3 min. doba čtení

Dáme jídlo přichází s novou službou: Dáme rozvoz

Společnost Dáme jídlo, lídr na českém trhu rychlého doručování tzv. Q-commerce, oznamuje spuštění nové platformy Dáme rozvoz. A její cíl je opravdu ambiciózní. Možnost doručit zákazníkům téměř jakékoli zboží do 30 minut. Tuto zprávu vám přinesla společnost Focus.

Dáme jídlo přichází s novou službou: Dáme rozvoz

Doručení do 30 minut ve 100 českých městech

Generální ředitel společnosti Dáme jídlo Filip Fingl říká: „Lidé si často neuvědomují, co všechno si mohou nechat doručit přímo domů, do práce, na služební cestu nebo jako překvapení do restaurace, kde sedí s přáteli, v relativně krátkém čase. Dnes už to nejsou jen potraviny, květiny nebo drogerie, ale také knihy a drobná elektronika, jako jsou notebooky, telefony nebo nabíječky.

Společnost plánuje časem zavést novou službu Dáme rozvoz ve více než 100 městech. Může ji využít každá společnost, která chce svým zákazníkům zajistit okamžité doručení do 30 minut.

„Vzhledem k našemu zaměření budou našimi prvními partnery restaurace, které mají vlastní e-shopy, ale určitě se budeme snažit zaměřit na co nejširší portfolio firemních zákazníků. Věříme v naše služby. Náš logistický systém je prověřený časem a díky předem definovaným zónám dodání víme, jakou dobu dodání můžeme zákazníkům zaručit vzhledem ke vzdálenosti od prodejce. Ceny naší nové služby budou dohodnuty s každým partnerem individuálně na základě platby za použití. Konečnou cenu pro jejich zákazníky necháme zcela na nich,“ dodává Petr Indra, obchodní ředitel společnosti Dáme jídlo.

Dáme Delivery bude fungovat zcela samostatně a nezávisle na platformě Dáme jídlo.

Možnost výběru ze dvou verzí spolupráce

„Připravili jsme dvě verze spolupráce. Partnerská společnost může na svých webových stránkách přidat rychlé doručení objednávky prostřednictvím služby Dáme rozvoz jako jednu z možností doručení. Zákazník si pak může vybrat z dalších možností dovozu svého zboží. To se bude hodit všem, kteří provozují vlastní e-shopy a chtějí nabízet opravdu rychlé doručení. I pro tyto partnery jsme připravili napojení na naše systémy prostřednictvím takzvaného API,“ říká Josef Simpartl, vedoucí logistiky společnosti Dáme jídlo.

„Druhou možnost ocení zejména partneři, kteří potřebují rychlé ad hoc zásilky. Na speciálně připravené webové stránce mohou podat žádost o superrychlé doručení balíku,“ dodává Simpartl. Firmy, které se rozhodnou využít službu Dáme rozvoz, získají rychlou flotilu kurýrů a komplexní systém sledování doručení bez jakýchkoli počátečních nákladů – mohou se tak soustředit na své podnikání a omezit starosti s logistikou na minimum.

Společnost plánuje spustit novou službu ve fázích: v červenci pro vybrané partnery a během léta pro komerční využití.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu
3 min. doba čtení

Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu

Největší outdoorový specialista v České republice HUDYsport se před deseti lety rozhodl pro modernizaci svých procesů. Ve spolupráci se společností AN systems nasadil v roce 2015 komplexní ERP systém, který propojil velkoobchod, maloobchod, e-shop a skladové hospodářství do jednoho funkčního celku. Výsledkem je efektivnější a rychlejší expedice, lepší řízení zásob a vyšší spokojenost zákazníků.

Viktor Veteška Viktor Veteška
CEO, An systems.sk, s.r.o.
Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci
3 min. doba čtení

Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci

Většina značek si pod spoluprací s influencerem stále představí klasický barter nebo placený post. Pravděpodobně na jeho vytvoření nějakou dobu čekaly, připomínkovaly ho a v pozadí bylo očekávání, že byl vytvořen manuálně. Jenže tvůrčí scéna se mění. Umělá inteligence už neformuje jen algoritmy platforem, ale i samotný obsah. Ačkoli v Česku a na Slovensku zatím […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase
5 min. doba čtení

Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase

Personalizace se stala normou, zároveň však u spotřebitelů roste poptávka po autentické a transparentní komunikaci. Zákazníci chtějí relevantní obsah, který působí přirozeně a nenarušuje jejich soukromí. Přehnaná personalizace může vzbuzovat nedůvěru, zatímco vyvážený přístup pomáhá budovat vztah se značkou.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+