2 min. doba čtení

Jak identifikovat a nastartovat příležitosti růstu vašeho podnikání

Tomáš Török je spoluzakladatelem společnosti BizBuilders, kterou tvoří tým zkušených lidí z marketingu a podnikání. Fungují jako sehraný tým, který pomáhá klientům najít další tržby, oslovit nové zákazníky, zvýšit ziskovost nebo uklidit značku. Výsledkom jsou nové nápady na posun podnikání konfrontované přísným byznys pohledem (na ekonomiku firmy). Uvažujete, jak uchopit další směřování vaší firmy či značky? Tomáš vám přes příklady konkrétních klientů (Tuli, Powerlogy a jiné) ukáže, jak na to.

Veronika Pečimon Hesková Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge
|

V rozhovoru se dozvíte:

  • 0:37 Jaký byl Tomášův hlavní impuls pro založení BizBuilders?
  • 2:13 Kdy firma/majitel sáhne po byznys konzultaci a co mu může přinést?
  • 9:19 Jak probíhá spolupráce a co je třeba si předem připravit?
  • 12:40 Dokáže firma sama pojmenovat, kde je její hlavní/skutečný problém, který potřebuje vyřešit?
  • 14:03 Ve které oblasti potřebují podle Tomáš firmy nejvíce pomoci?
  • 15:48 Co je nejdůležitější při budování firmy a její kvalitní značky?
  • 18:08 Dlouhodobá spolupráce vs. jednorázová analýza?
  • 18:51 Je vybudování hodnoty značky dlouhodobý proces, nebo se dá zvládnout jednorázově?
  • 20:17 Dokáže firma interně definovat svou značku a tržní odlišnost?
  • 21:09 Na co nejčastěji firmy při růstu svého byznysu zapomínají?
  • 23:02 Doporučení na závěr.

Sdílet článek
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V Ecommerce Bridge se věnuje zejména komunikaci s autory, editování a publikování článků a video rozhovorů. Má na starosti chod celého projektu, inovace, propagaci a vše spojené s obsahovou stránkou.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Retail se mění. Vše je o údajích
3 min. doba čtení

Retail se mění. Vše je o údajích

Nakupování už není jen o předávání hotovosti. V dnešní době chtějí obchody také osobní údaje. Například módní obchody s luxusním zbožím, které začaly u pokladny vyžadovat telefonní čísla. Prý kvůli zasílání elektronických účtenek, což zní docela prakticky. Nebo je to přes čáru?

Redakce Redakce
Přečíst článek
Jak Brexit ovlivnil britský e-commerce?
3 min. doba čtení

Jak Brexit ovlivnil britský e-commerce?

Po odchodu Spojeného království z Evropské unie se místní odvětví e-commerce ocitlo v nové realitě: Brexit přinesl do odvětví výrazné narušení, zejména pro britské značky a maloobchodníky, kteří chtějí rozšířit svou působnost v EU.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+