2min. doba čtení

David Chmelař se stává novým šéfem Heureka Group

Heureka.cz, známý nákupní rádce, má nového šéfa. Po deseti letech v čele společnosti odstupuje Tomáš Braverman z pozice generálního ředitele (CEO) a na jeho místo nastupuje David Chmelař. Tuto změnu oznámila Heureka prostřednictvím tiskové zprávy.

David Chmelař se stává novým šéfem Heureka Group
Zdroj: David Chmelar

Nový generální ředitel přichází z Asie

David Chmelař spolu s Heinrichem Wendelem založil a vedl srovnávač cen iPrice, který působí v jihovýchodní Asii. Tuto službu spustili v roce 2014 a nedávno ji prodali indonéské skupině Bukalapak.

David Chmelař reagoval na svůj příchod do nové pozice slovy: “Jsem nadšený, že mohu přispět k úspěchu Heureky a zvýšit její hodnotu pro miliony zákazníků v regionu. Po osmi letech v Asii si nemohu představit lepší místo pro návrat domů.”

Tomáš Braverman, který odchází z role CEO, zůstane ve firmě jako poradce představenstva. Řekl: “Heureku jsem vedl přesně 10 let a s naším skvělým týmem jsme ji za tu dobu významně rozvinuli. Z lokálního srovnávače cen jsme se stali regionálním hráčem v e-commerce, který je nejnavštěvovanějším nákupním portálem ve střední a východní Evropě. Po deseti letech a na prahu čtyřicítky je však čas na nové výzvy.”

Heureka Group provozuje srovnávače cen na devíti trzích ve střední a východní Evropě, včetně Česka, Slovenska, Maďarska, Rumunska, Bulharska, Slovinska, Chorvatska, Srbska a Bosny.

Tato změna vedení přichází několik měsíců poté, co Heureka Group změnila majitele. V květnu prodala 20% podíl skupina Rockaway Jakuba Havrlanta skupině PPF Renáty Kellnerové a EC Investments Daniela Křetínského a Patrika Tkáče, kteří se stali jedinými vlastníky Heureka Group.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nákupní chování Indů se mění
3min. doba čtení

Nákupní chování Indů se mění

Čína už není nejlidnatější zemí. V roce 2022 ji předběhla Indie s více než 1,43 miliardami lidí. Sledovat změnu spotřebitelského chování v nejobydlenější zemi proto může být dobrý indikátor toho, kam se ubírá nákupní chování.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+