1min. doba čtení

Black hat SEO

Black hat SEO jsou zakázané praktiky, které se využívají v marketingu na to, aby se zvýšilo postavení stránek ve vyhledávání SEO. Vyhledávače je zakazují, a pokud přijdou na to, že je stránky využívají, mohou být vyřazené z vyhledávání.

Black hat SEO jsou zakázané praktiky, které se využívají v marketingu na to, aby se zvýšilo postavení stránek ve vyhledávání SEO. Vyhledávače je zakazují, a pokud přijdou na to, že je stránky využívají, mohou být vyřazené z vyhledávání. Existují různé techniky jako například cloaking, neviditelné strany, vytváření duplicit nebo také nahlašování konkurence, tedy Negativní SEO. Tento název pochází z westernů, kde se ti zlí odlišovali černými klobouky – black hat, od těch dobrých, kteří měli klobouky bílé – White hat.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
4min. doba čtení

Co je hoax?

V současném kontextu sociálních sítí lidé za hoax považují informace, se kterými se buď neztotožňují, nebo které odporují jejich vidění světa. Svět není černobílý, ty máš svůj názor, já mám svůj názor, pravda je relativní a podobné fráze nás chtějí přesvědčit, že nemůžeme spolehlivě určit pravost a pravdivost informací. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
2min. doba čtení

Fotobanka

Fotobanka je místo na internetu, kde najdete tisíce fotografií, obrázků, nebo dokonce krátkých videoklipů. Jde o jeden z nejjednodušších způsobů, jak získat ilustrační obrázek. Dají se využívat pro komerční účely například do článků, na sociální sítě nebo na weby. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám nic neunikne […]

Přečíst článek
2min. doba čtení

Cílová skupina

S pojmem cílová skupina jste se setkali pravděpodobně v marketingu nebo v oblasti reklamy. Jde o velmi důležitý parametr, který by měla znát každá značka či firma. Od něho se následně odvíjí, na koho budete cílit svoje reklamy, příspěvky či výrobky. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám […]

Přečíst článek