Influencer marketing 3 část: Jak se stát influencerem
V předešlých 2 částech jste se dozvěděli, kdo jsou influenceři a jak s nimi spolupracovat. V poslední části se zaměříme zejména na to, jak se můžete stát influencerem také vy.
Spojujeme inzerenty, tvůrce obsahu a influencery. Poptávejte obsah v online magazínech, příspěvky na Facebooku, Twitteru, Instagramu a Youtube. Jednoduše.
V předešlých 2 částech jste se dozvěděli, kdo jsou influenceři a jak s nimi spolupracovat. V poslední části se zaměříme zejména na to, jak se můžete stát influencerem také vy.
V předchozí části jsme vysvětlili, co je influencer marketing a co je jeho cílem, kdo je influencer nebo mikroinfluencer a proč se vyplatí s nimi spolupracovat. Ve druhé části si představíme, jak taková spolupráce s influencerem funguje a jak to s influencery vypadá na českém a světovém trhu.
Influencer marketing neni v online světe ničím novým. Teprve v posledních letech se ale stává významným tématem mezi marketingovými specialisty.