CPI, cost per impresion, tedy cena za impresi. Tento pojem se spojuje s online trafficem a internetovou reklamou. Označuje cenu, kterou zaplatí inzerent za každé zobrazení jeho reklamy uživateli internetu. Podobný termín, který se spojuje s cenou za impresi, je CPM, cost per mille, což je cena za tisíc zobrazení. Tyto termíny se používají na určení účinnosti a zisku online reklamy. Podobným způsobem se platí i za reklamu v jiných médiích, jako například v rozhlase nebo v televizi. Tam se reklama prodává na základě odhadu množství diváků nebo posluchačů.
Co je hoax?
V současném kontextu sociálních sítí lidé za hoax považují informace, se kterými se buď neztotožňují, nebo které odporují jejich vidění světa. Svět není černobílý, ty máš svůj názor, já mám svůj názor, pravda je relativní a podobné fráze nás chtějí přesvědčit, že nemůžeme spolehlivě určit pravost a pravdivost informací. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se […]