Cílem tohoto kroku je přilákat lidi z kreativních odvětví. Canva má již nyní po celém světě přibližně 170 milionů uživatelů měsíčně. Ve srovnání s Adobe jí dosud chyběly aplikace zaměřené na profesionální designéry.
“I když jsme se v Canvě v posledních deseti letech hodně zaměřovali na 99 % profesionálů bez designérského vzdělání, skutečné posílení postavení světa designu zahrnuje i posílení postavení profesionálních designérů. Spojením sil se společností Affinity jsme nadšeni, že můžeme zpřístupnit celé spektrum designérů na všech úrovních a ve všech fázích cesty k designu,” říká platforma ve svém prohlášení.
Canva si získala oblibu díky snadnému používání, poměrně rozsáhlé knihovně vizuálních prvků a možnosti týmové spolupráce. Aplikace Affinity si získaly příznivce díky modelu jednorázového nákupu bez měsíčních poplatků za předplatné, což z nich činí atraktivní alternativu k systému Adobe.
Přestože aplikace Affinity zůstanou prozatím oddělené od platformy Canva, v budoucnu lze očekávat plnou integraci.