2min. doba čtení

Be Lenka a její raketový růst. Jak to zvládají po marketingové stránce? (Peter Brezani – Be Lenka)

Be Lenka dokázala z niche produktu udělat světový fenomén. Mezi barefoot značkami patří mezi top 7. Přestože zaznamenaly skvělý úspěch a každým rokem ho neustále překonávají, stále se snaží dbát na kvalitu, poctivou práci a péči o zákazníka. Jaké všechny komunikační kanály využívají, co pro ně znamená práce s influencery a kolik práce reálně outsourcují nám do studia Ecommerce Bridge přišel popovídat Peter Brezani, COO z Be Lenka.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:36 Minulý rok jste měli tržby přes 12.5 milionu €. Kde směřujete dnes?
  • 02:23 Proč se přemístil z CMO do COO pozice?
  • 04:00 Jak vybírali nového člověka na CMO pozici?
  • 07:49 Jak vypadal marketing Be Lenka před 3 lety a jak teď?
  • 09:48 Umí produkty doručit kamkoli?
  • 10:23 Dělají marketing na všechny trhy, kde prodávají?
  • 13:17 Co je klíčový e-commerce kanál?
  • 19:13 Jaký je optimální rozpočet pro zahraniční trh?
  • 25:49 Jak funguje Be Lenka s influencery na nových trzích?
  • 28:33 Na základě jakých metrik si vybírají influencery?
  • 31:24 Jak vnímají influencer agentury?
  • 32:49 Jaké věci společnost deleguje?
  • 35:44 Jakou mají zkušenost s offline kanály?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
LinkedIn a e-shopy? Má smysl se mu věnovat a přináší to také výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)
1min. doba čtení

LinkedIn a e-shopy? Má smysl se mu věnovat a přináší to také výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)

Sociální síť LinkedIn slouží zejména k profesionálnímu spojování se s lidmi z podobných oblastí. Dokáže na ní ale uspět i B2C e-shop? A Měl by tam vůbec být? LinkedIn je takový, jak si jej postavíte a může být velmi užitečný. Jak jej dokážete využít pro vaše podnikání, i když prodáváte klasické produkty, co nejvíce z […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Správný brief pro tvorbu a vylepšení e-shopu vám umí ušetřit tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)
1min. doba čtení

Správný brief pro tvorbu a vylepšení e-shopu vám umí ušetřit tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)

Při vývoji nového webu se často dělají podobné chyby. Trvání na vlastních prvcích bez předchozí konzultace či nerealistické časové i finanční nároky jsou na denním pořádku. Jak by měl proces tvorby nového webu či e-shopu vypadat, kteří lidé z firmy by se do procesu měli zapojit a zda je nějaký magický obecný checklist, díky kterému […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+