Gamifikace je proces, který využívá v marketingu různé prvky nebo principy, které se spojují s hrami. Mohou to být například různé věrnostní programy, kdy za určitou akci, tedy například za nákup, může zákazník dostat body. Po dosažení určitého množství bodů se může dostat na úroveň, při které získává určitou odměnu. Gamifikace zvyšuje motivaci zákazníka například i grafickými prvky jako progresivními lištami, kde může vidět proces toho, jak nakupoval. Taková motivace může vyvolat podobnou závislost na dané službě jako při hraní her. Zvyšuje angažovanost zákazníků, například že mohou získat určitou slevu v případě, že se nahlásí na určitém místě přes mobilní aplikaci.
Co je hoax?
V současném kontextu sociálních sítí lidé za hoax považují informace, se kterými se buď neztotožňují, nebo které odporují jejich vidění světa. Svět není černobílý, ty máš svůj názor, já mám svůj názor, pravda je relativní a podobné fráze nás chtějí přesvědčit, že nemůžeme spolehlivě určit pravost a pravdivost informací. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se […]