2min. doba čtení

Instagram chce podpořit tvůrce. Představuje novinky v živém vysílání a Creator Marketplace

Instagram testuje několik nových možností, jak zpestřit živé vysílání v aplikaci. K tomu hledá způsoby, jak tvůrcům zpřístupnit více firem, se kterými by mohli spolupracovat na kampaních.

Instagram chce podpořit tvůrce. Představuje novinky v živém vysílání a Creator Marketplace
Zdroj: Depositphotos

Hrát se přímo v živém vysílání

Vysílatelé si budou moci vybrat hru, kterou budou hrát s diváky přímo ve vysílání. Meta přitom hledá nové způsoby, jak přiblížit živé vysílání tvůrcům i uživatelům. K tomu má přispět postupné rozšiřování dárcovského programu “Stars” pro živé vysílání, který umožňuje tvůrcům ve více regionech přijímat dary od diváků.

V prosinci přidal Instagram také několik nových možností, které usnadňují živé vysílání. Livestreaming se v západních regionech zatím neprosadil tak výrazně jako v Číně, ale s rostoucí konkurencí TikToku a YouTube se Instagram snaží přilákat tvůrce a diváky novými funkcemi. Meta stále vkládá naděje do streamování her na Instagramu, od kterého si slibuje zvýšení tržeb.

Trh tvůrců na Instagramu se rozšíří

Společnost Meta také rozšiřuje přístup k nástroji Creator Marketplace, který umožňuje vyhledávat tvůrce Instagramu. Nástroj Creator Marketplace, který byl poprvé spuštěn v roce 2022, původně umožňoval značkám v USA vyhledávat vlivné tvůrce a spojovat se s nimi na základě různých kvalifikačních kritérií.

SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

Nové rozšíření umožňuje přístup k nástroji Creator Marketplace firmám v Kanadě, Austrálii, Novém Zélandu, Velké Británii, Japonsku, Indii a Brazílii. Čínské exportní značky budou také motivovány ke spolupráci s tvůrci mimo Čínu.

Meta zavádí nová doporučení založená na strojovém učení v rámci služby Creator Marketplace, která využívají data Instagramu k lepšímu odhalování vhodných tvůrců pro kampaně značek.

Doporučení upozorní na účty s vysokou mírou zapojení, které již značku zmínily nebo dosáhly dobrých výsledků pro podobné firmy. Tato aktualizace by mohla značkám pomoci snadněji najít vhodné partnery pro spolupráci na Instagramu a poskytnout jim více možností při výběru tvůrců pro jejich kampaně.

Spolupráce se správnými tvůrci na Instagramu může být účinným způsobem, jak zvýšit propagaci, protože tvůrci již mají prokazatelné odborné znalosti a jsou v dané komunitě sledováni. Značky mohou procházet trh s tvůrci v Meta Business Suite a brzy by měly přibýt nové oblasti.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+