1 min. doba čtení

Antimonopolní úřad schválil převzetí společnosti Takko Fashion americkou společností

Značka Takko Fashion mění po 40 letech majitele. V současné době provozuje 2 000 obchodů v 17 evropských zemích.

Antimonopolní úřad schválil převzetí společnosti Takko Fashion americkou společností
Zdroj: Depositphotos

Connecticutský hedgeový fond přebírá společnost Takko Fashion

Antimonopolní úřad schválil převzetí maloobchodního prodejce oděvů Takko Fashion společností Silver Point Capital L.P. se sídlem v USA. Jak úřad informuje v tiskové zprávě, vzhledem k tomu, že se jednalo o bezproblémové spojení, použil institut vydání rozhodnutí bez odůvodnění.

Nebyly zjištěny žádné významné horizontální překryvy ani vertikální vztahy.

„Vydáním rozhodnutí o povolení spojení bez odůvodnění Úřad vyjadřuje snahu o efektivnější a rychlejší posuzování nekonkurenčně problematických transakcí a o úsporu zdrojů a kapacit na straně Úřadu i dotčených podnikatelů,“ uvedl Úřad. Rozhodnutí vstoupilo v platnost 15. června 2023.

Společnost Takko Fashion otevřela svůj první obchod v roce 1982. V současné době tento diskontní prodejce módy zaměstnává přibližně 18 tisíc lidí ve zhruba dvou tisících prodejnách v 17 evropských zemích.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slováci nechtějí digitální pozlátko. Chtějí, aby online nákupy fungovaly
3 min. doba čtení

Slováci nechtějí digitální pozlátko. Chtějí, aby online nákupy fungovaly

Slováci nechtějí jen digitální zábavu. Hledají nástroje, které jim nákup zjednoduší. Zákazníci ukazují, že pokud se o ně obchodník stará offline, klidně s ním přejdou i do online prostředí. A přestože metaverzum zatím není mainstream, většina spotřebitelů ho zcela neodmítá. Co dalšího odhaluje nejnovější průzkum Média a technologie od MNForce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge