1 min. doba čtení

Canva chce konkurovat Adobe a oslovit profesionální designéry

Canva, populární online platforma pro tvorbu vizualů, odkoupila softwarový balík Affinity. Získala tak do vlastnictví aplikace Affinity Designer, Photo a Publisher, které konkurují aplikacím Adobe Illustrator, Photoshop a InDesign.

Canva chce konkurovat Adobe a oslovit profesionální designéry
Zdroj: Depositphotos

Cílem tohoto kroku je přilákat lidi z kreativních odvětví. Canva má již nyní po celém světě přibližně 170 milionů uživatelů měsíčně. Ve srovnání s Adobe jí dosud chyběly aplikace zaměřené na profesionální designéry.

“I když jsme se v Canvě v posledních deseti letech hodně zaměřovali na 99 % profesionálů bez designérského vzdělání, skutečné posílení postavení světa designu zahrnuje i posílení postavení profesionálních designérů. Spojením sil se společností Affinity jsme nadšeni, že můžeme zpřístupnit celé spektrum designérů na všech úrovních a ve všech fázích cesty k designu,” říká platforma ve svém prohlášení.

Canva si získala oblibu díky snadnému používání, poměrně rozsáhlé knihovně vizuálních prvků a možnosti týmové spolupráce. Aplikace Affinity si získaly příznivce díky modelu jednorázového nákupu bez měsíčních poplatků za předplatné, což z nich činí atraktivní alternativu k systému Adobe.

Přestože aplikace Affinity zůstanou prozatím oddělené od platformy Canva, v budoucnu lze očekávat plnou integraci.

w
Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Migrace publisherů do nejnovějšího affiliate systému Dognet 2.0 začala. Čeští inzerenti se mohou těšit na nový systém již za pár týdnů
4 min. doba čtení

Migrace publisherů do nejnovějšího affiliate systému Dognet 2.0 začala. Čeští inzerenti se mohou těšit na nový systém již za pár týdnů

Affiliate síť Dognet po téměř 12 letech úspěšného působení v CEE a na Balkáně připravuje nový systém Dognet 2.0, který posune celou síť na vyšší úroveň. Poslední roky intenzivně pracovali na novém affiliate řešení, které je navrženo tak, aby přinášelo výhody nejen inzerentům, ale i partnerům. Do aktivního vývoje se zapojila také česká pobočka, která […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+