Nové řešení umožňuje vyzvednout zboží 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
Megaskrytka, která se nachází v showroomu v Katovicích, má 27 boxů různých velikostí. Od klasických pro menší nákupy až po ty největší, kde si můžete vyzvednout dokonce i sedací soupravu. Návrh a výrobu těchto Megaskrytek má na starosti společnost Selfmaker.
V největších skříních se zboží ponechává na speciálním vozíku, který usnadňuje manipulaci se zbožím. Zákazník tak může zboží pohodlně přepravit do svého vozidla. Kromě toho se v blízkosti každé Megaskrytky nachází přístřešek, kde jsou k dispozici vozíky pro přepravu zboží. Je zde vyčleněno speciální parkovací místo nadstandardní velikosti, aby zde mohlo zaparkovat dodávkové vozidlo. Pokud si kupující nestihne zásilku vyzvednout do 48 hodin, zboží na něj bude stále čekat v showroomu nebo na skladě.
Druhé výdejní místo bylo nainstalováno v nejnovějším showroomu Agata v Kobylnici u Slupska. Navíc společnost plánuje v nejbližších měsících instalaci Megaskrytek v dalších svých showroomech včetně Varšavy, Poznaně a Lodže.
Trend v doručování objednávek prostřednictvím vyzvednutí
Celkově tři čtvrtiny z největších maloobchodních společností působících na evropském trhu nabízejí doručení objednávek na odběrná místa. Jak ukázala studie společnosti Statistica, 28 % spotřebitelů ve Francii si zvolilo službu Klikni a vyzvedni, aby se vyhnulo dodatečným nákladům. Následovalo Polsko (12,4 %) a Německo (11,6 %).
„Dosud se tato forma doručování, zejména do balíkomatů, týkala zejména malých objednávek – oblečení, obuvi a doplňků (62,5 %), kosmetiky a parfémů (51,1 %) nebo knih (42,1 %). Díky naší implementaci pro síť Agata jsme zavedli automatizaci do zcela nového segmentu a společně jsme určili směr jeho dalšího rozvoje,” vysvětlil Marek Wieteska, generální ředitel společnosti SelfMaker.
Agata je polský řetězec velkoplošných prodejen nábytku a bytových doplňků, který zahrnuje 32 velkoplošných prodejen ve velkých a středně velkých městech v Polsku.