1min. doba čtení

Co musí mít výkonný e-shop? (Daniel Duriš, Basta Digital)

Daniel Duriš je v agentuře Basta Digital od jejího začátku. Momentálně zastává pozici hlavního konzultanta. V rozhovoru se dozvíte, co všechno s klienty řeší. Zjistíte také, jak si můžete vyladit e-shop, tak, aby byl co nejvýkonnější, jak můžete využít lokální vyhledávání v Googlu a další užitečné tipy.

V rozhovoru se dozvíte:

  • 0:45 co všechno umí Basta digital udělat pro klienta a jaká je Danova úloha na pozici hlavního konzultanta;
  • 3:45 s jakými problémy se na webech klientů setkává nejčastěji, co jim chybí a co dělají špatně;
  • 5:47 jak se může e-shop takovým problémům vyhnout;
  • 10:35 s jakými netypickými požadavky za ním klienti chodí;
  • 12:07 jak může online pomoci zvýšení návštěvnosti kamenné prodejny a proč a jak využívat Google lokální vyhledávání;
  • 16:58 co jsou Google Posts a jak je mohou firmy využívat;
  • 17:58 must have výkonného e-shopu;
  • 21:07 kdy poprvé zazněla myšlenka, že SEO je mrtvé, a co čeká SEO v budoucnosti.

 

Sdílet článek
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief

V Ecommerce Bridge se věnuje zejména komunikaci s autory, editování a publikování článků a video rozhovorů. Má na starosti chod celého projektu, inovace, propagaci a vše spojené s obsahovou stránkou.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek