Zajímá mě
7. května 2019

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge
7. května 2019

Jak funguje online agentura působící ve více než 15 zemích (László Szabó, Growww Digital)

2 min čtení

László (Laco) Szabó je spoluzakladatelem a spolumajitelem agentury Growww Digital, která působí v celém středoevropském regionu. Budeme se bavit o tom, jaký je rozdíl mezi lokální agenturou a tou, která řeší vícero trhů. Laco je v byznysu už více než 10 let a Growww Digital běží už 6 let. Momentálně operuje v 15-20 zemích, jako je například Slovensko, Česko, Maďarsko, Slovinsko, Chorvatsko, Srbsko či Rumunsko. Zaměřují se na performance a mají tak klienty, jako je Mall, Popgom nebo Electronic Star. László předtím působil v Profesii jako online manažer. Minulý rok byl také Google trenérem pro export.

V rozhovoru se dozvíte:

  • 1:10 jaká je Lacova pozice ve firmě a za co je zodpovědný;
  • 3:00 jací klienti jim dělají většinu tržeb;
  • 4:07 jaká je struktura firmy, která působí a zaměstnává lidi na více trzích;
  • 8:00 jakým způsobem mají nastavenou kontrolu a odměňování zaměstnanců;
  • 10:18 jak mají nastavený provizní systém s klienty;
  • 15:02 jak získávají klienty a podle čeho si vybírají spolupráce;
  • 19:23 jak řeší dozorování a kontroling externistů a kvalitu jejich práce;
  • 23:31 jak řeší personální problémy ve firmě.

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge

Zakladatel a vedoucí projektu Ecommerce Bridge. Online marketingu se věnuje přes 10 let a kromě Ecommerce Bridge vede i Affiliate síť Dognet.

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.