2 min. doba čtení

Fast fashion si chce napravit reputaci. O udržitelnosti a etice komunikuje nejvíce

Potřeba etických postupů v módním průmyslu roste. Z ostatních segmentů se v tomto směru snaží o nejtransparentnější komunikaci právě fashion odvětví.

Fast fashion si chce napravit reputaci. O udržitelnosti a etice komunikuje nejvíce
Zdroj: Depositphotos

Prodejci módy stále více zdůrazňují udržitelnost svých platforem e-shopu, čímž reagují na požadavky spotřebitelů na transparentnost a etické praktiky. Podle zprávy RetailX Sustainability Report více než 20 % módních značek v žebříčku Global Top1000 v současnosti prezentuje iniciativy v oblasti udržitelnosti online, přičemž uznává, že je důležité, aby spotřebitelé porozuměli environmentálním a sociálním vlivům svých nákupů.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Zajímavé je, že módní společnosti vedou ve sdílení cílů udržitelnosti i akčních plánů. Značné procento chápe očekávání spotřebitelů a podrobně uvádí své strategie k dosažení cílů udržitelnosti. Firmy s domácími potřebami je pečlivě sledují, což odráží rostoucí trend v různých odvětvích směrem ke zveřejňování informací o udržitelnosti.

Transparentnost dodavatelského řetězce se jeví jako klíčový problém pro spotřebitele. Jen 7 % prodejců módy v rámci žebříčku Global Top1000 zveřejňuje seznam svých dodavatelů a výrobců. I když toto procento zůstává relativně malé, převyšuje ostatní kategorie produktů, což naznačuje zvýšené zaměření na etické získávání zdrojů a pracovní postupy v rámci módního průmyslu.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
SEO se změnilo. Jste připraveni?
3 min. doba čtení

SEO se změnilo. Jste připraveni?

Vaši konkurenti už bodují na ChatGPT, Redditu a v AI vyhledávačích, zatímco vy stále budujete zpětné odkazy a optimalizujete pro Google. Mladší uživatelé dnes začínají hledat informace na sociálních sítích, nikoliv v tradičních vyhledávačích. Pokud vaše SEO strategie nefunguje i mimo Google, uniká vám zásadní změna v tom, jak lidé skutečně vyhledávají informace.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge