|
2 min. doba čtení

Be Lenka a její raketový růst. Jak to zvládají po marketingové stránce? (Peter Brezani – Be Lenka)

Be Lenka dokázala z niche produktu udělat světový fenomén. Mezi barefoot značkami patří mezi top 7. Přestože zaznamenaly skvělý úspěch a každým rokem ho neustále překonávají, stále se snaží dbát na kvalitu, poctivou práci a péči o zákazníka. Jaké všechny komunikační kanály využívají, co pro ně znamená práce s influencery a kolik práce reálně outsourcují nám do studia Ecommerce Bridge přišel popovídat Peter Brezani, COO z Be Lenka.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:36 Minulý rok jste měli tržby přes 12.5 milionu €. Kde směřujete dnes?
  • 02:23 Proč se přemístil z CMO do COO pozice?
  • 04:00 Jak vybírali nového člověka na CMO pozici?
  • 07:49 Jak vypadal marketing Be Lenka před 3 lety a jak teď?
  • 09:48 Umí produkty doručit kamkoli?
  • 10:23 Dělají marketing na všechny trhy, kde prodávají?
  • 13:17 Co je klíčový e-commerce kanál?
  • 19:13 Jaký je optimální rozpočet pro zahraniční trh?
  • 25:49 Jak funguje Be Lenka s influencery na nových trzích?
  • 28:33 Na základě jakých metrik si vybírají influencery?
  • 31:24 Jak vnímají influencer agentury?
  • 32:49 Jaké věci společnost deleguje?
  • 35:44 Jakou mají zkušenost s offline kanály?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)
7 min. doba čtení

E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)

Expanze e-shopu do zahraničí už dávno není jen o překladu webu. Úspěch v roce 2026 budou mít ti, kteří rozumí datům, investují do důvěry a mají trpělivost. Slovensko jako test, Polsko jako výzva a Německo jako cíl – tak vypadá cesta mnoha značek, které zjišťují, že marketplace není zázrak a rychlá vítězství neexistují. Tento rozhovor […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025
8 min. doba čtení

Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025

Umělá inteligence nakupuje za nás, Google umožňuje skrývat reklamy, loajalita mizí a TikTok se mění na cestovní kancelář. Nový díl Mudrovačky přináší nabitý přehled trendů, které mění online marketing a e-commerce od základů. Od revoluce v nákupech přes ChatGPT, nová pravidla Mety až po TikTok Travel Ads a růst marketplace platforem v segmentu DIY.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)
5 min. doba čtení

Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)

Umělá inteligence už dávno není jen módní slovo, ale reálná pomoc i ve finančním řízení. V rozhovoru o systému Bridgit se dozvíte, jak může mít každá firma vlastního „virtuálního CFO“, který sleduje tržby, marže, cashflow a dokonce předpovídá problémy dřív, než vzniknou. Pokud vás zajímá, jak propojit data z e-shopu, marketingu a účetnictví do jednoho […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet