2 min. doba čtení

Balíkomaty pro velkorozměrný nábytek? Polská Agata testuje Megaskrytky

Síť polského prodejce nábytku Agata představila v Katovicích svou první Megaskrytku. Objednejte si zboží online a vyzvedněte si jej v mega balíkomatu. Ten dokáže uchovat nejen drobné nákupy jako dekorace, osvětlení nebo drobný nábytek, ale také produkty velkých rozměrů – postel, komodu, křeslo nebo matraci. 

Balíkomaty pro velkorozměrný nábytek? Polská Agata testuje Megaskrytky

Nové řešení umožňuje vyzvednout zboží 24 hodin denně, 7 dní v týdnu

Megaskrytka, která se nachází v showroomu v Katovicích, má 27 boxů různých velikostí. Od klasických pro menší nákupy až po ty největší, kde si můžete vyzvednout dokonce i sedací soupravu. Návrh a výrobu těchto Megaskrytek má na starosti společnost Selfmaker. 

V největších skříních se zboží ponechává na speciálním vozíku, který usnadňuje manipulaci se zbožím. Zákazník tak může zboží pohodlně přepravit do svého vozidla. Kromě toho se v blízkosti každé Megaskrytky nachází přístřešek, kde jsou k dispozici vozíky pro přepravu zboží. Je zde vyčleněno speciální parkovací místo nadstandardní velikosti, aby zde mohlo zaparkovat dodávkové vozidlo. Pokud si kupující nestihne zásilku vyzvednout do 48 hodin, zboží na něj bude stále čekat v showroomu nebo na skladě. 

Druhé výdejní místo bylo nainstalováno v nejnovějším showroomu Agata v Kobylnici u Slupska. Navíc společnost plánuje v nejbližších měsících instalaci Megaskrytek v dalších svých showroomech včetně Varšavy, Poznaně a Lodže. 

Trend v doručování objednávek prostřednictvím vyzvednutí 

Celkově tři čtvrtiny z největších maloobchodních společností působících na evropském trhu nabízejí doručení objednávek na odběrná místa. Jak ukázala studie společnosti Statistica, 28 % spotřebitelů ve Francii si zvolilo službu Klikni a vyzvedni, aby se vyhnulo dodatečným nákladům. Následovalo Polsko (12,4 %) a Německo (11,6 %). 

„Dosud se tato forma doručování, zejména do balíkomatů, týkala zejména malých objednávek – oblečení, obuvi a doplňků (62,5 %), kosmetiky a parfémů (51,1 %) nebo knih (42,1 %). Díky naší implementaci pro síť Agata jsme zavedli automatizaci do zcela nového segmentu a společně jsme určili směr jeho dalšího rozvoje,” vysvětlil Marek Wieteska, generální ředitel společnosti SelfMaker. 

Agata je polský řetězec velkoplošných prodejen nábytku a bytových doplňků, který zahrnuje 32 velkoplošných prodejen ve velkých a středně velkých městech v Polsku.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Meta AI se rozšiřuje do Evropy
3 min. doba čtení

Meta AI se rozšiřuje do Evropy

Technologický gigant Meta tento týden oznámil, že jeho konverzační nástroj umělé inteligence Meta AI bude nasazen ve 41 evropských zemích včetně členských států Evropské unie a v 21 zámořských územích. To představuje dosud největší globální expanzi.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?
4 min. doba čtení

Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?

Príjmy ze streamovacích služeb poprvé v historii překonaly tradiční televizi. Podle eMarketer Digital Video Forecast 2025 bude do roku 2028 podíl lineární TV na trhu předplatného v USA tvořit už jen třetinu. Spotřebitelé stále více preferují flexibilní služby dostupné kdykoliv a kdekoliv. Jak se tím může inspirovat e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?
3 min. doba čtení

Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?

Nakupování módy v e-commerce se vyvíjí různými směry, což odhalují i údaje z platformy ECDB. Zatímco američtí spotřebitelé bez váhání přidávají položky do svých digitálních košíků, němečtí a britští kupující jsou při výběru opatrnější. Přesto všechny regiony dosahují podobné míry konverze, což poukazuje na rozdílné nákupní návyky v globálním měřítku.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+