1min. doba čtení

Canva chce konkurovat Adobe a oslovit profesionální designéry

Canva, populární online platforma pro tvorbu vizualů, odkoupila softwarový balík Affinity. Získala tak do vlastnictví aplikace Affinity Designer, Photo a Publisher, které konkurují aplikacím Adobe Illustrator, Photoshop a InDesign.

Canva chce konkurovat Adobe a oslovit profesionální designéry
Zdroj: Depositphotos

Cílem tohoto kroku je přilákat lidi z kreativních odvětví. Canva má již nyní po celém světě přibližně 170 milionů uživatelů měsíčně. Ve srovnání s Adobe jí dosud chyběly aplikace zaměřené na profesionální designéry.

“I když jsme se v Canvě v posledních deseti letech hodně zaměřovali na 99 % profesionálů bez designérského vzdělání, skutečné posílení postavení světa designu zahrnuje i posílení postavení profesionálních designérů. Spojením sil se společností Affinity jsme nadšeni, že můžeme zpřístupnit celé spektrum designérů na všech úrovních a ve všech fázích cesty k designu,” říká platforma ve svém prohlášení.

Canva si získala oblibu díky snadnému používání, poměrně rozsáhlé knihovně vizuálních prvků a možnosti týmové spolupráce. Aplikace Affinity si získaly příznivce díky modelu jednorázového nákupu bez měsíčních poplatků za předplatné, což z nich činí atraktivní alternativu k systému Adobe.

Přestože aplikace Affinity zůstanou prozatím oddělené od platformy Canva, v budoucnu lze očekávat plnou integraci.

w

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Co si myslí Češi o AI při nakupování módy?
3min. doba čtení

Co si myslí Češi o AI při nakupování módy?

V roce 2023 jsme byli svědky průlomu v generativních systémech založených na umělé inteligenci (AI), sahajícího od telefonických rozhovorů s virtuálními operátory až po automaticky personalizovaná doporučení produktů a virtuální nákupní asistenty. Algoritmy strojového učení jsou dnes všudypřítomné, ale jak se k adopci umělé inteligence ve světě módy staví čeští spotřebitelé? Jaké nové nástroje znají […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+