1 min. doba čtení

Google představil novinky, slibuje zkvalitnění vyhledávání

Na nedávné konferenci Google I/O společnost představila nové aktualizace. Mezi nejdůležitější novinky patří zavedení AI Overviews, které nabízejí stručné odpovědi na složité otázky. Bohužel je zatím určena pouze pro uživatele Googlu v USA.

Google představil novinky, slibuje zkvalitnění vyhledávání
Zdroj: Depositphotos

Novinka využívá generativní umělou inteligenci poháněnou systémem Google Gemini. AI Overviews je navržena tak, aby přidávala hodnotu nad rámec tradičních výsledků vyhledávání. Poskytuje útržky informací získaných z webového obsahu, které jsou určeny pro složitější dotazy.

|

Současně s touto novinkou Google představí nový filtr Web, který uživatelům umožní kdykoli se vrátit k tradičnímu zobrazení textových odkazů.

Kdy se zde dočkáme novinky i u nás? Jak uvádí zpráva společnosti:

“AI Overviews se dnes začnou zobrazovat všem v USA a brzy přibudou další země. To znamená, že stovky milionů uživatelů budou mít přístup k AI Overviews již tento týden a očekáváme, že do konce roku bude mít přístup více než miliarda lidí.”

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků
4 min. doba čtení

Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků

Kupující dnes mění značky častěji než kdykoli dřív. Věrnost zákazníků se rozpadá a tradiční taktiky – jako cenové akce či slevové kódy – přestávají fungovat. Nové zjištění průzkumu EMARKETER a Bloomreach ukazují, že pokud chtějí značky získat a udržet si věrné zákazníky, musí se zaměřit na to podstatné: budovat důvěru, pracovat s emocemi a dodat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+