2 min. doba čtení

Instagram chce podpořit tvůrce. Představuje novinky v živém vysílání a Creator Marketplace

Instagram testuje několik nových možností, jak zpestřit živé vysílání v aplikaci. K tomu hledá způsoby, jak tvůrcům zpřístupnit více firem, se kterými by mohli spolupracovat na kampaních.

Instagram chce podpořit tvůrce. Představuje novinky v živém vysílání a Creator Marketplace
Zdroj: Depositphotos

Hrát se přímo v živém vysílání

Vysílatelé si budou moci vybrat hru, kterou budou hrát s diváky přímo ve vysílání. Meta přitom hledá nové způsoby, jak přiblížit živé vysílání tvůrcům i uživatelům. K tomu má přispět postupné rozšiřování dárcovského programu “Stars” pro živé vysílání, který umožňuje tvůrcům ve více regionech přijímat dary od diváků.

V prosinci přidal Instagram také několik nových možností, které usnadňují živé vysílání. Livestreaming se v západních regionech zatím neprosadil tak výrazně jako v Číně, ale s rostoucí konkurencí TikToku a YouTube se Instagram snaží přilákat tvůrce a diváky novými funkcemi. Meta stále vkládá naděje do streamování her na Instagramu, od kterého si slibuje zvýšení tržeb.

Trh tvůrců na Instagramu se rozšíří

Společnost Meta také rozšiřuje přístup k nástroji Creator Marketplace, který umožňuje vyhledávat tvůrce Instagramu. Nástroj Creator Marketplace, který byl poprvé spuštěn v roce 2022, původně umožňoval značkám v USA vyhledávat vlivné tvůrce a spojovat se s nimi na základě různých kvalifikačních kritérií.

Poslechněte si náš obsah Jako podcast

Nové rozšíření umožňuje přístup k nástroji Creator Marketplace firmám v Kanadě, Austrálii, Novém Zélandu, Velké Británii, Japonsku, Indii a Brazílii. Čínské exportní značky budou také motivovány ke spolupráci s tvůrci mimo Čínu.

Meta zavádí nová doporučení založená na strojovém učení v rámci služby Creator Marketplace, která využívají data Instagramu k lepšímu odhalování vhodných tvůrců pro kampaně značek.

Doporučení upozorní na účty s vysokou mírou zapojení, které již značku zmínily nebo dosáhly dobrých výsledků pro podobné firmy. Tato aktualizace by mohla značkám pomoci snadněji najít vhodné partnery pro spolupráci na Instagramu a poskytnout jim více možností při výběru tvůrců pro jejich kampaně.

Spolupráce se správnými tvůrci na Instagramu může být účinným způsobem, jak zvýšit propagaci, protože tvůrci již mají prokazatelné odborné znalosti a jsou v dané komunitě sledováni. Značky mohou procházet trh s tvůrci v Meta Business Suite a brzy by měly přibýt nové oblasti.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+