Zajímá mě

Jana Zajícová

Chief Executive Officer v CREATIVE sites

E-commerce eventy, které posunou váš e-shop vpřed

4 min čtení

Chcete zapracovat na vašem e-shopu a být vždy krok před konkurencí? Konference jsou skvělým zdrojem nejnovějších informací, výměny zkušeností a nových příležitostí. Připravili jsme pro vás výběr nejzajímavějších českých a slovenský eventů, které se vyplatí navštívit, pokud chcete svůj e-shop nebo jeho marketing posunout na další level. Eventy jsme seřadili do dvou kategorií – v první jsou e-commerce konference a soutěže, ve druhé skupině se nacházejí akce zaměřeny na marketing obecně.

Poznámka: Řada organizátorů ještě nezveřejnilo data eventů na rok 2019, proto v článku počítáme s podobným termínem, jako v roce 2018.

E-commerce konference a soutěže pro e-shopy

Czech Online Expo (CZ)
Datum: 29.-30. března 2019

Místo: Výstaviště Praha Holešovice

Cena: od 79 Kč do 1 499 Kč bez DPH

Že jste ještě neslyšeli o Czech Online Expo? Možná ho budete spíše znát pod názvem E-shop Summit & Expo. Konference prošla letos rebrandingem, mimo jiné proto, aby mohli navýšit kapacitu.

V roce 2018 se během dvou dnů v rámci přednášek odprezentovali také nezávislí experti a firmy z e-commerce světa. Organizátoři se zaměřili na praktická témata, která byla relevantní pro e-shopy, ale také marketéry. Pro účastníky připravili Expo, kde bylo možné vidět se s firemními partnery z různých oblastí e-commerce.

V roce 2019 přichází společně s rebrandingem několik změn. Počet přednáškových sálů se rozroste minimálně na šest. Díky tomu se znásobí počet témat a spíkrov. Cílem je oddělit komerční a nekomerční obsah. Novinkou je VIP vstupné. V rámci něj dostanou účastníci prvotřídní servis v podobě přednostní registrace, celodenního občerstvení a možnosti sezení v předních řadách v jakékoli sále.

 

Konference CREATIVE summit & EXPO 2019
Datum: 5. dubna 2019

Místo: Šamorín, X-bionic sphere

Cena: od 29 € do 119 bez DPH

Vzdělávací e-commerce konferenci CREATIVE summit & EXPO 2019 organizuje společnost CreativeSites vysloveně pro majitele a manažery e-shopů.

První ročník konference obsáhl témata z oblasti marketingu pro e-shopy, e-commerce podnikání a expanze do zahraničí. Na pódiu prezentovali SEO konzultant Pavel Ungr, Martin Svoboda z Google či e-mail marketér Pavel Pola. V panelových diskusích se o své zkušenosti podělili majitelé e-shopů.

V tomto roce se opět můžete těšit na unikátní přednášky řečníků z oboru, případové studie, one-to-one konzultace s lidmi z praxe a obrovský prostor pro networking, a to všechno bez komerčních řečí. Přednášky budou probíhat ve dvou sálech. Organizátoři připravují pokročilé workshopy pro rozjeté e-shopy, ale také komplexní přednášky pro začátečníky. V rámci části EXPO budete moci konzultovat svůj byznys s odborníky z různých oblastí e-commerce podnikání.

 

Konference eCommerce Conference
Předpokládaný termín: jaro 2019

eCommerce Conference pro majitele e-shopů vznikla ze spolupráce společností Zásielkovňa.sk, Poradce podnikatele a portálu profivzdelavanie.sk. eCommerce Conference nabízí svým účastníkům přednášky, případové studie a workshopy.

Dvoudenní konference se v roce 2018 zaměřila na internetový obchod a online marketing z pohledu trendů, inovace a budoucnosti. V pestrém programu konference nechyběli spíkři, jako Ján Cifra – CEO WebSupportu, Peter Sochora – CEO Zásilkovny, Michal Král – CEO Pricemanie a mnoho dalších e-commerce odborníků. Vstupenka stála 89 €.

 

Konference ECOMM V KOSTCE
Předpokládaný termín: jaro 2019

Jednodenní konference, kterou organizuje společnost DHL, odstartovala svůj první ročník v roce 2018. Probíhala dokonce na dvou místech – v Košicích i v Bratislavě. Cena vstupenky byla 29 €.

Většina přednášek v rámci programu se zaměřila na expanzi e-shopu do zahraničí. Mezi řečníky se představili e-commerce odborníci i majitelé e-shopů. Nechybělo ani aktuální téma – GDPR s praktickými tipy.

 

Soutěž a konference MastersGate Digital Summit
Datum: 28.-30. května 2019

Místo: Bratislava, HUBHUB a Centrála České Spořitelny

Cena: od 0 € do 229 € s DPH

Společnost UI42 je známá svou soutěží MastersGate. E-shopy soutěží ve čtyřech kategoriích: Bricks to Clicks, Exporters, Rising Stars a Business to Business.

