2min. doba čtení

Jak funguje online agentura působící ve více než 15 zemích (László Szabó, Growww Digital)

László (Laco) Szabó je spoluzakladatelem a spolumajitelem agentury Growww Digital, která působí v celém středoevropském regionu. Budeme se bavit o tom, jaký je rozdíl mezi lokální agenturou a tou, která řeší vícero trhů. Laco je v byznysu už více než 10 let a Growww Digital běží už 6 let. Momentálně operuje v 15-20 zemích, jako je například Slovensko, Česko, Maďarsko, Slovinsko, Chorvatsko, Srbsko či Rumunsko. Zaměřují se na performance a mají tak klienty, jako je Mall, Popgom nebo Electronic Star. László předtím působil v Profesii jako online manažer. Minulý rok byl také Google trenérem pro export.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Jak funguje online agentura působící ve více než 15 zemích (László Szabó, Growww Digital)

V rozhovoru se dozvíte:

  • 1:10 jaká je Lacova pozice ve firmě a za co je zodpovědný;
  • 3:00 jací klienti jim dělají většinu tržeb;
  • 4:07 jaká je struktura firmy, která působí a zaměstnává lidi na více trzích;
  • 8:00 jakým způsobem mají nastavenou kontrolu a odměňování zaměstnanců;
  • 10:18 jak mají nastavený provizní systém s klienty;
  • 15:02 jak získávají klienty a podle čeho si vybírají spolupráce;
  • 19:23 jak řeší dozorování a kontroling externistů a kvalitu jejich práce;
  • 23:31 jak řeší personální problémy ve firmě.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek