V rozhovoru se dozvíte:
- 0:37 Jaký byl Tomášův hlavní impuls pro založení BizBuilders?
- 2:13 Kdy firma/majitel sáhne po byznys konzultaci a co mu může přinést?
- 9:19 Jak probíhá spolupráce a co je třeba si předem připravit?
- 12:40 Dokáže firma sama pojmenovat, kde je její hlavní/skutečný problém, který potřebuje vyřešit?
- 14:03 Ve které oblasti potřebují podle Tomáš firmy nejvíce pomoci?
- 15:48 Co je nejdůležitější při budování firmy a její kvalitní značky?
- 18:08 Dlouhodobá spolupráce vs. jednorázová analýza?
- 18:51 Je vybudování hodnoty značky dlouhodobý proces, nebo se dá zvládnout jednorázově?
- 20:17 Dokáže firma interně definovat svou značku a tržní odlišnost?
- 21:09 Na co nejčastěji firmy při růstu svého byznysu zapomínají?
- 23:02 Doporučení na závěr.