2min. doba čtení

Direct Link přichází do Nizozemska a pomůže s doručováním zásilek do severských zemí

Poskytovatel logistických služeb Direct Link oznámil vstup na nizozemský trh. Vlastní ji společnost PostNord, která je švédsko-dánskou národní poštovní společností. DirectLink působí po celém světě, ale nyní zřídí provoz s místním personálem i v Nizozemsku.

Direct Link přichází do Nizozemska a pomůže s doručováním zásilek do severských zemí

Direct Link se specializuje na doručování specifických zásilek zákazníkům a distribuci produktů po celém světě. Má provozy a zaměstnance v Německu, Spojeném království, Polsku, USA, Brazílii, Hongkongu, Singapuru, Číně a ve Švédsku.

Díra na nizozemském trhu

„Na nizozemském trhu je díra, která odpovídá našemu agilnímu profilu. V této geografické oblasti se realizuje velká část dovozu do EU a v nabídce je jen několik řešení, která splní očekávání zákazníků, a jen velmi málo takových, která jsou ochotna přizpůsobit své služby svým zákazníkům“ říká Lucas Egenvall, obchodní ředitel společnosti Direct Link pro trhy EMEA. 

Poskytovatel logistických služeb očekává, že jeho operace v Nizozemsku přispějí k pozitivnímu EBIT již v prvním roce. Z dlouhodobého hlediska se společnost chce stát lídrem na trhu s B2C zásilkami, které se dovážejí do severských zemí.

Tým Direct Link v Nizozemsku. Zleva doprava: Wim Koelewijn, Anders Lindh, Ramon Camp, Frido Brouwers, Sander van Leeuwen.

Nizozemsko jako vstupní brána pro Direct Link

„Na základě našich stávajících poštovních řešení rozšíříme naše portfolio o další komerční možnosti poslední míle v EU. Nizozemsko bude fungovat jako brána pro Direct Link na místní a globální úrovni.” 

Direct Link má kanceláře a provozy v několika zemích. Je globální společností, která umožňuje přizpůsobit se požadavkům zákazníků. Lokální exportéři s mezinárodními potřebami přepravy B2C nebo se zbožím na severský trh, mohou ve společnosti najít vhodná řešení, stejně jako podniky mimo EU, které potřebují partnera pro distribuci, skladování a plnění v rámci EU. 

„Rozlišujeme mezi poštovními a obchodními zásilkami. V případě poštovních zásilek jsme přirozenou, ekonomičtější možností v porovnání s kurýry a jsme vhodní pro zboží do 2 kg. V případě našich komerčních řešení do severských zemí a na jiné trhy, můžeme obecně zpracovat zboží do 35 kg. Naše severská řešení jsou v tomto segmentu naší specialitou, protože velkou část doručování na poslední míli zajišťujeme my, přičemž PostNord je naše mateřská společnost.“

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Vrácení zboží v Německu se drží na 11 %
3min. doba čtení

Vrácení zboží v Německu se drží na 11 %

Pro hráče v oblasti elektronického obchodování je výzvou najít rovnováhu mezi vstřícností k zákazníkům a udržením návratnosti v rozumných mezích. Podle průzkumu německé digitální asociace Bitkom zákazníci nakupující online v Německu vracejí 11 % svých nákupů.

Přečíst článek
Český zákazník začíná být opět loajální, o to složitější ale je si jeho důvěru získat
5min. doba čtení

Český zákazník začíná být opět loajální, o to složitější ale je si jeho důvěru získat

Česká e-commerce se po dvou letech červených čísel opět nadechuje. Zákazníci ovšem byli nuceni přizpůsobit zdivočelé inflaci své rozpočty a nákupní zvyklosti – a řadu nových návyků si uchovají i letos, když očekávají reálný růst mezd. Skip Pay v rámci svého panelu pravidelně nakupujících zákazníků analyzoval spotřebitelské chování – zákazníci jsou připraveni být opět loajální, o […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+