2min. doba čtení

IKEA znovu zahájila online prodej v Rusku

Od 5. července mohou ruští zákazníci IKEA využít možnost nakupovat zboží online. Již kolem poledne se objevily technické problémy a prodej byl dočasně pozastaven.

IKEA znovu zahájila online prodej v Rusku

IKEA prodává zásoby

“Od 5. července můžete v následujících týdnech nakupovat zboží pouze na ikea.ru,” oznámila společnost na svých ruských webových stránkách. “Zboží bude v prodeji, dokud bude na skladě.”

Kolem půl jedné odpoledne však již nebylo možné přidávat produkty do nákupního košíku a na stránce se rozsvítila výrazná zpráva: “Online prodej je z technických důvodů dočasně nedostupný. Na vyřešení problému pracujeme. Rádi bychom vám připomněli, že máme dostatek zboží na skladě, naše prodejny jsou zavřené a naše oddělení výměny a vrácení zboží fungují normálně.”

Obchodní domy IKEA zůstávají zavřené

IKEA kromě svých obchodních domů v zemi stále provozuje 14 center pod značkou MEGA. Společnost rovněž uvedla, že zkoumá možnosti pro svých 17 prodejen nábytku, které zůstávají zavřené.

Prodej nadbytečných zásob a generování příjmů v Ruské federaci může být překvapivým krokem vzhledem ke geopolitickému tlaku na mezinárodní společnosti, aby ukončily činnost v Rusku.

Desítky společností pozastavily činnost v Rusku od chvíle, kdy Moskva koncem února vyslala na Ukrajinu desítky tisíc vojáků v rámci takzvané speciální operace. IKEA oznámila, že do konce srpna vyplatí mzdy téměř 15 000 ruských zaměstnanců.

K dispozici bude online prodej, prodej zásob a výplaty zaměstnancům. Tyto kroky mohou sloužit jako příprava před definitivním odchodem IKEA z ruského trhu.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe, ukázal výzkum APEK
3min. doba čtení

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe, ukázal výzkum APEK

Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+