3 min. doba čtení

GymBeam rozšiřuje výrobní kapacity. Plánuje investice ve výši 5 milionů eur!

Společnost GymBeam, dlouhodobě uznávaný lídr v e-commerce ve střední a východní Evropě, ohlašuje důležitý milník na své cestě růstu a rozvoje, kterým je rozšíření výrobní kapacity z 1500m2 na 7000m2. Toto strategické rozhodnutí je výsledkem neustálého růstu a úspěšného působení společnosti na patnácti trzích.

GymBeam rozšiřuje výrobní kapacity. Plánuje investice ve výši 5 milionů eur!

Strategické rozhodnutí je výsledkem neustálého růstu

Trvalý závazek firmy vůči zákazníkům a vysoké standardy kvality umožnily firmě dosáhnout pozice lídra na e-commerce trhu. Pro zajištění prvotřídních produktů a uspokojení rostoucí poptávky svých zákazníků se společnost GymBeam rozhodla investovat do rozšíření své výrobní kapacity. „Naše rozhodnutí zvýšit výrobní kapacitu z 1500 m2 na 7000 m2 je důkazem našeho silného závazku k zákazníkům. Chceme být schopni lépe reagovat na zákaznické potřeby a poskytovat ještě širší škálu výživových doplňků a produktů nejvyšší kvality“, říká Dalibor Cicman, CEO GymBeam.

Toto rozhodnutí bude mít pozitivní vliv i na místní ekonomiku, jelikož firma plánuje vytvořit přibližně 100 nových pracovních míst a investovat do moderních výrobních technologií. GymBeam očekává, že tento krok bude znamenat další růst a posílení pozice společnosti v e-commerce.

„Před 2 lety jsme neměli žádné výrobní kapacity. V následujících 3 letech máme velké plány, kromě investic do nových prostor i vytvoření více než 100 nových pracovních míst. Tyto prostory bychom chtěli vybavit nejmodernějšími výrobními linkami na trhu s co nejvyšší mírou automatizace, a tím zvýšit naši průměrnou marži. Přestože jsme původně začali jako technologická společnost, dnes se můžeme pochlubit více než 17,000 m2 skladových prostor jen v Košicích, řízených téměř výhradně našimi vlastními softwarovými řešeními. Toto nám umožňuje rychle růst i v tak statickém odvětví, jakým je logistika. Věříme, že tímto krokem ještě více posílíme kontrolu nad naším supply chainem a zákazníkům přineseme ještě kvalitnější a unikátnější produkty bez zvýšení nákladů”, tvrdí Dalibor Cicman.

Týdenní podcast UPdate

V novém výrobním areálu má GymBeam v plánu zřídit tři patra vyhrazená pro výrobní linky, na kterých bude realizována tabletová, kapslová a prášková výroba. V následujících třech letech má společnost v plánu investovat do nové výrobní haly částku 5 milionů eur. Financování bude realizováno výhradně ze zisků firmy. Firma očekává, že s rozšířením výrobních kapacit bude schopna produkovat ještě kvalitnější produkty a zlepší efektivitu výroby prostřednictvím automatizace. Toto rozšíření umožní vyrábět více než 50 % všech produktů, které firma nabízí ve svém portfoliu.

GymBeam zdůrazňuje, že tohoto významného růstu a rozšíření výroby dosáhli bez využití státních dotací nebo veřejných prostředků. Současná expanze je výsledkem úspěchu a závazku vůči kvalitě, inovacím a zákazníkům. Finanční stabilita firmě umožňuje zavádět vysoce inovativní postupy a investovat do zdokonalování produktů.

Tisková zpráva

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak na marketing s Meta Reels: Proč 80 % zákazníků nakupuje po shlédnutí Reels
3 min. doba čtení

Jak na marketing s Meta Reels: Proč 80 % zákazníků nakupuje po shlédnutí Reels

V nejnovější příručce od Mety se dozvídáme, jak mohou značky efektivně využívat Meta Reels k posílení svých marketingových kampaní a dosahování skutečných výsledků. Zde je shrnutí nejdůležitějších faktů a doporučení, která by měl o tomto výkonném video formátu vědět každý, kdo se pohybuje v e-commerce.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Televize už není jen televize. Jak se mění sledování videoobsahu a co to znamená pro značky
3 min. doba čtení

Televize už není jen televize. Jak se mění sledování videoobsahu a co to znamená pro značky

Jak dnes funguje sledování videoobsahu? Co lidé považují za „televizi“ a kde reklama funguje nejlépe? CTV zatím není středobodem pozornosti našeho e-commerce, ale vývoj v zahraničí naznačuje, že by se to mohlo brzy změnit. Nová studie RTL AdAlliance přináší jasná data a trendy, které se vyplatí sledovat. A ukazuje, že o úspěchu videa nerozhoduje technologie, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+