
Toto partnerství dává příležitost oslovit diváky zaměřené na obsah Disney. S možnostmi rozšířeného řízení frekvence a jednotného vykazování inzerentů, které poskytuje integrace DRAX, se efektivně využijí investice do streamování.
“V roce 2023 jsme oznámili náš společný závazek vyvíjet řešení zaměřená na ochranu soukromí, která zlepšují výkon inzerentů. Kromě toho se inventář společnosti Disney stal ještě dostupnějším díky inventáři Disney+, který je nyní otevřen všem inzerentům v oblasti Display & Video 360. Rozšířili jsme také adresovatelnost pomocí segmentů publika společnosti Google, které jsou široce dostupné v celém portfoliu společnosti Disney,” informoval Google ve svém prohlášení.
Inzerenti mají nyní možnost provádět kampaně s širším dosahem a oslovit ještě více lidí. Dá se předpokládat, že cena bude kvůli exkluzivnímu prostoru o něco vyšší, ale výsledky ukáže až čas.