Čtvrtý ročník soutěže spojili pořadatelé s konferencí MastersGate eCommerce Summit, kde udělili ceny vítězným e-shopům. Hlavním posláním MastersGate se tak stalo vyhodnocení úspěšných e-shopů na Slovensku, jehož součástí je také konferenční část a workshopy.

Program ročníku 2018 byl rozdělen na dva dny a účastníci si vyslechli přednášky od osobností z e-commerce a online marketingu ze společností, jako  je Google, Facebook, Exponet, Daren & Curtis, SLSP a dalších. Plná vstupenka na akci stála 199 € (139 € v předprodeji).

 

Ecommerce Forum / CEE Summit (CZ)
Předpokládaný termín: léto 2019

ECommerce Forum / CEE Summit již tradičně přinese kombinaci odborných přednášek, diskusních panelů a odborných workshopů. Se svými zkušenostmi a zajímavými příběhy se podělí, jak české, tak zahraniční e-shopy. Na organizaci se podíleli ADMEZ (Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu) a Zásilkovna.

V roce 2018 se Summit konal v Olomouci a přednášky si připravili řečníci z Answear, Alza.cz, Notino, Dognet či Google. Za vstupenku dal účastník 5 900 Kč bez DPH, v předprodeji 4 900 Kč bez DPH.

 

ShopCamp (CZ)
Datum: 13. září 2019

Místo: Praha, ČVUT, FA & FIT

ShopCamp pravidelně organizují firmy ShopSys a Shoptet. Během jednoho dne dokážou vyskládat program nabitý přednáškami, případovkami a zajímavými workshopy. Na své si obvykle přijdou, nejen majitelé a provozovatelé e-shopů, ale také firmy, které poskytují e-commerce služby.

Program poslední konference v Praze tvořilo více než 12 přednášek, 12 workshopů a 4 případové studie a Heuréka RoadShow. Přednášky probíhaly ve dvou sálech a byly doplněny o tři workshopové místnosti.

Zajímavostí je, že v jednom sálu probíhal program sestavený organizátory, přičemž o programu v druhém sálu hlasovali a rozhodovali registrovaní účastníci. Provozovatelé e-shopů měli vstup na konferenci zdarma. Cena pro ostatní účastníky byla 555 Kč bez DPH.

 

E-Business Forum 2019 (CZ)
Předpokládaný termín: podzim 2019

V rámci této jednodenní konference, kterou organizuje TUESDAY Business Network & Internet Info, můžete očekávat praktické rady, podnětné diskuse a aktuální informace z oblasti e-commerce.

Desátý ročník E-Business Forum 2018 se konal v Praze a účastníci si vyslechli přednášky ze skutečně široké škály e-commerce oblastí. Představili se spíkři ze společností, jako sjou Zásilkovna, Heuréka Shopping, Rohlik.cz, FitBit a další. Lístek stál 5 849 Kč bez DPH.

 

Kalendář marketingových konferencí

Na závěr přidáváme ještě seznam marketingových konferencí bez specifického cílení na e-shopy. Přesto mohou být relevantní pro vaše online marketéry, SEO specialisty, případně další digitálně zaměřené odborníky.

Make It Digital Conference

Datum: 10. dubna 2019

Místo: Bratislava, Univerzita Komenského, Fakulta managementu

Cena: od 10 € do 30 €

 

Internet Advertising Conference (CZ)

Datum: 11. dubna 2019

Místo: Praha, Cubex Centrum

Cena: od 0 Kč do 6950 Kč

 

Festival nativní reklamy (SK)
Předpokládaný termín: jaro 2019

 

Trend Marketing Summit (SK)
Předpokládaný termín: léto 2019

 

The European Summit (CZ)
Předpokládaný termín: podzim 2019

 

Affiliate konference v Bratislavě (SK)
Předpokládaný termín: podzim 2019

 

ONLINE SUMMIT 2019 (SK)
Datum: 20.-21. září 2019

 

WebExpo 2019 (CZ)
Datum: 20.-21. září 2019

Místo: Praha

Autor článku

Jana Zajícová

Chief Executive Officer v CREATIVE sites

Viac ako 13 rokov pôsobí ako CEO spoločnosti CREATIVE sites. Venuje sa e-commerce konzultáciám, navrhuje riešenia pre nové e-shopy a stará sa aj o dlhoročných existujúcich klientov.

Tento článek přináší

Cieľom CREATIVE sites je pomáhať e-shopom rásť a zarábať viac. Špecializujeme sa na vývoj e-shopov a funkcií na mieru, SEO, UX, originálne dizajny, prepojenia s rôznymi IS, automatizáciu procesov a pod.

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.