1min. doba čtení

CPI

CPI, cost per impresion, tedy cena za impresi. Tento pojem se spojuje s online trafficem a internetovou reklamou.

CPI, cost per impresion, tedy cena za impresi. Tento pojem se spojuje s online trafficem a internetovou reklamou. Označuje cenu, kterou zaplatí inzerent za každé zobrazení jeho reklamy uživateli internetu. Podobný termín, který se spojuje s cenou za impresi, je CPM, cost per mille, což je cena za tisíc zobrazení. Tyto termíny se používají na určení účinnosti a zisku online reklamy. Podobným způsobem se platí i za reklamu v jiných médiích, jako například v rozhlase nebo v televizi. Tam se reklama prodává na základě odhadu množství diváků nebo posluchačů.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
4min. doba čtení

Co je hoax?

V současném kontextu sociálních sítí lidé za hoax považují informace, se kterými se buď neztotožňují, nebo které odporují jejich vidění světa. Svět není černobílý, ty máš svůj názor, já mám svůj názor, pravda je relativní a podobné fráze nás chtějí přesvědčit, že nemůžeme spolehlivě určit pravost a pravdivost informací. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
2min. doba čtení

Fotobanka

Fotobanka je místo na internetu, kde najdete tisíce fotografií, obrázků, nebo dokonce krátkých videoklipů. Jde o jeden z nejjednodušších způsobů, jak získat ilustrační obrázek. Dají se využívat pro komerční účely například do článků, na sociální sítě nebo na weby. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám nic neunikne […]

Přečíst článek
2min. doba čtení

Cílová skupina

S pojmem cílová skupina jste se setkali pravděpodobně v marketingu nebo v oblasti reklamy. Jde o velmi důležitý parametr, který by měla znát každá značka či firma. Od něho se následně odvíjí, na koho budete cílit svoje reklamy, příspěvky či výrobky. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám […]

Přečíst článek