7min. doba čtení

E-commerce eventy, které posunou váš e-shop vpřed

Chcete zapracovat na vašem e-shopu a být vždy krok před konkurencí? Konference jsou skvělým zdrojem nejnovějších informací, výměny zkušeností a nových příležitostí. Připravili jsme pro vás výběr nejzajímavějších českých a slovenský eventů, které se vyplatí navštívit, pokud chcete svůj e-shop nebo jeho marketing posunout na další level. Eventy jsme seřadili do dvou kategorií – v první jsou e-commerce konference a soutěže, ve druhé skupině se nacházejí akce zaměřeny na marketing obecně.

Jana Zajícová Jana Zajícová
Chief Executive Officer v CREATIVE sites
E-commerce eventy, které posunou váš e-shop vpřed

Poznámka: Řada organizátorů ještě nezveřejnilo data eventů na rok 2019, proto v článku počítáme s podobným termínem, jako v roce 2018.

E-commerce konference a soutěže pro e-shopy

Czech Online Expo (CZ)
Datum: 29.-30. března 2019

Místo: Výstaviště Praha Holešovice

Cena: od 79 Kč do 1 499 Kč bez DPH

Že jste ještě neslyšeli o Czech Online Expo? Možná ho budete spíše znát pod názvem E-shop Summit & Expo. Konference prošla letos rebrandingem, mimo jiné proto, aby mohli navýšit kapacitu.

V roce 2018 se během dvou dnů v rámci přednášek odprezentovali také nezávislí experti a firmy z e-commerce světa. Organizátoři se zaměřili na praktická témata, která byla relevantní pro e-shopy, ale také marketéry. Pro účastníky připravili Expo, kde bylo možné vidět se s firemními partnery z různých oblastí e-commerce.

V roce 2019 přichází společně s rebrandingem několik změn. Počet přednáškových sálů se rozroste minimálně na šest. Díky tomu se znásobí počet témat a spíkrov. Cílem je oddělit komerční a nekomerční obsah. Novinkou je VIP vstupné. V rámci něj dostanou účastníci prvotřídní servis v podobě přednostní registrace, celodenního občerstvení a možnosti sezení v předních řadách v jakékoli sále.

 

Konference CREATIVE summit & EXPO 2019
Datum: 5. dubna 2019

Místo: Šamorín, X-bionic sphere

Cena: od 29 € do 119 bez DPH

Vzdělávací e-commerce konferenci CREATIVE summit & EXPO 2019 organizuje společnost CreativeSites vysloveně pro majitele a manažery e-shopů.

První ročník konference obsáhl témata z oblasti marketingu pro e-shopy, e-commerce podnikání a expanze do zahraničí. Na pódiu prezentovali SEO konzultant Pavel Ungr, Martin Svoboda z Google či e-mail marketér Pavel Pola. V panelových diskusích se o své zkušenosti podělili majitelé e-shopů.

V tomto roce se opět můžete těšit na unikátní přednášky řečníků z oboru, případové studie, one-to-one konzultace s lidmi z praxe a obrovský prostor pro networking, a to všechno bez komerčních řečí. Přednášky budou probíhat ve dvou sálech. Organizátoři připravují pokročilé workshopy pro rozjeté e-shopy, ale také komplexní přednášky pro začátečníky. V rámci části EXPO budete moci konzultovat svůj byznys s odborníky z různých oblastí e-commerce podnikání.

 

Konference eCommerce Conference
Předpokládaný termín: jaro 2019

eCommerce Conference pro majitele e-shopů vznikla ze spolupráce společností Zásielkovňa.sk, Poradce podnikatele a portálu profivzdelavanie.sk. eCommerce Conference nabízí svým účastníkům přednášky, případové studie a workshopy.

Dvoudenní konference se v roce 2018 zaměřila na internetový obchod a online marketing z pohledu trendů, inovace a budoucnosti. V pestrém programu konference nechyběli spíkři, jako Ján Cifra – CEO WebSupportu, Peter Sochora – CEO Zásilkovny, Michal Král – CEO Pricemanie a mnoho dalších e-commerce odborníků. Vstupenka stála 89 €.

 

Konference ECOMM V KOSTCE
Předpokládaný termín: jaro 2019

Jednodenní konference, kterou organizuje společnost DHL, odstartovala svůj první ročník v roce 2018. Probíhala dokonce na dvou místech – v Košicích i v Bratislavě. Cena vstupenky byla 29 €.

Většina přednášek v rámci programu se zaměřila na expanzi e-shopu do zahraničí. Mezi řečníky se představili e-commerce odborníci i majitelé e-shopů. Nechybělo ani aktuální téma – GDPR s praktickými tipy.

 

Soutěž a konference MastersGate Digital Summit
Datum: 28.-30. května 2019

Místo: Bratislava, HUBHUB a Centrála České Spořitelny

Cena: od 0 € do 229 € s DPH

Společnost UI42 je známá svou soutěží MastersGate. E-shopy soutěží ve čtyřech kategoriích: Bricks to Clicks, Exporters, Rising Stars a Business to Business.

Čtvrtý ročník soutěže spojili pořadatelé s konferencí MastersGate eCommerce Summit, kde udělili ceny vítězným e-shopům. Hlavním posláním MastersGate se tak stalo vyhodnocení úspěšných e-shopů na Slovensku, jehož součástí je také konferenční část a workshopy.

