2 min. doba čtení

Direct Link přichází do Nizozemska a pomůže s doručováním zásilek do severských zemí

Poskytovatel logistických služeb Direct Link oznámil vstup na nizozemský trh. Vlastní ji společnost PostNord, která je švédsko-dánskou národní poštovní společností. DirectLink působí po celém světě, ale nyní zřídí provoz s místním personálem i v Nizozemsku.

Direct Link přichází do Nizozemska a pomůže s doručováním zásilek do severských zemí

Direct Link se specializuje na doručování specifických zásilek zákazníkům a distribuci produktů po celém světě. Má provozy a zaměstnance v Německu, Spojeném království, Polsku, USA, Brazílii, Hongkongu, Singapuru, Číně a ve Švédsku.

Díra na nizozemském trhu

„Na nizozemském trhu je díra, která odpovídá našemu agilnímu profilu. V této geografické oblasti se realizuje velká část dovozu do EU a v nabídce je jen několik řešení, která splní očekávání zákazníků, a jen velmi málo takových, která jsou ochotna přizpůsobit své služby svým zákazníkům“ říká Lucas Egenvall, obchodní ředitel společnosti Direct Link pro trhy EMEA. 

Poskytovatel logistických služeb očekává, že jeho operace v Nizozemsku přispějí k pozitivnímu EBIT již v prvním roce. Z dlouhodobého hlediska se společnost chce stát lídrem na trhu s B2C zásilkami, které se dovážejí do severských zemí.

Tým Direct Link v Nizozemsku. Zleva doprava: Wim Koelewijn, Anders Lindh, Ramon Camp, Frido Brouwers, Sander van Leeuwen.

Nizozemsko jako vstupní brána pro Direct Link

„Na základě našich stávajících poštovních řešení rozšíříme naše portfolio o další komerční možnosti poslední míle v EU. Nizozemsko bude fungovat jako brána pro Direct Link na místní a globální úrovni.” 

Direct Link má kanceláře a provozy v několika zemích. Je globální společností, která umožňuje přizpůsobit se požadavkům zákazníků. Lokální exportéři s mezinárodními potřebami přepravy B2C nebo se zbožím na severský trh, mohou ve společnosti najít vhodná řešení, stejně jako podniky mimo EU, které potřebují partnera pro distribuci, skladování a plnění v rámci EU. 

„Rozlišujeme mezi poštovními a obchodními zásilkami. V případě poštovních zásilek jsme přirozenou, ekonomičtější možností v porovnání s kurýry a jsme vhodní pro zboží do 2 kg. V případě našich komerčních řešení do severských zemí a na jiné trhy, můžeme obecně zpracovat zboží do 35 kg. Naše severská řešení jsou v tomto segmentu naší specialitou, protože velkou část doručování na poslední míli zajišťujeme my, přičemž PostNord je naše mateřská společnost.“

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Návštěvnost z placených kanálů meziročně vzrostla, ale konverze z ní klesly
4 min. doba čtení

Návštěvnost z placených kanálů meziročně vzrostla, ale konverze z ní klesly

Rok 2025 přináší nenápadné, ale zásadní změny v digitálním chování zákazníků. Nejnovější zpráva od Contentsquare mapuje chování uživatelů na 6 000 webech a potvrzuje, že v roce 2025 už nejde jen o to, kolik lidí na web přijde, ale jak moc se jim tam chce zůstat. Cesta od první návštěvy po opakovaný nákup je dnes nepředvídatelná. […]

Přečíst článek
Malé firmy, velká šance. Americká studie ukazuje, jak marketing ignoruje SMB segment
4 min. doba čtení

Malé firmy, velká šance. Americká studie ukazuje, jak marketing ignoruje SMB segment

Malé a střední podniky (tzv. SMB – small and mid-sized businesses) často tvoří páteř ekonomiky, přesto jsou v marketingových rozpočtech mnoha firem na okraji. Nová studie společností Intuit a EMARKETER odhaluje, že právě SMB segment představuje obrovský, ale nedostatečně využitý potenciál pro růst B2B i e-commerce firem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+