2min. doba čtení

Edrone a PrestaShop oznamují spolupráci

Krakovská společnost Edrone, která nabízí CRM řešení pro automatizaci marketingu a PrestaShop, jedna z nejoblíbenějších platforem pro elektronické obchodování, uzavřely partnerství.

Edrone a PrestaShop oznamují spolupráci

Hlasové obchodování v PrestaShopu

PrestaShop v současné době používá více než 250 000 internetových obchodů po celém světě a je přeložen do 60 různých jazyků. Společnost Edrone zase vyřizuje více než 10 milionů objednávek ročně ve 25 zemích. Edrone je systém CRM s automatizací marketingu a voice commerce navržený speciálně pro elektronické obchodování.

Uživatelé Edrone mohou propojit svůj účet s nástroji PrestaShop.

“Spolupráce s PrestaShopem otevírá nové možnosti elektronického obchodování. Díky ní mohou majitelé e-shopů vstoupit na vyšší úroveň řízení svého internetového obchodu, zvýšit prodeje a loajalitu zákazníků a vyniknout na trhu díky inovacím, jako je technologie Voice Commerce,” říká Konrad Bujak, vedoucí produktového oddělení společnosti Edrone.

Vyzkoušejte dvoutýdenní trial

Chcete-li toto řešení používat, jednoduše si stáhněte a nainstalujte plugin z PrestaShopu. K dispozici je 14denní zkušební období, během kterého si můžete vyzkoušet funkce nástroje. Integrace Edrone je k dispozici pro všechny obchody PrestaShop (kromě Ruska). Oblíbená je zejména v zemích střední a východní Evropy a také v Jižní Americe, například v Brazílii.

“Spolupráce se společností Edrone je dalším krokem v realizaci naší strategie budování partnerství s klíčovými hráči v odvětví elektronického obchodu. Naším posláním je poskytovat služby nejvyšší kvality a naše spojenectví s předním poskytovatelem řešení pro automatizaci marketingu to jen potvrzuje,” komentuje Mateusz Osiecki, Country Manager PrestaShop Polsko.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
TikTok bez reklam? Připlatíte si
2min. doba čtení

TikTok bez reklam? Připlatíte si

Populární sociální platforma TikTok zvažuje zavedení placeného předplatného, které by umožnilo uživatelům sledovat obsah bez reklam. Zatím je ve hře americký trh. Uvažuje se nad měsíčním poplatkem ve výši 4,99 USD. Vztahovalo by se však výhradně na reklamy, které zobrazuje samotná platforma, nikoli na jednorázové marketingové akce nebo kampaně influencerů. Nedávná studie ukázala, že TikTok […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+