2min. doba čtení

Expanze na trhy CEE (LÁSZLÓ SZABÓ, GROWWW DIGITAL)

Přinášíme vám druhý rozhovor s Lászlem Szabó, spoluzakladatelem agentury Growww Digital. Tentokrát se budeme bavit o rozdílech v jednotlivých zemích střední Evropy. Budeme mluvit o tom, kdy je podle Lászla vhodné vstoupit na zahraniční trhy, jaké jsou rozdíly v cenách za klik nebo na jaká specifika je třeba se připravit v případě zemí mimo EU. 

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

V rozhovoru se dozvíte:

  • 1:05 zda je pravda, že Poláci jdou po cenách a Češi po slevách, a jaké jsou rozdíly v obchodním styku a ecommerce napříč Evropou;
  • 4:39 jaké jsou ceny za klik v jednotlivých zemích Evropy a která z nich vyčnívá;
  • 7:58 podle čeho nastavují cenotvorbu a zda přizpůsobují ceny koupěschopnosti trhů v jednotlivých zemích;
  • 9:53 jaké překážky musí Slovák překonat při vstupu na trhy mimo EU;
  • 13:01 kdy je vhodný moment pro vstup do zemí mimo EU a na základě čeho se rozhodnout;
  • 18:40 jaký přístup zvolil při expanzi na zahraniční trhy, zda je lepší nejdříve vyladit byznys na vlastním trhu a pak expandovat, nebo zkoušet několik trhů najednou a čekat, jestli to vyjde;
  • 22:01 zda zná nějaké případy z konkrétních zemí, kde jsou extrémně nízké marže a z jakých důvodů a jak vstupují společnosti na takové trhy.

 

 

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek