2min. doba čtení

E-commerce a on-line business konference v Českých Budějovicích (Jan Kalianko, E-shop summit)

Přinášíme Vám pozvánku na E-shop Summit 2019, odbornou konferenci zaměřenou na e-commerce a on-line business, která se koná 10. - 11. 10. 2019 v Českých Budějovicích. V rozhovoru s Jánem Kaliankem, hlavním organizátorem Czech Online Expo + E-shop Summit, se dozvíte, pro koho je E-shop Summit určen, jak vyladili a zatraktivnili témata přednášek a jak budou jednotlivé dny obsahově a organizačně rozděleny. A také proč organizuje E-shop Summit opět v Českých Budějovicích a co si určitě nesmíte nechat ujít, včetně afterparty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

V rozhovoru se dozvíte:

 

  • 0:21 proč vybrali opět právě České Budějovice;
  • 1:13 proč oddělili Expo od konference;
  • 4:00 jak vybírali témata a řečníky;
  • 7:36 na jaké řečníky se můžete těšit;
  • 9:50 jaké bude téma panelové diskuse;
  • 10:51 jaký je program afterparty konané mezi oběma dny a jaké překvapení je ni pro Vás připraveno;
  • 13:20 kde přesně se budou obě akce konat a jaké máte možnosti ubytování;
  • 14:20 kolik stojí vstupenky a jaké jsou jejich varianty.

 

Celý program naleznete zde.

Vstupenky si můžete zakoupit zde.

 

 

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek