1min. doba čtení

Ghostwriter

Se slovy ghostwriter nebo ghostwriting se v poslední době setkáváme stále častěji. Co vlastně označují?

Se slovy ghostwriter nebo ghostwriting se v poslední době setkáváme stále častěji. Co vlastně označují?

Profesionál bez podpisu

Ghostwriter je člověk, který vám dokáže napsat profesionální texty bez toho, aby byl pod nimi podepsaný. Jde o profesionálního spisovatele, redaktora nebo copywritera. Jeho služby můžete využít například při psaní knihy či článku na svůj blog.

V minulosti tuto službu využívaly zejména celebrity a známe osobnosti při psaní knih. Dnes je rozšířená a využít ji můžete i vy.

Zdroj: Pexels.com

Jak najít ghostwritera?

A jak toto psaní vypadá v praxi? Velmi jednoduše. Člověk si najme ghostwritera, který článek napíše, ale jeho jméno se neuvede. Text je tedy buď bez podpisu, případně se k němu podepíšete vy.

Výhodou je, že ghostwriting je dnes velmi oblíbený. Poskytují ho mnozí copywriteři nebo copywritingové společnosti. Napsání textů tak není žádným problémem.

Obsah připravili profesionálové na copywriting CoolWriters.sk

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
4min. doba čtení

Co je hoax?

V současném kontextu sociálních sítí lidé za hoax považují informace, se kterými se buď neztotožňují, nebo které odporují jejich vidění světa. Svět není černobílý, ty máš svůj názor, já mám svůj názor, pravda je relativní a podobné fráze nás chtějí přesvědčit, že nemůžeme spolehlivě určit pravost a pravdivost informací. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
2min. doba čtení

Fotobanka

Fotobanka je místo na internetu, kde najdete tisíce fotografií, obrázků, nebo dokonce krátkých videoklipů. Jde o jeden z nejjednodušších způsobů, jak získat ilustrační obrázek. Dají se využívat pro komerční účely například do článků, na sociální sítě nebo na weby. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám nic neunikne […]

Přečíst článek
2min. doba čtení

Cílová skupina

S pojmem cílová skupina jste se setkali pravděpodobně v marketingu nebo v oblasti reklamy. Jde o velmi důležitý parametr, který by měla znát každá značka či firma. Od něho se následně odvíjí, na koho budete cílit svoje reklamy, příspěvky či výrobky. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám […]

Přečíst článek