2min. doba čtení

Ebay hlásí nový formát livestreamu. Prodej prostřednictvím live aukcí

Online platforma, která se stále více blíží obchodnímu modelu Amazon, se vrací ke svým kořenům a brzy bude nabízet živé aukce prostřednictvím streamu s názvem Live by eBay. Zúčastnit se může každý, kdo má na eBay vytvořený účet.

Ebay hlásí nový formát livestreamu. Prodej prostřednictvím live aukcí

Nabídka funguje podle léty ověřeného známého principu, kde je stanovena zaváděcí cena a uchazeči se navzájem předbíhají. Nakonec zůstane jeden nebo více uchazečů s nejvyšší nabídkou. Nabídky se týkají zejména předmětů z oblasti umění, starožitností, módy a životního stylu a historického nábytku. 

Webová stránka je již v provozu

Každou položku si před aukcí můžete prohlédnout a licitace probíhá v předem definovaných krocích. V eventovém kalendáři bude předem oznámeno, kdy se live aukce uskuteční. Každá aukce trvá 90 vteřin a sestává ze tří 30sekundových fází. Pokud je podána nabídka, čas se začne počítat znovu. Aukci obvykle doprovází live stream vysílání. Nová platforma Live by eBay byla představena na dni investorů společnosti eBay, konkrétní datum spuštění však zatím není známo, přestože příslušná webová stránka již funguje. 

Na světě není mnoho internetových platforem, které by se mohly pochlubit téměř 175 miliony aktivních uživatelů. Aukční síň eBay zaznamenala tolik kupujících jen v rámci prvního čtvrtletí loňského roku, což je mimořádný úspěch. V našich zeměpisných šířkách je eBay spíše využívána jako nástroj pro aktivní reselling produktů.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
2min. doba čtení

Změny ve vedení skupiny Rohlik

Skupina Rohlik rozšiřuje svůj manažerský tým. Ředitel české pobočky Olin Novák byl jmenován generálním ředitelem pro mezinárodní obchod. Na palubu nastoupil také Martin Beháň, který vedl Tesco v Polsku.

Redakce Redakce
Přečíst článek
6min. doba čtení

Týdenní přehled Ecommerce Bridge

Dnes se podíváme na odhadované prodeje během Black Friday ve Spojených státech, prozradíme vám, který polský e-shop vstupuje na slovenský trh, a pustíme si krátkou ukázku ze zajímavého rozhovoru Štefana Polgáriho s Markem Šulíkem, který je šéfem digitálního marketingu cyklistické značky Isadore. Celý rozhovor spolu s dalšími tématy najdete jako vždy na ecommercebridge.cz.

Redakce Redakce
Přečíst článek