1 min. doba čtení

Antimonopolní úřad schválil převzetí společnosti Takko Fashion americkou společností

Značka Takko Fashion mění po 40 letech majitele. V současné době provozuje 2 000 obchodů v 17 evropských zemích.

Antimonopolní úřad schválil převzetí společnosti Takko Fashion americkou společností
Zdroj: Depositphotos

Connecticutský hedgeový fond přebírá společnost Takko Fashion

Antimonopolní úřad schválil převzetí maloobchodního prodejce oděvů Takko Fashion společností Silver Point Capital L.P. se sídlem v USA. Jak úřad informuje v tiskové zprávě, vzhledem k tomu, že se jednalo o bezproblémové spojení, použil institut vydání rozhodnutí bez odůvodnění.

Nebyly zjištěny žádné významné horizontální překryvy ani vertikální vztahy.

“Vydáním rozhodnutí o povolení spojení bez odůvodnění Úřad vyjadřuje snahu o efektivnější a rychlejší posuzování nekonkurenčně problematických transakcí a o úsporu zdrojů a kapacit na straně Úřadu i dotčených podnikatelů,” uvedl Úřad. Rozhodnutí vstoupilo v platnost 15. června 2023.

Společnost Takko Fashion otevřela svůj první obchod v roce 1982. V současné době tento diskontní prodejce módy zaměstnává přibližně 18 tisíc lidí ve zhruba dvou tisících prodejnách v 17 evropských zemích.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků
4 min. doba čtení

Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků

Kupující dnes mění značky častěji než kdykoli dřív. Věrnost zákazníků se rozpadá a tradiční taktiky – jako cenové akce či slevové kódy – přestávají fungovat. Nové zjištění průzkumu EMARKETER a Bloomreach ukazují, že pokud chtějí značky získat a udržet si věrné zákazníky, musí se zaměřit na to podstatné: budovat důvěru, pracovat s emocemi a dodat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+