2 min. doba čtení

Instagram chce podpořit tvůrce. Představuje novinky v živém vysílání a Creator Marketplace

Instagram testuje několik nových možností, jak zpestřit živé vysílání v aplikaci. K tomu hledá způsoby, jak tvůrcům zpřístupnit více firem, se kterými by mohli spolupracovat na kampaních.

Instagram chce podpořit tvůrce. Představuje novinky v živém vysílání a Creator Marketplace
Zdroj: Depositphotos

Hrát se přímo v živém vysílání

Vysílatelé si budou moci vybrat hru, kterou budou hrát s diváky přímo ve vysílání. Meta přitom hledá nové způsoby, jak přiblížit živé vysílání tvůrcům i uživatelům. K tomu má přispět postupné rozšiřování dárcovského programu “Stars” pro živé vysílání, který umožňuje tvůrcům ve více regionech přijímat dary od diváků.

V prosinci přidal Instagram také několik nových možností, které usnadňují živé vysílání. Livestreaming se v západních regionech zatím neprosadil tak výrazně jako v Číně, ale s rostoucí konkurencí TikToku a YouTube se Instagram snaží přilákat tvůrce a diváky novými funkcemi. Meta stále vkládá naděje do streamování her na Instagramu, od kterého si slibuje zvýšení tržeb.

Trh tvůrců na Instagramu se rozšíří

Společnost Meta také rozšiřuje přístup k nástroji Creator Marketplace, který umožňuje vyhledávat tvůrce Instagramu. Nástroj Creator Marketplace, který byl poprvé spuštěn v roce 2022, původně umožňoval značkám v USA vyhledávat vlivné tvůrce a spojovat se s nimi na základě různých kvalifikačních kritérií.

SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

Nové rozšíření umožňuje přístup k nástroji Creator Marketplace firmám v Kanadě, Austrálii, Novém Zélandu, Velké Británii, Japonsku, Indii a Brazílii. Čínské exportní značky budou také motivovány ke spolupráci s tvůrci mimo Čínu.

Meta zavádí nová doporučení založená na strojovém učení v rámci služby Creator Marketplace, která využívají data Instagramu k lepšímu odhalování vhodných tvůrců pro kampaně značek.

Doporučení upozorní na účty s vysokou mírou zapojení, které již značku zmínily nebo dosáhly dobrých výsledků pro podobné firmy. Tato aktualizace by mohla značkám pomoci snadněji najít vhodné partnery pro spolupráci na Instagramu a poskytnout jim více možností při výběru tvůrců pro jejich kampaně.

Spolupráce se správnými tvůrci na Instagramu může být účinným způsobem, jak zvýšit propagaci, protože tvůrci již mají prokazatelné odborné znalosti a jsou v dané komunitě sledováni. Značky mohou procházet trh s tvůrci v Meta Business Suite a brzy by měly přibýt nové oblasti.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
TikTok představuje Search Ads Campaign
3 min. doba čtení

TikTok představuje Search Ads Campaign

TikTok rozšiřuje své reklamní možnosti uvedením nové funkce Search Ads Campaign. Jejím cílem je oslovit uživatele s vysokou pravděpodobností nákupu prostřednictvím výsledků vyhledávání v aplikaci TikTok. Stále více lidí používá sociální platformy k vyhledávání produktů namísto tradičních vyhledávačů. A TikTok chce inzerentům umožnit cílení na uživatele právě v momentě, kdy aktivně hledají informace.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Uživatelé TikToku oceňují použití AI v reklamě
3 min. doba čtení

Uživatelé TikToku oceňují použití AI v reklamě

Generativní AI se stává mocným nástrojem i v reklamě. Nedávná studie TikTok Marketing Science ukazuje, že uživatelé TikToku projevují výrazně větší nadšení a obeznámenost s obsahem generovaným AI, což poskytuje cenné poznatky pro značky, které chtějí využít potenciál AI v e-commerce.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Jak nové funkce Meta pomohou e-shopům zvýšit prodeje během svátků
4 min. doba čtení

Jak nové funkce Meta pomohou e-shopům zvýšit prodeje během svátků

Období horlivého nakupování se blíží a společnost Meta představila nové funkce pro e-commerce segment. Novými nástroji chce pomoci při zvyšování prodeje a efektivnějším oslovení zákazníků. Marketéři budou mít prostor pro zvýraznění či připomenutí slev, s Location Ads dokáží oslovit turisty a svůj prostor dostanou i kamenné provozy. Tyto inovace slibují optimalizovanější a personalizovaný přístup k […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+