1min. doba čtení

Gamification

Gamifikace je proces, který využívá v marketingu různé prvky nebo principy, které se spojují s hrami. Mohou to být například různé věrnostní programy, kdy za určitou akci, tedy například za nákup, může zákazník dostat body.

Gamifikace je proces, který využívá v marketingu různé prvky nebo principy, které se spojují s hrami. Mohou to být například různé věrnostní programy, kdy za určitou akci, tedy například za nákup, může zákazník dostat body. Po dosažení určitého množství bodů se může dostat na úroveň, při které získává určitou odměnu. Gamifikace zvyšuje motivaci zákazníka například i grafickými prvky jako progresivními lištami, kde může vidět proces toho, jak nakupoval. Taková motivace může vyvolat podobnou závislost na dané službě jako při hraní her. Zvyšuje angažovanost zákazníků, například že mohou získat určitou slevu v případě, že se nahlásí na určitém místě přes mobilní aplikaci.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
3min. doba čtení

První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze

Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+