3 min. doba čtení

Co můžeme očekávat od sociálních médií do konce roku?

Sociální média nadále ovlivňují způsoby, jakými podniky komunikují se spotřebiteli. Zpráva společnosti Tubular zaměřená na sociální média upozorňuje na klíčové trendy a změny, na které musí profesionálové v oblasti elektronického obchodu reagovat. Pokud vás zajímá vývoj sociálních médií, přečtěte si klíčové poznatky, které vám pomohou udržet si náskok.

Co můžeme očekávat od sociálních médií do konce roku?
Zdroj: Depositphotos

Zpráva společnosti Tubular pro druhou polovinu roku 2024 poskytuje komplexní pohled na nejnovější trendy a změny v oblasti sociálních médií. Odhaluje, jak populární platformy formují digitální komunikaci, a nabízí cenné poznatky pro značky a tvůrce obsahu.

Cross-Platform přístup je nezbytný

Sociální média mají ve společnosti své místo, a tak není divu, že jich vzniká stále více. Každá z nich má svá specifika a jedinečnou výhodu, pro kterou si ji uživatelé oblíbili. Často se stává, že jsou na více platformách, takže je nezbytné, aby na nich byly i firmy.

Vzhledem k tomu, že publikum na sociálních sítích je na různých platformách roztříštěné, je nutné přizpůsobit obsah strategiím, které nejlépe vyhovují silným stránkám jednotlivých platforem.

YouTube zvládne delší obsah, TikTok sází na chytlavou hudbu a Instagram nabízí silnou úroveň interakce. Společně nabízejí různé příležitosti pro diverzifikaci značek.

Zdroj: Tubular

Přechod na delší obsah

Překvapivým trendem ve zprávě je nárůst delších videí. Zatímco krátká videa v posledních letech dominovala sociálním médiím, delší obsah zaznamenává výrazný nárůst angažovanosti, zejména na platformách, jako je YouTube a dokonce i TikTok.

Pro značky e-commerce to znamená příležitost experimentovat s hloubkovými ukázkami produktů, příběhy a vzdělávacím obsahem a vybudovat si tak hlubší vztah s publikem.

Zdroj: Tubular

AI jako nová norma

Umělá inteligence se stává klíčovým hráčem v obsahu na sociálních médiích. Populární kategorie jako tanec, domácí zvířata a krása se díky AI mění. Značky mohou využít umělou inteligenci ke zlepšení uživatelských zkušeností, vytvoření personalizovaného obsahu nebo dokonce k využití trendů založených na AI. Příkladem jsou videa s tanečními pohyby, které generuje právě umělá inteligence. Toto je obzvláště relevantní pro e-commerce profesionály, kteří se snaží odlišit v přeplněném trhu.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Herní průmysl na vzestupu

Herní obsah je na historickém maximena čele s platformami jako YouTube a Twitch. I e-commerce hráči se mohou svézt na této vlně a pustit se do spolupráce s influencery z oblasti gamingu, umístit produkty přímo ve hrách nebo zvážit sponzorování.

Hraní už není jen o zábavě. Vyvíjí se do robustní platformy pro obsah značek a interakci s publikem.

Hudba, politika, sociální sítě

Hudba se na sociálních médiích stává klíčovým prvkem spolupráce. Je neodmyslitelnou součástí krátkých videí na všech platformách, ale také ji lze využít v rámci současné kultury remixů. E-commerce značky mohou využít integrace populárních skladeb do kampaní, jak to dokázalo již několik interpretů z TikToku.

Ukázalo se také, že sociální média mění dynamiku zpravodajství, kde zábavné zprávy dosahují vyšší angažovanosti než ta tradiční. Značky tím získávají prostor zapojit se do aktuálních diskusí.

Rok 2024 je opravdu pestrý a rychlý. Inspirujte se reportem a vylaďte své strategie na sociálních médiích. Nyní je ten správný čas a přijmout nově vznikající trendy pro maximální účinek pro top prodejní sezónu, která nás čeká.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
TikTok představuje Search Ads Campaign
3 min. doba čtení

TikTok představuje Search Ads Campaign

TikTok rozšiřuje své reklamní možnosti uvedením nové funkce Search Ads Campaign. Jejím cílem je oslovit uživatele s vysokou pravděpodobností nákupu prostřednictvím výsledků vyhledávání v aplikaci TikTok. Stále více lidí používá sociální platformy k vyhledávání produktů namísto tradičních vyhledávačů. A TikTok chce inzerentům umožnit cílení na uživatele právě v momentě, kdy aktivně hledají informace.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Uživatelé TikToku oceňují použití AI v reklamě
3 min. doba čtení

Uživatelé TikToku oceňují použití AI v reklamě

Generativní AI se stává mocným nástrojem i v reklamě. Nedávná studie TikTok Marketing Science ukazuje, že uživatelé TikToku projevují výrazně větší nadšení a obeznámenost s obsahem generovaným AI, což poskytuje cenné poznatky pro značky, které chtějí využít potenciál AI v e-commerce.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Jak nové funkce Meta pomohou e-shopům zvýšit prodeje během svátků
4 min. doba čtení

Jak nové funkce Meta pomohou e-shopům zvýšit prodeje během svátků

Období horlivého nakupování se blíží a společnost Meta představila nové funkce pro e-commerce segment. Novými nástroji chce pomoci při zvyšování prodeje a efektivnějším oslovení zákazníků. Marketéři budou mít prostor pro zvýraznění či připomenutí slev, s Location Ads dokáží oslovit turisty a svůj prostor dostanou i kamenné provozy. Tyto inovace slibují optimalizovanější a personalizovaný přístup k […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+