2 min. doba čtení

Jak identifikovat a nastartovat příležitosti růstu vašeho podnikání

Tomáš Török je spoluzakladatelem společnosti BizBuilders, kterou tvoří tým zkušených lidí z marketingu a podnikání. Fungují jako sehraný tým, který pomáhá klientům najít další tržby, oslovit nové zákazníky, zvýšit ziskovost nebo uklidit značku. Výsledkom jsou nové nápady na posun podnikání konfrontované přísným byznys pohledem (na ekonomiku firmy). Uvažujete, jak uchopit další směřování vaší firmy či značky? Tomáš vám přes příklady konkrétních klientů (Tuli, Powerlogy a jiné) ukáže, jak na to.

Veronika Pečimon Hesková Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge
|

V rozhovoru se dozvíte:

  • 0:37 Jaký byl Tomášův hlavní impuls pro založení BizBuilders?
  • 2:13 Kdy firma/majitel sáhne po byznys konzultaci a co mu může přinést?
  • 9:19 Jak probíhá spolupráce a co je třeba si předem připravit?
  • 12:40 Dokáže firma sama pojmenovat, kde je její hlavní/skutečný problém, který potřebuje vyřešit?
  • 14:03 Ve které oblasti potřebují podle Tomáš firmy nejvíce pomoci?
  • 15:48 Co je nejdůležitější při budování firmy a její kvalitní značky?
  • 18:08 Dlouhodobá spolupráce vs. jednorázová analýza?
  • 18:51 Je vybudování hodnoty značky dlouhodobý proces, nebo se dá zvládnout jednorázově?
  • 20:17 Dokáže firma interně definovat svou značku a tržní odlišnost?
  • 21:09 Na co nejčastěji firmy při růstu svého byznysu zapomínají?
  • 23:02 Doporučení na závěr.

Sdílet článek
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V Ecommerce Bridge se věnuje zejména komunikaci s autory, editování a publikování článků a video rozhovorů. Má na starosti chod celého projektu, inovace, propagaci a vše spojené s obsahovou stránkou.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Podnikání s e-shopem nemusí být peklo. Opravdu ne
4 min. doba čtení

Podnikání s e-shopem nemusí být peklo. Opravdu ne

Pokud máte e-shop, určitě to znáte: faktury, kurýři, platby, účetní… V jednu chvíli máte pocit, že místo produktů podnikáte hlavně s papíry. A když si už myslíte, že je vše hotové, zjistíte, že jste na něco zapomněli. Nebo že vám zákazník nezaplatil.

Braňo Šimo Braňo Šimo
CEO, SuperFaktura, s.r.o.
Přečíst článek
Jaký byl Black Friday 2024 na e-shopech od CREATIVE sites? Zajímavá zjištění nás překvapila
5 min. doba čtení

Jaký byl Black Friday 2024 na e-shopech od CREATIVE sites? Zajímavá zjištění nás překvapila

Black Friday a Cyber Monday jsou pro provozovatele e-shopů každoročně velmi důležité, přičemž během nich často padají prodejní rekordy. V posledních letech se však šušká, že tyto nákupní svátky již postupně ztrácejí na popularitě a nemají tak velký smysl. Ale kde je pravda? V CREATIVE sites si připravili průzkum mezi svými klienty a došli k […]

Ivan Cingel Ivan Cingel
COO v CREATIVE sites, CreativeSites, s.r.o.
Přečíst článek
Vrácení zboží způsobuje krizi v e-commerce
3 min. doba čtení

Vrácení zboží způsobuje krizi v e-commerce

Vrácení zboží se stalo nedílnou součástí zákaznické cesty v e-commerce. Je to pohodlný způsob pro zákazníka, avšak výrazný nárůst vratek činí vrásky na čelách prodejců. Například ve Spojeném království se očekává, že objem vráceného zboží v segmentu nepotravinových produktů dosáhne v roce 2024 částky 27 miliard liber.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+