3 min. doba čtení

GymBeam rozšiřuje výrobní kapacity. Plánuje investice ve výši 5 milionů eur!

Společnost GymBeam, dlouhodobě uznávaný lídr v e-commerce ve střední a východní Evropě, ohlašuje důležitý milník na své cestě růstu a rozvoje, kterým je rozšíření výrobní kapacity z 1500m2 na 7000m2. Toto strategické rozhodnutí je výsledkem neustálého růstu a úspěšného působení společnosti na patnácti trzích.

GymBeam rozšiřuje výrobní kapacity. Plánuje investice ve výši 5 milionů eur!

Strategické rozhodnutí je výsledkem neustálého růstu

Trvalý závazek firmy vůči zákazníkům a vysoké standardy kvality umožnily firmě dosáhnout pozice lídra na e-commerce trhu. Pro zajištění prvotřídních produktů a uspokojení rostoucí poptávky svých zákazníků se společnost GymBeam rozhodla investovat do rozšíření své výrobní kapacity. „Naše rozhodnutí zvýšit výrobní kapacitu z 1500 m2 na 7000 m2 je důkazem našeho silného závazku k zákazníkům. Chceme být schopni lépe reagovat na zákaznické potřeby a poskytovat ještě širší škálu výživových doplňků a produktů nejvyšší kvality“, říká Dalibor Cicman, CEO GymBeam.

Toto rozhodnutí bude mít pozitivní vliv i na místní ekonomiku, jelikož firma plánuje vytvořit přibližně 100 nových pracovních míst a investovat do moderních výrobních technologií. GymBeam očekává, že tento krok bude znamenat další růst a posílení pozice společnosti v e-commerce.

„Před 2 lety jsme neměli žádné výrobní kapacity. V následujících 3 letech máme velké plány, kromě investic do nových prostor i vytvoření více než 100 nových pracovních míst. Tyto prostory bychom chtěli vybavit nejmodernějšími výrobními linkami na trhu s co nejvyšší mírou automatizace, a tím zvýšit naši průměrnou marži. Přestože jsme původně začali jako technologická společnost, dnes se můžeme pochlubit více než 17,000 m2 skladových prostor jen v Košicích, řízených téměř výhradně našimi vlastními softwarovými řešeními. Toto nám umožňuje rychle růst i v tak statickém odvětví, jakým je logistika. Věříme, že tímto krokem ještě více posílíme kontrolu nad naším supply chainem a zákazníkům přineseme ještě kvalitnější a unikátnější produkty bez zvýšení nákladů”, tvrdí Dalibor Cicman.

Týdenní podcast UPdate

V novém výrobním areálu má GymBeam v plánu zřídit tři patra vyhrazená pro výrobní linky, na kterých bude realizována tabletová, kapslová a prášková výroba. V následujících třech letech má společnost v plánu investovat do nové výrobní haly částku 5 milionů eur. Financování bude realizováno výhradně ze zisků firmy. Firma očekává, že s rozšířením výrobních kapacit bude schopna produkovat ještě kvalitnější produkty a zlepší efektivitu výroby prostřednictvím automatizace. Toto rozšíření umožní vyrábět více než 50 % všech produktů, které firma nabízí ve svém portfoliu.

GymBeam zdůrazňuje, že tohoto významného růstu a rozšíření výroby dosáhli bez využití státních dotací nebo veřejných prostředků. Současná expanze je výsledkem úspěchu a závazku vůči kvalitě, inovacím a zákazníkům. Finanční stabilita firmě umožňuje zavádět vysoce inovativní postupy a investovat do zdokonalování produktů.

Tisková zpráva

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?
4 min. doba čtení

Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?

Značky stojí před důležitou výzvou, jak změnit způsob zobrazování mužů ve svých kampaních. Podle nedávné zprávy společnosti Kantar se moderní publikum neumí ztotožnit se zažitými stereotypy o silných a nezdolných mužích. a k růstu značky. Podívejme se na závěry, ze kterých může e-commerce čerpat a využít je ve svůj prospěch.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+