3min. doba čtení

IKEA připravuje svou největší investici v USA

Evropský prodejce nábytku plánuje otevřít v USA nové obchody, showroomy a výdejní místa.

IKEA připravuje svou největší investici v USA

Dvě miliardy za tři roky

IKEA chce v příštích třech letech investovat více než dvě miliardy dolarů do rozvoje svého podnikání v zahraničí. Jedná se o vůbec největší investici IKEA v USA a největší investici společnosti v jedné zemi.

Prodejce nábytku uvádí, že peníze půjdou na otevření nových obchodů a vytvoření nové sítě, která zpřístupní jeho zboží.

Ikea je v současné době na 3. místě v žebříčku Europe Database, což je žebříček největších internetových prodejců v Evropě.

Týdenní podcast UPdate

IKEA plánuje různé formáty obchodů

Obchodní řetězec uvádí, že v příštích třech letech otevře osm nových obchodů a devět obchodů ve formátu “naplánuj a objednej”. Tyto prodejny budou menší než ikonický modrožlutý formát a jsou určeny výhradně k prodeji nábytku do kuchyně, obývacího pokoje a ložnice. Jedná se spíše o showroomy, kde si zákazníci mohou zboží objednat, ale není k dispozici k okamžitému vyzvednutí. Společnost neuvedla, kde přesně budou tyto nové prodejny umístěny.

Spojené státy jsou jedním z našich nejdůležitějších trhů mají nekonečné možnosti růstu.

“Příležitosti vidíme ve všech státech USA, ale řekl bych, že zejména na jihu, kde vidíme velkou poptávku, na kterou jsme dosud nebyli schopni reagovat,” řekl agentuře Reuters šéf maloobchodu Ikea Tolga Öncü.

Online prodej meziročně vzrostl o 19 %

“Spojené státy jsou jedním z našich nejdůležitějších trhů a my vidíme nekonečné možnosti, jak zde růst a přiblížit se mnoha Američanům s cenově dostupnými produkty a službami,” uvedl Öncü v tiskové zprávě. IKEA očekává, že USA v blízké budoucnosti překonají Německo, které je z hlediska tržeb společnosti dosud největším trhem.

Podle výroční zprávy dosáhly tržby v USA za fiskální rok 2022 výše 5,9 miliardy dolarů. Ve srovnání s rokem 2021 je změna minimální, ale tržby z elektronického obchodování vzrostly v roce 2022 o téměř 19 %. I proto prodejce uvádí, že během tří let otevře 900 předplatitelských míst. Tyto nové pobočky mu umožní dostat svůj cenově dostupný nábytek k většímu počtu amerických zákazníků.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Třetina lidí chce, aby jim byla objednávka z e-shopu doručena ještě v den objednání. Generace Z je ještě náročnější
3min. doba čtení

Třetina lidí chce, aby jim byla objednávka z e-shopu doručena ještě v den objednání. Generace Z je ještě náročnější

Rychlost dodání zůstává jedním z hlavních argumentů pro výběr e-shopu, kde zákazník nakoupí. Očekávání nakupujících však stále ještě značně předbíhají realitu trhu. Přestože téměř třetina nakupujících by uvítala doručení do druhého dne, pouze 15 % nákupů tuto potřebu splňuje. Mladí lidé jsou ještě náročnější na rychlost. Podívejte se na výsledky našeho rozsáhlého průzkumu.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+