Zajímá mě
4. června 2019

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge
4. června 2019

Expanze na trhy CEE (LÁSZLÓ SZABÓ, GROWWW DIGITAL)

2 min čtení

Přinášíme vám druhý rozhovor s Lászlem Szabó, spoluzakladatelem agentury Growww Digital. Tentokrát se budeme bavit o rozdílech v jednotlivých zemích střední Evropy. Budeme mluvit o tom, kdy je podle Lászla vhodné vstoupit na zahraniční trhy, jaké jsou rozdíly v cenách za klik nebo na jaká specifika je třeba se připravit v případě zemí mimo EU. 

V rozhovoru se dozvíte:

  • 1:05 zda je pravda, že Poláci jdou po cenách a Češi po slevách, a jaké jsou rozdíly v obchodním styku a ecommerce napříč Evropou;
  • 4:39 jaké jsou ceny za klik v jednotlivých zemích Evropy a která z nich vyčnívá;
  • 7:58 podle čeho nastavují cenotvorbu a zda přizpůsobují ceny koupěschopnosti trhů v jednotlivých zemích;
  • 9:53 jaké překážky musí Slovák překonat při vstupu na trhy mimo EU;
  • 13:01 kdy je vhodný moment pro vstup do zemí mimo EU a na základě čeho se rozhodnout;
  • 18:40 jaký přístup zvolil při expanzi na zahraniční trhy, zda je lepší nejdříve vyladit byznys na vlastním trhu a pak expandovat, nebo zkoušet několik trhů najednou a čekat, jestli to vyjde;
  • 22:01 zda zná nějaké případy z konkrétních zemí, kde jsou extrémně nízké marže a z jakých důvodů a jak vstupují společnosti na takové trhy.

 

 

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge

Zakladatel a vedoucí projektu Ecommerce Bridge. Online marketingu se věnuje přes 10 let a kromě Ecommerce Bridge vede i Affiliate síť Dognet.

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.