Program ročníku 2018 byl rozdělen na dva dny a účastníci si vyslechli přednášky od osobností z e-commerce a online marketingu ze společností, jako  je Google, Facebook, Exponet, Daren & Curtis, SLSP a dalších. Plná vstupenka na akci stála 199 € (139 € v předprodeji).

 

Ecommerce Forum / CEE Summit (CZ)
Předpokládaný termín: léto 2019

ECommerce Forum / CEE Summit již tradičně přinese kombinaci odborných přednášek, diskusních panelů a odborných workshopů. Se svými zkušenostmi a zajímavými příběhy se podělí, jak české, tak zahraniční e-shopy. Na organizaci se podíleli ADMEZ (Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu) a Zásilkovna.

V roce 2018 se Summit konal v Olomouci a přednášky si připravili řečníci z Answear, Alza.cz, Notino, Dognet či Google. Za vstupenku dal účastník 5 900 Kč bez DPH, v předprodeji 4 900 Kč bez DPH.

 

ShopCamp (CZ)
Datum: 13. září 2019

Místo: Praha, ČVUT, FA & FIT

ShopCamp pravidelně organizují firmy ShopSys a Shoptet. Během jednoho dne dokážou vyskládat program nabitý přednáškami, případovkami a zajímavými workshopy. Na své si obvykle přijdou, nejen majitelé a provozovatelé e-shopů, ale také firmy, které poskytují e-commerce služby.

Program poslední konference v Praze tvořilo více než 12 přednášek, 12 workshopů a 4 případové studie a Heuréka RoadShow. Přednášky probíhaly ve dvou sálech a byly doplněny o tři workshopové místnosti.

Zajímavostí je, že v jednom sálu probíhal program sestavený organizátory, přičemž o programu v druhém sálu hlasovali a rozhodovali registrovaní účastníci. Provozovatelé e-shopů měli vstup na konferenci zdarma. Cena pro ostatní účastníky byla 555 Kč bez DPH.

 

E-Business Forum 2019 (CZ)
Předpokládaný termín: podzim 2019

V rámci této jednodenní konference, kterou organizuje TUESDAY Business Network & Internet Info, můžete očekávat praktické rady, podnětné diskuse a aktuální informace z oblasti e-commerce.

Desátý ročník E-Business Forum 2018 se konal v Praze a účastníci si vyslechli přednášky ze skutečně široké škály e-commerce oblastí. Představili se spíkři ze společností, jako sjou Zásilkovna, Heuréka Shopping, Rohlik.cz, FitBit a další. Lístek stál 5 849 Kč bez DPH.

 

Kalendář marketingových konferencí

Na závěr přidáváme ještě seznam marketingových konferencí bez specifického cílení na e-shopy. Přesto mohou být relevantní pro vaše online marketéry, SEO specialisty, případně další digitálně zaměřené odborníky.

Make It Digital Conference

Datum: 10. dubna 2019

Místo: Bratislava, Univerzita Komenského, Fakulta managementu

Cena: od 10 € do 30 €

 

Internet Advertising Conference (CZ)

Datum: 11. dubna 2019

Místo: Praha, Cubex Centrum

Cena: od 0 Kč do 6950 Kč

 

Festival nativní reklamy (SK)
Předpokládaný termín: jaro 2019

 

Trend Marketing Summit (SK)
Předpokládaný termín: léto 2019

 

The European Summit (CZ)
Předpokládaný termín: podzim 2019

 

Affiliate konference v Bratislavě (SK)
Předpokládaný termín: podzim 2019

 

ONLINE SUMMIT 2019 (SK)
Datum: 20.-21. září 2019

 

WebExpo 2019 (CZ)
Datum: 20.-21. září 2019

Místo: Praha

Sdílet článek
Jana Zajícová
Chief Executive Officer v CREATIVE sites
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Odstartujte sezónu na ShopCampu, uslyšíte Jitku Dvořákovou i zkušenosti z Lega
3min. doba čtení

Odstartujte sezónu na ShopCampu, uslyšíte Jitku Dvořákovou i zkušenosti z Lega

Česká e-commerce je na cestě k černým číslům, v prvním kvartále meziročně rostla o 4 %. E-shopaři věří, že pozitivní směr přetrvá. Naději směřují k sezóně, na kterou se intenzivně připravují už od začátku roku. Inspiraci jim letos předají odborníci na jedenáctém ročníku komunitní e-commerce konferenci ShopCamp. O své zkušenosti s řízením miliardového CZC se […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
ShopRoku zná své vítěze, Heureka je vyhlásila je už popatnácté
4min. doba čtení

ShopRoku zná své vítěze, Heureka je vyhlásila je už popatnácté

Už popatnácté nákupní rádce Heureka.cz vyhlásil vítěze soutěže ShopRoku, o výhercích rozhodla odborná porota i zákazníci. Nejoblíbenější je největší český e-shop Alza.cz, speciální cenu Heureky získalo české hračkářství Hugo chodí bos, udržitelným e-shopem roku je Elis design. Výhercem kategorie Visa Special Award pro e-shopy zapojené do Heureka Marketplace je mall.cz. Ocenění za kvalitu získal knihobot.cz.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+