2 min. doba čtení

IKEA znovu zahájila online prodej v Rusku

Od 5. července mohou ruští zákazníci IKEA využít možnost nakupovat zboží online. Již kolem poledne se objevily technické problémy a prodej byl dočasně pozastaven.

IKEA znovu zahájila online prodej v Rusku

IKEA prodává zásoby

„Od 5. července můžete v následujících týdnech nakupovat zboží pouze na ikea.ru,“ oznámila společnost na svých ruských webových stránkách. „Zboží bude v prodeji, dokud bude na skladě.“

Kolem půl jedné odpoledne však již nebylo možné přidávat produkty do nákupního košíku a na stránce se rozsvítila výrazná zpráva: „Online prodej je z technických důvodů dočasně nedostupný. Na vyřešení problému pracujeme. Rádi bychom vám připomněli, že máme dostatek zboží na skladě, naše prodejny jsou zavřené a naše oddělení výměny a vrácení zboží fungují normálně.“

Obchodní domy IKEA zůstávají zavřené

IKEA kromě svých obchodních domů v zemi stále provozuje 14 center pod značkou MEGA. Společnost rovněž uvedla, že zkoumá možnosti pro svých 17 prodejen nábytku, které zůstávají zavřené.

Prodej nadbytečných zásob a generování příjmů v Ruské federaci může být překvapivým krokem vzhledem ke geopolitickému tlaku na mezinárodní společnosti, aby ukončily činnost v Rusku.

Desítky společností pozastavily činnost v Rusku od chvíle, kdy Moskva koncem února vyslala na Ukrajinu desítky tisíc vojáků v rámci takzvané speciální operace. IKEA oznámila, že do konce srpna vyplatí mzdy téměř 15 000 ruských zaměstnanců.

K dispozici bude online prodej, prodej zásob a výplaty zaměstnancům. Tyto kroky mohou sloužit jako příprava před definitivním odchodem IKEA z ruského trhu.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
SEO se změnilo. Jste připraveni?
3 min. doba čtení

SEO se změnilo. Jste připraveni?

Vaši konkurenti už bodují na ChatGPT, Redditu a v AI vyhledávačích, zatímco vy stále budujete zpětné odkazy a optimalizujete pro Google. Mladší uživatelé dnes začínají hledat informace na sociálních sítích, nikoliv v tradičních vyhledávačích. Pokud vaše SEO strategie nefunguje i mimo Google, uniká vám zásadní změna v tom, jak lidé skutečně vyhledávají informace.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Spamové filtry neodpouští. Až 95 % odesílatelů e-mailů končí jako spam
4 min. doba čtení

Spamové filtry neodpouští. Až 95 % odesílatelů e-mailů končí jako spam

E-mailová kampaň může být perfektní, a přesto skončí ve spamu. Až 95 % odesílatelů e-mailů je podle statistik společnosti Mailkit technicky vnímáno jako spammeři. Proč? Protože jim chybí reputace, technické nastavení a relevantní databáze. I legitimní firmy tak často končí ve spamu. Důvodem může být špatná reputace odesílatele, přeplněná databáze nebo chybějící technické nastavení. Tuto […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge