2min. doba čtení

Fast fashion si chce napravit reputaci. O udržitelnosti a etice komunikuje nejvíce

Potřeba etických postupů v módním průmyslu roste. Z ostatních segmentů se v tomto směru snaží o nejtransparentnější komunikaci právě fashion odvětví.

Fast fashion si chce napravit reputaci. O udržitelnosti a etice komunikuje nejvíce
Zdroj: Depositphotos

Prodejci módy stále více zdůrazňují udržitelnost svých platforem e-shopu, čímž reagují na požadavky spotřebitelů na transparentnost a etické praktiky. Podle zprávy RetailX Sustainability Report více než 20 % módních značek v žebříčku Global Top1000 v současnosti prezentuje iniciativy v oblasti udržitelnosti online, přičemž uznává, že je důležité, aby spotřebitelé porozuměli environmentálním a sociálním vlivům svých nákupů.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Zajímavé je, že módní společnosti vedou ve sdílení cílů udržitelnosti i akčních plánů. Značné procento chápe očekávání spotřebitelů a podrobně uvádí své strategie k dosažení cílů udržitelnosti. Firmy s domácími potřebami je pečlivě sledují, což odráží rostoucí trend v různých odvětvích směrem ke zveřejňování informací o udržitelnosti.

Transparentnost dodavatelského řetězce se jeví jako klíčový problém pro spotřebitele. Jen 7 % prodejců módy v rámci žebříčku Global Top1000 zveřejňuje seznam svých dodavatelů a výrobců. I když toto procento zůstává relativně malé, převyšuje ostatní kategorie produktů, což naznačuje zvýšené zaměření na etické získávání zdrojů a pracovní postupy v rámci módního průmyslu.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Kritický pohled na digitalizaci ze strany OSN
3min. doba čtení

Kritický pohled na digitalizaci ze strany OSN

V době, kdy digitální transformace mění podobu globální ekonomiky, se stále častěji zkoumají důsledky tohoto rychlého posunu pro životní prostředí. Zpráva o digitální ekonomice, za kterou stojí OSN, se zaměřuje na tento zásadní problém a zdůrazňuje potřebu vyvážit technologický pokrok s udržitelností životního prostředí.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Podvodní hry na Shein? Společnost se musí odpovídat EU
3min. doba čtení

Podvodní hry na Shein? Společnost se musí odpovídat EU

Čínský prodejce rychlé módy Shein zaznamenal obrovský růst a očekává se, že ještě letos vstoupí na londýnskou burzu. Evropští úředníci jsou však znepokojeni agresivními strategiemi společnosti v oblasti oslovování zákazníků. Jednou z nich je hra Shein, která poskytuje bezplatné produkty výměnou za doporučení nových uživatelů do aplikace.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+