Gamifikace je proces, který využívá v marketingu různé prvky nebo principy, které se spojují s hrami. Mohou to být například různé věrnostní programy, kdy za určitou akci, tedy například za nákup, může zákazník dostat body. Po dosažení určitého množství bodů se může dostat na úroveň, při které získává určitou odměnu. Gamifikace zvyšuje motivaci zákazníka například i grafickými prvky jako progresivními lištami, kde může vidět proces toho, jak nakupoval. Taková motivace může vyvolat podobnou závislost na dané službě jako při hraní her. Zvyšuje angažovanost zákazníků, například že mohou získat určitou slevu v případě, že se nahlásí na určitém místě přes mobilní aplikaci.
Co je to digitální garáž?
Digitální garáž Google je bezplatný online vzdělávací program. Umožňuje rozšířit a posílit vaše dovednosti prostřednictvím kurzů digitálního marketingu. Možná dokonce získáte práci, po které jste toužili, a začnete novou kariéru. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám nic neunikne 🚀 Denní newsletter Týdenní newsletter Emailová adresa: Přihlášením do […]