2min. doba čtení

Edrone a PrestaShop oznamují spolupráci

Krakovská společnost Edrone, která nabízí CRM řešení pro automatizaci marketingu a PrestaShop, jedna z nejoblíbenějších platforem pro elektronické obchodování, uzavřely partnerství.

Edrone a PrestaShop oznamují spolupráci

Hlasové obchodování v PrestaShopu

PrestaShop v současné době používá více než 250 000 internetových obchodů po celém světě a je přeložen do 60 různých jazyků. Společnost Edrone zase vyřizuje více než 10 milionů objednávek ročně ve 25 zemích. Edrone je systém CRM s automatizací marketingu a voice commerce navržený speciálně pro elektronické obchodování.

Uživatelé Edrone mohou propojit svůj účet s nástroji PrestaShop.

“Spolupráce s PrestaShopem otevírá nové možnosti elektronického obchodování. Díky ní mohou majitelé e-shopů vstoupit na vyšší úroveň řízení svého internetového obchodu, zvýšit prodeje a loajalitu zákazníků a vyniknout na trhu díky inovacím, jako je technologie Voice Commerce,” říká Konrad Bujak, vedoucí produktového oddělení společnosti Edrone.

Vyzkoušejte dvoutýdenní trial

Chcete-li toto řešení používat, jednoduše si stáhněte a nainstalujte plugin z PrestaShopu. K dispozici je 14denní zkušební období, během kterého si můžete vyzkoušet funkce nástroje. Integrace Edrone je k dispozici pro všechny obchody PrestaShop (kromě Ruska). Oblíbená je zejména v zemích střední a východní Evropy a také v Jižní Americe, například v Brazílii.

“Spolupráce se společností Edrone je dalším krokem v realizaci naší strategie budování partnerství s klíčovými hráči v odvětví elektronického obchodu. Naším posláním je poskytovat služby nejvyšší kvality a naše spojenectví s předním poskytovatelem řešení pro automatizaci marketingu to jen potvrzuje,” komentuje Mateusz Osiecki, Country Manager PrestaShop Polsko.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe, ukázal výzkum APEK
3min. doba čtení

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe, ukázal výzkum APEK

Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+