1 min. doba čtení

Canva chce konkurovat Adobe a oslovit profesionální designéry

Canva, populární online platforma pro tvorbu vizualů, odkoupila softwarový balík Affinity. Získala tak do vlastnictví aplikace Affinity Designer, Photo a Publisher, které konkurují aplikacím Adobe Illustrator, Photoshop a InDesign.

Canva chce konkurovat Adobe a oslovit profesionální designéry
Zdroj: Depositphotos

Cílem tohoto kroku je přilákat lidi z kreativních odvětví. Canva má již nyní po celém světě přibližně 170 milionů uživatelů měsíčně. Ve srovnání s Adobe jí dosud chyběly aplikace zaměřené na profesionální designéry.

„I když jsme se v Canvě v posledních deseti letech hodně zaměřovali na 99 % profesionálů bez designérského vzdělání, skutečné posílení postavení světa designu zahrnuje i posílení postavení profesionálních designérů. Spojením sil se společností Affinity jsme nadšeni, že můžeme zpřístupnit celé spektrum designérů na všech úrovních a ve všech fázích cesty k designu,“ říká platforma ve svém prohlášení.

Canva si získala oblibu díky snadnému používání, poměrně rozsáhlé knihovně vizuálních prvků a možnosti týmové spolupráce. Aplikace Affinity si získaly příznivce díky modelu jednorázového nákupu bez měsíčních poplatků za předplatné, což z nich činí atraktivní alternativu k systému Adobe.

Přestože aplikace Affinity zůstanou prozatím oddělené od platformy Canva, v budoucnu lze očekávat plnou integraci.

w
Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slováci nechtějí digitální pozlátko. Chtějí, aby online nákupy fungovaly
3 min. doba čtení

Slováci nechtějí digitální pozlátko. Chtějí, aby online nákupy fungovaly

Slováci nechtějí jen digitální zábavu. Hledají nástroje, které jim nákup zjednoduší. Zákazníci ukazují, že pokud se o ně obchodník stará offline, klidně s ním přejdou i do online prostředí. A přestože metaverzum zatím není mainstream, většina spotřebitelů ho zcela neodmítá. Co dalšího odhaluje nejnovější průzkum Média a technologie od MNForce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge