1 min. doba čtení

Google oznámil nové reklamní partnerství, kampaně poběží i na platformách Disney

Google oznámil novou integraci se službou Disney Real-time Ad Exchange (DRAX). Inzerenti tak mohou rozšířit své kampaně na platformy společnosti Disney, jako jsou Hulu, Disney+ a YouTube.

Google oznámil nové reklamní partnerství, kampaně poběží i na platformách Disney
Zdroj: Depositphotos

Toto partnerství dává příležitost oslovit diváky zaměřené na obsah Disney. S možnostmi rozšířeného řízení frekvence a jednotného vykazování inzerentů, které poskytuje integrace DRAX, se efektivně využijí investice do streamování.

“V roce 2023 jsme oznámili náš společný závazek vyvíjet řešení zaměřená na ochranu soukromí, která zlepšují výkon inzerentů. Kromě toho se inventář společnosti Disney stal ještě dostupnějším díky inventáři Disney+, který je nyní otevřen všem inzerentům v oblasti Display & Video 360. Rozšířili jsme také adresovatelnost pomocí segmentů publika společnosti Google, které jsou široce dostupné v celém portfoliu společnosti Disney,” informoval Google ve svém prohlášení.

Inzerenti mají nyní možnost provádět kampaně s širším dosahem a oslovit ještě více lidí. Dá se předpokládat, že cena bude kvůli exkluzivnímu prostoru o něco vyšší, ale výsledky ukáže až čas.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků
4 min. doba čtení

Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků

Kupující dnes mění značky častěji než kdykoli dřív. Věrnost zákazníků se rozpadá a tradiční taktiky – jako cenové akce či slevové kódy – přestávají fungovat. Nové zjištění průzkumu EMARKETER a Bloomreach ukazují, že pokud chtějí značky získat a udržet si věrné zákazníky, musí se zaměřit na to podstatné: budovat důvěru, pracovat s emocemi a dodat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+