2min. doba čtení

Fungování a marketing e-shopu Pilulka.sk a Pilulka24.sk (Ľuboš Baran, Pilulka.sk)

Ľuboš Baran je ředitelem slovenské Pilulky (e-shop Pilulka.sk a Pilulka24.sk). Ve firmě je 5 let, tedy téměř od začátku jejího působení na Slovensku. Jeho úkolem je vést celý slovenský tým. Bavili jsme se o tom, jak funguje Pilulka, jak funguje celá skupina a jaký je rozdíl mezi slovenskou a českou Pilulkou. Dozvíte se také, jaké produkty se na Pilulce prodávají nejvíc, jak funguje služba donášky léků a další zajímavé informace z tohoto specifického segmentu ecommerce.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

V rozhovoru se dozvíte:

  • 0:24 jak dlouho je Ľuboš v Pilulce, co je jeho úkolem, co se řeší na Slovensku a co v Česku a kolik objednávek vybaví slovenská Pilulka;
  • 2:15 jak fungují v Rumunsku, zda legislativa EU při expanzi spíše pomáhá nebo naopak a jak funguje distribuce léků;
  • 4:47 co se nejvíce v Pilulce prodává, jaké procento obratu tvoří léky a jaký sortiment plánují prodávat do budoucnosti;
  • 9:01 jak řeší marketing, co má největší podíl na návštěvnosti a zda existuje v rámci segmentu zdraví taky sezónnost;
  • 11:49 zda plánují na Slovensku rozšiřovat pobočky a jestli jim v Česku kamenné pobočky pomáhají ve vyjednávání s dodavateli;
  • 14:53 jak funguje donáška léků, kolik mají aut, kolik donášek denně vybaví a proč zavedli tuto službu;
  • 21:10 proč jsou Pilulka.sk a Pilulka24.sk stále dva oddělené e-shopy, zda mají v plánu jejich sloučení, jaký je mezi nimi rozdíl, který má lepší organiku, proč se prodala Herbia a jaký přínos vidí v tom, že získali Pilulku24;
  • 25:52 kam bude podle jeho názoru směřovat segment lékárenství a co se za 5 let jeho působení v Pilulce nejvíc pokazilo.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+