2 min. doba čtení

E-commerce gigant Amazon našel nový směr v podpoře online prodejců

Amazon se přeorientoval od svého primárního obchodního cíle. Už nejde jen o vytváření vrcholně fungující e-commerce platformy; stává se partnerem e-commerce prodejců, kdekoli si zvolí své místo. Přitom jedním z těchto míst je také Amazon.

E-commerce gigant Amazon našel nový směr v podpoře online prodejců

Tento posun je důsledkem výrazné změny v obchodní struktuře samotného Amazonu. Před 10 lety představovali prodejci třetích stran 40 % tržeb, ale dnes zajišťují až 60 % celkových tržeb. Zároveň se společnost stala skutečně globální firmou, která prodává produkty ve více než 39 zemích. Prodejci se sídlem v USA loni vyvezli více než 216 milionů produktů zákazníkům na jiných trzích. Celkový počet jednotek se za poslední desetiletí zvětšil až osmnáctkrát.

Inovace jako klíč k růstu

Proces pomoci třetím stranám prodejců v uplynulém roce také přispěje k rozvoji Amazonu a zlepší jeho obchodní kapacity. Společnost se snaží podporovat prodejce svými různorodými službami a navíc podněcuje týmy k inovacím a vytváření nových nápadů mimo obvyklé hranice maloobchodu a technologií.

Nedávná konference Amazon Accelerate 2023 představila ustavičně se rozrůstající portfolio produktů a služeb, které jsou k dispozici prodejcům třetích stran. Na této konferenci přednášelo několik klíčových řečníků, včetně Dharmeshe Mehty, viceprezidenta pro partnerský prodej. Mezi body, které představil, patří plnění skladu, celosvětová distribuce, pozemní služba doručování balíků, hardware pro přepravu a řízení zásob, financování a finanční přehledy, průzkum produktů a trhu či řízení vztahů se zákazníky.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků
4 min. doba čtení

Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků

Kupující dnes mění značky častěji než kdykoli dřív. Věrnost zákazníků se rozpadá a tradiční taktiky – jako cenové akce či slevové kódy – přestávají fungovat. Nové zjištění průzkumu EMARKETER a Bloomreach ukazují, že pokud chtějí značky získat a udržet si věrné zákazníky, musí se zaměřit na to podstatné: budovat důvěru, pracovat s emocemi a dodat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+