2 min. doba čtení

IKEA připravuje svou největší investici v USA

Evropský prodejce nábytku plánuje otevřít v USA nové obchody, showroomy a výdejní místa.

IKEA připravuje svou největší investici v USA

Dvě miliardy za tři roky

IKEA chce v příštích třech letech investovat více než dvě miliardy dolarů do rozvoje svého podnikání v zahraničí. Jedná se o vůbec největší investici IKEA v USA a největší investici společnosti v jedné zemi.

Prodejce nábytku uvádí, že peníze půjdou na otevření nových obchodů a vytvoření nové sítě, která zpřístupní jeho zboží.

Ikea je v současné době na 3. místě v žebříčku Europe Database, což je žebříček největších internetových prodejců v Evropě.

Týdenní podcast UPdate

IKEA plánuje různé formáty obchodů

Obchodní řetězec uvádí, že v příštích třech letech otevře osm nových obchodů a devět obchodů ve formátu “naplánuj a objednej”. Tyto prodejny budou menší než ikonický modrožlutý formát a jsou určeny výhradně k prodeji nábytku do kuchyně, obývacího pokoje a ložnice. Jedná se spíše o showroomy, kde si zákazníci mohou zboží objednat, ale není k dispozici k okamžitému vyzvednutí. Společnost neuvedla, kde přesně budou tyto nové prodejny umístěny.

Spojené státy jsou jedním z našich nejdůležitějších trhů mají nekonečné možnosti růstu.

“Příležitosti vidíme ve všech státech USA, ale řekl bych, že zejména na jihu, kde vidíme velkou poptávku, na kterou jsme dosud nebyli schopni reagovat,” řekl agentuře Reuters šéf maloobchodu Ikea Tolga Öncü.

Online prodej meziročně vzrostl o 19 %

“Spojené státy jsou jedním z našich nejdůležitějších trhů a my vidíme nekonečné možnosti, jak zde růst a přiblížit se mnoha Američanům s cenově dostupnými produkty a službami,” uvedl Öncü v tiskové zprávě. IKEA očekává, že USA v blízké budoucnosti překonají Německo, které je z hlediska tržeb společnosti dosud největším trhem.

Podle výroční zprávy dosáhly tržby v USA za fiskální rok 2022 výše 5,9 miliardy dolarů. Ve srovnání s rokem 2021 je změna minimální, ale tržby z elektronického obchodování vzrostly v roce 2022 o téměř 19 %. I proto prodejce uvádí, že během tří let otevře 900 předplatitelských míst. Tyto nové pobočky mu umožní dostat svůj cenově dostupný nábytek k většímu počtu amerických zákazníků.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Průzkum o zákaznické zkušenosti Slováků odhaluje důležité oblasti. Jak toho využít v e-commerce?
5 min. doba čtení

Průzkum o zákaznické zkušenosti Slováků odhaluje důležité oblasti. Jak toho využít v e-commerce?

Zákazníci jsou náročnější než kdykoli předtím. Očekávají rychlost, pohodlí a zároveň osobní přístup. Pokud chcete oslovit zákazníky, nestačí jen prodávat – vyplatí se budovat vztahy a přinášet hodnotu, jinak riskujete ztrátu loajality. Průzkum zákaznické zkušenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaluje, které faktory dnes rozhodují o úspěchu značek a jak se jim přizpůsobit. Jaké poučení […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Mall.sk končí jako samostatný e-shop. Co přinese přechod na Allegro?
3 min. doba čtení

Mall.sk končí jako samostatný e-shop. Co přinese přechod na Allegro?

Mall.sk prochází zásadní změnou. 31. března 2025 přestane fungovat jako samostatná platforma a jeho nabídka se přesune na Allegro. Tento krok je součástí širší strategie konsolidace technologických platforem v rámci skupiny Allegro. Pro obchodníky a zákazníky to přináší několik změn, které mohou ovlivnit konkurenci na slovenském e-commerce trhu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+