2min. doba čtení

Fast fashion si chce napravit reputaci. O udržitelnosti a etice komunikuje nejvíce

Potřeba etických postupů v módním průmyslu roste. Z ostatních segmentů se v tomto směru snaží o nejtransparentnější komunikaci právě fashion odvětví.

Fast fashion si chce napravit reputaci. O udržitelnosti a etice komunikuje nejvíce
Zdroj: Depositphotos

Prodejci módy stále více zdůrazňují udržitelnost svých platforem e-shopu, čímž reagují na požadavky spotřebitelů na transparentnost a etické praktiky. Podle zprávy RetailX Sustainability Report více než 20 % módních značek v žebříčku Global Top1000 v současnosti prezentuje iniciativy v oblasti udržitelnosti online, přičemž uznává, že je důležité, aby spotřebitelé porozuměli environmentálním a sociálním vlivům svých nákupů.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Zajímavé je, že módní společnosti vedou ve sdílení cílů udržitelnosti i akčních plánů. Značné procento chápe očekávání spotřebitelů a podrobně uvádí své strategie k dosažení cílů udržitelnosti. Firmy s domácími potřebami je pečlivě sledují, což odráží rostoucí trend v různých odvětvích směrem ke zveřejňování informací o udržitelnosti.

Transparentnost dodavatelského řetězce se jeví jako klíčový problém pro spotřebitele. Jen 7 % prodejců módy v rámci žebříčku Global Top1000 zveřejňuje seznam svých dodavatelů a výrobců. I když toto procento zůstává relativně malé, převyšuje ostatní kategorie produktů, což naznačuje zvýšené zaměření na etické získávání zdrojů a pracovní postupy v rámci módního průmyslu.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Co si myslí Češi o AI při nakupování módy?
3min. doba čtení

Co si myslí Češi o AI při nakupování módy?

V roce 2023 jsme byli svědky průlomu v generativních systémech založených na umělé inteligenci (AI), sahajícího od telefonických rozhovorů s virtuálními operátory až po automaticky personalizovaná doporučení produktů a virtuální nákupní asistenty. Algoritmy strojového učení jsou dnes všudypřítomné, ale jak se k adopci umělé inteligence ve světě módy staví čeští spotřebitelé? Jaké nové nástroje znají […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+