





V rozhovoru se dozvíte:
- 1:05 zda je pravda, že Poláci jdou po cenách a Češi po slevách, a jaké jsou rozdíly v obchodním styku a ecommerce napříč Evropou;
- 4:39 jaké jsou ceny za klik v jednotlivých zemích Evropy a která z nich vyčnívá;
- 7:58 podle čeho nastavují cenotvorbu a zda přizpůsobují ceny koupěschopnosti trhů v jednotlivých zemích;
- 9:53 jaké překážky musí Slovák překonat při vstupu na trhy mimo EU;
- 13:01 kdy je vhodný moment pro vstup do zemí mimo EU a na základě čeho se rozhodnout;
- 18:40 jaký přístup zvolil při expanzi na zahraniční trhy, zda je lepší nejdříve vyladit byznys na vlastním trhu a pak expandovat, nebo zkoušet několik trhů najednou a čekat, jestli to vyjde;
- 22:01 zda zná nějaké případy z konkrétních zemí, kde jsou extrémně nízké marže a z jakých důvodů a jak vstupují společnosti na takové trhy.