2 min. doba čtení

Fast fashion si chce napravit reputaci. O udržitelnosti a etice komunikuje nejvíce

Potřeba etických postupů v módním průmyslu roste. Z ostatních segmentů se v tomto směru snaží o nejtransparentnější komunikaci právě fashion odvětví.

Fast fashion si chce napravit reputaci. O udržitelnosti a etice komunikuje nejvíce
Zdroj: Depositphotos

Prodejci módy stále více zdůrazňují udržitelnost svých platforem e-shopu, čímž reagují na požadavky spotřebitelů na transparentnost a etické praktiky. Podle zprávy RetailX Sustainability Report více než 20 % módních značek v žebříčku Global Top1000 v současnosti prezentuje iniciativy v oblasti udržitelnosti online, přičemž uznává, že je důležité, aby spotřebitelé porozuměli environmentálním a sociálním vlivům svých nákupů.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Zajímavé je, že módní společnosti vedou ve sdílení cílů udržitelnosti i akčních plánů. Značné procento chápe očekávání spotřebitelů a podrobně uvádí své strategie k dosažení cílů udržitelnosti. Firmy s domácími potřebami je pečlivě sledují, což odráží rostoucí trend v různých odvětvích směrem ke zveřejňování informací o udržitelnosti.

Transparentnost dodavatelského řetězce se jeví jako klíčový problém pro spotřebitele. Jen 7 % prodejců módy v rámci žebříčku Global Top1000 zveřejňuje seznam svých dodavatelů a výrobců. I když toto procento zůstává relativně malé, převyšuje ostatní kategorie produktů, což naznačuje zvýšené zaměření na etické získávání zdrojů a pracovní postupy v rámci módního průmyslu.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Meta AI se rozšiřuje do Evropy
3 min. doba čtení

Meta AI se rozšiřuje do Evropy

Technologický gigant Meta tento týden oznámil, že jeho konverzační nástroj umělé inteligence Meta AI bude nasazen ve 41 evropských zemích včetně členských států Evropské unie a v 21 zámořských územích. To představuje dosud největší globální expanzi.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?
4 min. doba čtení

Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?

Príjmy ze streamovacích služeb poprvé v historii překonaly tradiční televizi. Podle eMarketer Digital Video Forecast 2025 bude do roku 2028 podíl lineární TV na trhu předplatného v USA tvořit už jen třetinu. Spotřebitelé stále více preferují flexibilní služby dostupné kdykoliv a kdekoliv. Jak se tím může inspirovat e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?
3 min. doba čtení

Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?

Nakupování módy v e-commerce se vyvíjí různými směry, což odhalují i údaje z platformy ECDB. Zatímco američtí spotřebitelé bez váhání přidávají položky do svých digitálních košíků, němečtí a britští kupující jsou při výběru opatrnější. Přesto všechny regiony dosahují podobné míry konverze, což poukazuje na rozdílné nákupní návyky v globálním měřítku.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+