3 min. doba čtení

Dáme jídlo přichází s novou službou: Dáme rozvoz

Společnost Dáme jídlo, lídr na českém trhu rychlého doručování tzv. Q-commerce, oznamuje spuštění nové platformy Dáme rozvoz. A její cíl je opravdu ambiciózní. Možnost doručit zákazníkům téměř jakékoli zboží do 30 minut. Tuto zprávu vám přinesla společnost Focus.

Dáme jídlo přichází s novou službou: Dáme rozvoz

Doručení do 30 minut ve 100 českých městech

Generální ředitel společnosti Dáme jídlo Filip Fingl říká: “Lidé si často neuvědomují, co všechno si mohou nechat doručit přímo domů, do práce, na služební cestu nebo jako překvapení do restaurace, kde sedí s přáteli, v relativně krátkém čase. Dnes už to nejsou jen potraviny, květiny nebo drogerie, ale také knihy a drobná elektronika, jako jsou notebooky, telefony nebo nabíječky.

Společnost plánuje časem zavést novou službu Dáme rozvoz ve více než 100 městech. Může ji využít každá společnost, která chce svým zákazníkům zajistit okamžité doručení do 30 minut.

“Vzhledem k našemu zaměření budou našimi prvními partnery restaurace, které mají vlastní e-shopy, ale určitě se budeme snažit zaměřit na co nejširší portfolio firemních zákazníků. Věříme v naše služby. Náš logistický systém je prověřený časem a díky předem definovaným zónám dodání víme, jakou dobu dodání můžeme zákazníkům zaručit vzhledem ke vzdálenosti od prodejce. Ceny naší nové služby budou dohodnuty s každým partnerem individuálně na základě platby za použití. Konečnou cenu pro jejich zákazníky necháme zcela na nich,” dodává Petr Indra, obchodní ředitel společnosti Dáme jídlo.

Dáme Delivery bude fungovat zcela samostatně a nezávisle na platformě Dáme jídlo.

Možnost výběru ze dvou verzí spolupráce

“Připravili jsme dvě verze spolupráce. Partnerská společnost může na svých webových stránkách přidat rychlé doručení objednávky prostřednictvím služby Dáme rozvoz jako jednu z možností doručení. Zákazník si pak může vybrat z dalších možností dovozu svého zboží. To se bude hodit všem, kteří provozují vlastní e-shopy a chtějí nabízet opravdu rychlé doručení. I pro tyto partnery jsme připravili napojení na naše systémy prostřednictvím takzvaného API,” říká Josef Simpartl, vedoucí logistiky společnosti Dáme jídlo.

“Druhou možnost ocení zejména partneři, kteří potřebují rychlé ad hoc zásilky. Na speciálně připravené webové stránce mohou podat žádost o superrychlé doručení balíku,” dodává Simpartl. Firmy, které se rozhodnou využít službu Dáme rozvoz, získají rychlou flotilu kurýrů a komplexní systém sledování doručení bez jakýchkoli počátečních nákladů – mohou se tak soustředit na své podnikání a omezit starosti s logistikou na minimum.

Společnost plánuje spustit novou službu ve fázích: v červenci pro vybrané partnery a během léta pro komerční využití.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Průzkum o zákaznické zkušenosti Slováků odhaluje důležité oblasti. Jak toho využít v e-commerce?
5 min. doba čtení

Průzkum o zákaznické zkušenosti Slováků odhaluje důležité oblasti. Jak toho využít v e-commerce?

Zákazníci jsou náročnější než kdykoli předtím. Očekávají rychlost, pohodlí a zároveň osobní přístup. Pokud chcete oslovit zákazníky, nestačí jen prodávat – vyplatí se budovat vztahy a přinášet hodnotu, jinak riskujete ztrátu loajality. Průzkum zákaznické zkušenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaluje, které faktory dnes rozhodují o úspěchu značek a jak se jim přizpůsobit. Jaké poučení […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Mall.sk končí jako samostatný e-shop. Co přinese přechod na Allegro?
3 min. doba čtení

Mall.sk končí jako samostatný e-shop. Co přinese přechod na Allegro?

Mall.sk prochází zásadní změnou. 31. března 2025 přestane fungovat jako samostatná platforma a jeho nabídka se přesune na Allegro. Tento krok je součástí širší strategie konsolidace technologických platforem v rámci skupiny Allegro. Pro obchodníky a zákazníky to přináší několik změn, které mohou ovlivnit konkurenci na slovenském e-commerce trhu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+