Zajímá mě
11. února 2020

Veronika Pečimon Hesková

Editor-in-Chief Ecommerce Bridge
11. února 2020

Jak identifikovat a nastartovat příležitosti růstu vašeho podnikání

2 min čtení

Tomáš Török je spoluzakladatelem společnosti BizBuilders, kterou tvoří tým zkušených lidí z marketingu a podnikání. Fungují jako sehraný tým, který pomáhá klientům najít další tržby, oslovit nové zákazníky, zvýšit ziskovost nebo uklidit značku. Výsledkom jsou nové nápady na posun podnikání konfrontované přísným byznys pohledem (na ekonomiku firmy). Uvažujete, jak uchopit další směřování vaší firmy či značky? Tomáš vám přes příklady konkrétních klientů (Tuli, Powerlogy a jiné) ukáže, jak na to.

V rozhovoru se dozvíte:

  • 0:37 Jaký byl Tomášův hlavní impuls pro založení BizBuilders?
  • 2:13 Kdy firma/majitel sáhne po byznys konzultaci a co mu může přinést?
  • 9:19 Jak probíhá spolupráce a co je třeba si předem připravit?
  • 12:40 Dokáže firma sama pojmenovat, kde je její hlavní/skutečný problém, který potřebuje vyřešit?
  • 14:03 Ve které oblasti potřebují podle Tomáš firmy nejvíce pomoci?
  • 15:48 Co je nejdůležitější při budování firmy a její kvalitní značky?
  • 18:08 Dlouhodobá spolupráce vs. jednorázová analýza?
  • 18:51 Je vybudování hodnoty značky dlouhodobý proces, nebo se dá zvládnout jednorázově?
  • 20:17 Dokáže firma interně definovat svou značku a tržní odlišnost?
  • 21:09 Na co nejčastěji firmy při růstu svého byznysu zapomínají?
  • 23:02 Doporučení na závěr.

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Veronika Pečimon Hesková

Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V Ecommerce Bridge sa venuje najmä komunikácii s autormi, editovaniu a publikovaniu článkov a video rozhovorov. Má na starosti celý chod projektu, inovácie, propagáciu a všetko spojené s obsahovou stránkou.