2 min. doba čtení

Bidujte a buďte na Heurece ještě viditelnější

Při výběru jakéhokoli produktu vám Heureka vždy zobrazí kartu s doporučenými nabídkami. Zpravidla se jednalo o 4 nabídky. Předevčírem došlo ke změně a nově mohou e-shopy předkládat nabídky na své pozice.

Bidujte a buďte na Heurece ještě viditelnější

Dvě doporučené nabídky místo čtyř 

Sekce Doporučené nabídky se zobrazuje vždy v horní části karty produktu, a to pouze v případě, že k produktu existují alespoň 4 nabídky od jiných prodejců. Společnost Heureka se rozhodla provést změnu, díky které budou vaše nabídky ještě viditelnější. Od 21.11. jsou Doporučené nabídky viditelné již od dvou nabídek na produktové kartě.

Po této úpravě se nyní v sekci Doporučené nabídky mohou zobrazovat pouze dvě nabídky a lze bidovat nabídky na tyto pozice.

zdroj: Heureka

Co tato změna přináší?

  • Příležitost zviditelnit svou nabídku a získat před Vánoci ještě více zákazníků.
  • Roste návštěvnost z mobilních zařízení, kde nabídky na nižších pozicích nejsou tak viditelné i při malém počtu nabídek.
     
  • Zvyšuje se viditelnost produktů a možnost získat první pozici na kartě, kde není žádná nabídka obchodů v Marketplace nebo je celkově méně nabídek.

Nabídky v sekci Doporučené nabídky jsou nejnavštěvovanější a mají nejvyšší konverze. Až 44 % všech prokliků do e-shopů se odehrává mezi 4 nejlepšími nabídkami v detailech produktu. 

Pokud využíváte autobidovací nástroje, nezapomeňte v nich také změnit pravidla bidování. 

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?
4 min. doba čtení

Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?

Značky stojí před důležitou výzvou, jak změnit způsob zobrazování mužů ve svých kampaních. Podle nedávné zprávy společnosti Kantar se moderní publikum neumí ztotožnit se zažitými stereotypy o silných a nezdolných mužích. a k růstu značky. Podívejme se na závěry, ze kterých může e-commerce čerpat a využít je ve svůj prospěch.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+