





V rozhovoru se dozvíte:
- 0:24 jak dlouho je Ľuboš v Pilulce, co je jeho úkolem, co se řeší na Slovensku a co v Česku a kolik objednávek vybaví slovenská Pilulka;
- 2:15 jak fungují v Rumunsku, zda legislativa EU při expanzi spíše pomáhá nebo naopak a jak funguje distribuce léků;
- 4:47 co se nejvíce v Pilulce prodává, jaké procento obratu tvoří léky a jaký sortiment plánují prodávat do budoucnosti;
- 9:01 jak řeší marketing, co má největší podíl na návštěvnosti a zda existuje v rámci segmentu zdraví taky sezónnost;
- 11:49 zda plánují na Slovensku rozšiřovat pobočky a jestli jim v Česku kamenné pobočky pomáhají ve vyjednávání s dodavateli;
- 14:53 jak funguje donáška léků, kolik mají aut, kolik donášek denně vybaví a proč zavedli tuto službu;
- 21:10 proč jsou Pilulka.sk a Pilulka24.sk stále dva oddělené e-shopy, zda mají v plánu jejich sloučení, jaký je mezi nimi rozdíl, který má lepší organiku, proč se prodala Herbia a jaký přínos vidí v tom, že získali Pilulku24;
- 25:52 kam bude podle jeho názoru směřovat segment lékárenství a co se za 5 let jeho působení v Pilulce nejvíc pokazilo.