Za zkratkou C2C se skrývá výraz customer to customer, což znamená zákazník zákazníkovi. Je to jeden z modelů elektronického obchodování, kdy na internetové platformě obchodují nebo si vyměňují zboží spotřebitelé mezi sebou navzájem. Tento vztah zprostředkuje jiná platforma, na které si, z pohledu kategorizace trhu, primárně konzumenti vyměňují produkty nebo informace a zkušenosti o těchto produktech nebo službách. Mohou to být různé burzy nebo aukce jako například nejznámější stránka ebay.com nebo na Slovensku bazos.sk.
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]