1 min. doba čtení

Jak ví banka reálné a opravdu pomoci e-commerce firmě? (Pavel Bogár, Tatra banka)

Bankovní subjekty, telekomunikace či pojišťovny nejsou většinou příliš pozitivní témata k rozebírání. Avšak v tomto případě může být opak pravdou. Když se banka věnuje aktivitám na pomoc podnikatelům a vyvine pro ně celý ekosystém, najednou to všem zúčastněným dává smysl. Jak přistupuje k financování e-shopů Tatra banka, zda je takové financování možné pouze pro klienty a proč mají vlastní platební bránu nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Pavol Bogár, vedoucí oddělení akvizici a depozitních produktů malých firemních klientů v Tatra bance.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:57 Jak lze vypracovat na vyšší pozice v bankovním sektoru?
  • 03:45 Jak přistupuje k financování e-shopů Tatra banka?
  • 09:10 Podle čeho se dostávají partneři na seznam ověřených?
  • 14:43 Kdo se stará o celý tento ekosystém ve společnosti?
  • 15:45 Jak se lze dostat k tomuto ekosystému?
  • 18:22 Jaký je rozdíl mezi bankovními a komerčními platebními branami?
  • 22:01 Chystají v Tatra bance i systém Buy now – pay later?
  • 23:00 Pro koho je ekosystém Tatra banky určen?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
1 min. doba čtení

Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+