3 min. doba čtení

3 instagramové novinky pro správce, tvůrce a mladé uživatele

Instagram přináší nástroje na snazší boj proti spamu, vylepšené živé vysílání a dynamické prvky v Notes, aby přilákal mladé lidi.

3 instagramové novinky pro správce, tvůrce a mladé uživatele
Zdroj: Meta

Snadnější boj proti spamu

Před nadcházejícími svátky Instagram oznámil několik nových aktualizací pro boj proti spamu a nevyžádané poště v aplikaci. Tuto novinku pravděpodobně ocení zejména správci velkých účtů, kteří se s tímto problémem setkávají nejčastěji.

Instagram se zavázal zlepšit automatickou detekci spamu a botů v celé platformě. Cílem těchto změn je eliminovat ruční čištění spamových komentářů a požadavků, aby tvůrci mohli efektivněji spravovat své účty.

Zdroj: Meta

Mezi nové funkce patří automatické filtrování žádostí o sledování z profilů, které se zdají být podezřele spamové, do samostatného seznamu “Potenciální spam”. Tento seznam bude zahrnovat také stávající sledovatele, které Instagram identifikoval jako pravděpodobné uživatele spamu nebo boty. Dále umožňuje tvůrcům hromadně procházet podezřelé profily a rychle je odstraňovat. Experimentuje se také se skrýváním zobrazení Příběhů, které pravděpodobně pocházejí ze spamových účtů, aby se minimalizovala komunikace s nežádoucími uživateli.

“Chceme tvůrcům poskytnout více informací, které jim pomohou dodržovat doporučení. V současné době testujeme některá oznámení v aplikaci, která budou upozorňovat na to, že některé z příspěvků, které nahrajete, mohou porušovat některá naše doporučení. Tato upozornění vám mají připomenout, že můžete učinit informované rozhodnutí o zachování nebo odstranění obsahu,” říká Meta.

Tato vylepšení jsou sice krokem správným směrem, ale společnost Meta, která Instagram vlastní, si je vědoma, že spamové aktivity v aplikacích stále přetrvávají. Přesto pracuje na neustálém zlepšování svých systémů s cílem maximalizovat zapojení publika a vytvořit pro uživatele příjemnější zážitek.

Vylepšené živé vysílání

Instagram nedávno oznámil řadu nových aktualizací, které výrazně zjednodušují proces živého vysílání.

Pokud máte profesionální účet, můžete nyní živě vysílat na Instagramu pomocí streamovacího softwaru, jako je OBS nebo Streamlabs, prostřednictvím streamovacího klíče. Doufáme, že to provozovatelům vysílání pomůže posunout jejich obsah na vyšší úroveň a navázat kontakt s jejich publikem,” aproximuje Instagram.

Tvůrci mohou získat klíč pro streamování jednoduše prostřednictvím nabídky “Vytvořit” v desktopové verzi aplikace a poté si mohou prohlédnout náhled, jak bude jejich video vypadat, až bude spuštěno. Instagram tak může tvůrcům pomoci lépe si představit svůj obsah ještě před samotným vysíláním.

Tato aktualizace by mohla motivovat více tvůrců k používání živých přenosů v aplikaci, a to nejen kvůli snadnému připojení, ale také s ohledem na vysokou míru zapojení, kterou živé přenosy často vyvolávají. S tímto novým procesem připojení se tvůrcům otevírají nové možnosti a mohl by to být důležitý faktor při plánování obsahu v roce 2024.

Nové prvky v Notes

Videopoznámky umožňují přidávat do poznámek v zobrazení IG Direct 2sekundová videa. Pro sdílené diváky a blízké přátele jsou viditelná po dobu 24 hodin. To podporuje aktivnější a angažovanější používání aktualizací.

Zdroj: Meta

Kromě toho Instagram zavádí nové způsoby, jak reagovat na komentáře prostřednictvím zvuku, fotografií, videí, GIFů a samolepek. Tato aktualizace rozšiřuje možnosti reakce na komentáře a poskytuje prohlížečům širokou škálu možností, jak zvýšit interakci.

Instagram se touto novinkou snaží oslovit teenagery a mladší skupinu uživatelů, kteří Poznámky aktivně používají. Nedávný průzkum společnosti Pew Researchodhalil, že Instagram z hlediska popularity mezi teenagery zaostává za platformami, jako jsou YouTube, TikTok a Snapchat.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Migrace publisherů do nejnovějšího affiliate systému Dognet 2.0 začala. Čeští inzerenti se mohou těšit na nový systém již za pár týdnů
4 min. doba čtení

Migrace publisherů do nejnovějšího affiliate systému Dognet 2.0 začala. Čeští inzerenti se mohou těšit na nový systém již za pár týdnů

Affiliate síť Dognet po téměř 12 letech úspěšného působení v CEE a na Balkáně připravuje nový systém Dognet 2.0, který posune celou síť na vyšší úroveň. Poslední roky intenzivně pracovali na novém affiliate řešení, které je navrženo tak, aby přinášelo výhody nejen inzerentům, ale i partnerům. Do aktivního vývoje se zapojila také česká pobočka, která […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+