl. Jak přistupuje k financování e-shopů Tatra banka, zda je takové financování možné pouze pro klienty a proč mají vlastní platební bránu nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Pavol Bogár, vedoucí oddělení akvizici a depozitních produktů malých firemních klientů v Tatra bance.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:57 Jak lze vypracovat na vyšší pozice v bankovním sektoru?
  • 03:45 Jak přistupuje k financování e-shopů Tatra banka?
  • 09:10 Podle čeho se dostávají partneři na seznam ověřených?
  • 14:43 Kdo se stará o celý tento ekosystém ve společnosti?
  • 15:45 Jak se lze dostat k tomuto ekosystému?
  • 18:22 Jaký je rozdíl mezi bankovními a komerčními platebními branami?
  • 22:01 Chystají v Tatra bance i systém Buy now – pay later?
  • 23:00 Pro koho je ekosystém Tatra banky určen?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Úspěšná online strategie společnosti 4home s 200 000 objednávkami měsíčně na 9 trzích (Jan Skalický, 4home)
5 min. doba čtení

Úspěšná online strategie společnosti 4home s 200 000 objednávkami měsíčně na 9 trzích (Jan Skalický, 4home)

Rozhovor přibližuje úspěšný rozvoj e-shopu 4home, který je na trhu již dvacet let a expanduje do zahraničí. Přibližuje výzvy a příležitosti, které přinesla pandemie, i to, jak si společnost udržela růst během poklesu v e-commerce. Mezi klíčové faktory úspěchu patří flexibilní marketingová strategie, zvyšování míry konverze a efektivní využívání affiliate marketingu prostřednictvím služby Dognet. Přechod […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Search Ads na TikToku, Boomery jako příležitost pro e-commerce a AI influenceri | MUDROVAČKA 10/2024
1 min. doba čtení

Search Ads na TikToku, Boomery jako příležitost pro e-commerce a AI influenceri | MUDROVAČKA 10/2024

V říjnu jsme si prošli skutečně mnoho zajímavých témat, která umí přinést jiný pohled i na vaše podnikání. Rozebírali jsme novinky v TikToku, kde lze inzerovat i ve vyhledávání, Baby Boomers jako příležitost pro online nakupování, ale také novinky v Google shoppingu, či PayPal Ads. Také jsme se podívali i na možnosti blokování nevhodného obsahu […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+