|
1 min. doba čtení

Jak ví banka reálné a opravdu pomoci e-commerce firmě? (Pavel Bogár, Tatra banka)

Bankovní subjekty, telekomunikace či pojišťovny nejsou většinou příliš pozitivní témata k rozebírání. Avšak v tomto případě může být opak pravdou. Když se banka věnuje aktivitám na pomoc podnikatelům a vyvine pro ně celý ekosystém, najednou to všem zúčastněným dává smysl. Jak přistupuje k financování e-shopů Tatra banka, zda je takové financování možné pouze pro klienty a proč mají vlastní platební bránu nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Pavol Bogár, vedoucí oddělení akvizici a depozitních produktů malých firemních klientů v Tatra bance.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:57 Jak lze vypracovat na vyšší pozice v bankovním sektoru?
  • 03:45 Jak přistupuje k financování e-shopů Tatra banka?
  • 09:10 Podle čeho se dostávají partneři na seznam ověřených?
  • 14:43 Kdo se stará o celý tento ekosystém ve společnosti?
  • 15:45 Jak se lze dostat k tomuto ekosystému?
  • 18:22 Jaký je rozdíl mezi bankovními a komerčními platebními branami?
  • 22:01 Chystají v Tatra bance i systém Buy now – pay later?
  • 23:00 Pro koho je ekosystém Tatra banky určen?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)
7 min. doba čtení

E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)

Expanze e-shopu do zahraničí už dávno není jen o překladu webu. Úspěch v roce 2026 budou mít ti, kteří rozumí datům, investují do důvěry a mají trpělivost. Slovensko jako test, Polsko jako výzva a Německo jako cíl – tak vypadá cesta mnoha značek, které zjišťují, že marketplace není zázrak a rychlá vítězství neexistují. Tento rozhovor […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025
8 min. doba čtení

Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025

Umělá inteligence nakupuje za nás, Google umožňuje skrývat reklamy, loajalita mizí a TikTok se mění na cestovní kancelář. Nový díl Mudrovačky přináší nabitý přehled trendů, které mění online marketing a e-commerce od základů. Od revoluce v nákupech přes ChatGPT, nová pravidla Mety až po TikTok Travel Ads a růst marketplace platforem v segmentu DIY.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)
5 min. doba čtení

Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)

Umělá inteligence už dávno není jen módní slovo, ale reálná pomoc i ve finančním řízení. V rozhovoru o systému Bridgit se dozvíte, jak může mít každá firma vlastního „virtuálního CFO“, který sleduje tržby, marže, cashflow a dokonce předpovídá problémy dřív, než vzniknou. Pokud vás zajímá, jak propojit data z e-shopu, marketingu a účetnictví do jednoho […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet