1min. doba čtení

CPI

CPI, cost per impresion, tedy cena za impresi. Tento pojem se spojuje s online trafficem a internetovou reklamou.

CPI, cost per impresion, tedy cena za impresi. Tento pojem se spojuje s online trafficem a internetovou reklamou. Označuje cenu, kterou zaplatí inzerent za každé zobrazení jeho reklamy uživateli internetu. Podobný termín, který se spojuje s cenou za impresi, je CPM, cost per mille, což je cena za tisíc zobrazení. Tyto termíny se používají na určení účinnosti a zisku online reklamy. Podobným způsobem se platí i za reklamu v jiných médiích, jako například v rozhlase nebo v televizi. Tam se reklama prodává na základě odhadu množství diváků nebo posluchačů.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
3min. doba čtení

První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze

Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+