2 min. doba čtení

Ebay hlásí nový formát livestreamu. Prodej prostřednictvím live aukcí

Online platforma, která se stále více blíží obchodnímu modelu Amazon, se vrací ke svým kořenům a brzy bude nabízet živé aukce prostřednictvím streamu s názvem Live by eBay. Zúčastnit se může každý, kdo má na eBay vytvořený účet.

Ebay hlásí nový formát livestreamu. Prodej prostřednictvím live aukcí

Nabídka funguje podle léty ověřeného známého principu, kde je stanovena zaváděcí cena a uchazeči se navzájem předbíhají. Nakonec zůstane jeden nebo více uchazečů s nejvyšší nabídkou. Nabídky se týkají zejména předmětů z oblasti umění, starožitností, módy a životního stylu a historického nábytku. 

Webová stránka je již v provozu

Každou položku si před aukcí můžete prohlédnout a licitace probíhá v předem definovaných krocích. V eventovém kalendáři bude předem oznámeno, kdy se live aukce uskuteční. Každá aukce trvá 90 vteřin a sestává ze tří 30sekundových fází. Pokud je podána nabídka, čas se začne počítat znovu. Aukci obvykle doprovází live stream vysílání. Nová platforma Live by eBay byla představena na dni investorů společnosti eBay, konkrétní datum spuštění však zatím není známo, přestože příslušná webová stránka již funguje. 

Na světě není mnoho internetových platforem, které by se mohly pochlubit téměř 175 miliony aktivních uživatelů. Aukční síň eBay zaznamenala tolik kupujících jen v rámci prvního čtvrtletí loňského roku, což je mimořádný úspěch. V našich zeměpisných šířkách je eBay spíše využívána jako nástroj pro aktivní reselling produktů.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi
4 min. doba čtení

Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi

Značky roky optimalizovaly obsah pro vyhledávače. Dnes se ale mění samotný způsob, jak lidé hledají informace, a spolu s tím i to, jak se rozhodují. Namísto krátkých dotazů se ptají na konkrétní věci, které jsou pro ně důležité. To, co bylo kdysi úsměvné, je dnes standardem, kterému se v online byznysu musíme přizpůsobit.

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?
3 min. doba čtení

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?

Vracení zboží bylo dlouho znakem dobrého zákaznického servisu. Rychlá refundace, bez otázek, bez problémů. Dnes se však mění na zkoušku důvěry v očích zákazníků i samotných značek. Data ze zahraničí ukazují, že vratek pomalu ubývá, ale zákazníci je vnímají citlivěji než před rokem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování
3 min. doba čtení

Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování

Na Pinterestu už nepůjde jen snít o dokonalém stylu nebo bydlení. Půjde i nakupovat. Platforma mění své nástěnky na inteligentní nástroje, které vám pomohou přejít od inspirace rovnou k nákupu. Novinky se postupně zavádějí po celém světě, přičemž testování začalo v USA a Kanadě.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe