1 min. doba čtení

Antimonopolní úřad schválil převzetí společnosti Takko Fashion americkou společností

Značka Takko Fashion mění po 40 letech majitele. V současné době provozuje 2 000 obchodů v 17 evropských zemích.

Antimonopolní úřad schválil převzetí společnosti Takko Fashion americkou společností
Zdroj: Depositphotos

Connecticutský hedgeový fond přebírá společnost Takko Fashion

Antimonopolní úřad schválil převzetí maloobchodního prodejce oděvů Takko Fashion společností Silver Point Capital L.P. se sídlem v USA. Jak úřad informuje v tiskové zprávě, vzhledem k tomu, že se jednalo o bezproblémové spojení, použil institut vydání rozhodnutí bez odůvodnění.

Nebyly zjištěny žádné významné horizontální překryvy ani vertikální vztahy.

„Vydáním rozhodnutí o povolení spojení bez odůvodnění Úřad vyjadřuje snahu o efektivnější a rychlejší posuzování nekonkurenčně problematických transakcí a o úsporu zdrojů a kapacit na straně Úřadu i dotčených podnikatelů,“ uvedl Úřad. Rozhodnutí vstoupilo v platnost 15. června 2023.

Společnost Takko Fashion otevřela svůj první obchod v roce 1982. V současné době tento diskontní prodejce módy zaměstnává přibližně 18 tisíc lidí ve zhruba dvou tisících prodejnách v 17 evropských zemích.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak ne v rozpočtech
5 min. doba čtení

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak ne v rozpočtech

Kdo z nás si alespoň jednou nezkrátil čekání hrou na mobilu? V roce 2025 patří digitální hry – ať už na telefonu, konzoli nebo počítači – mezi nejoblíbenější formy trávení času online. Z pohledu reklamy jsou ale stále nedoceněné. Přestože mladší generace tráví hraním desítky minut denně, značky jim věnují jen zlomek svých rozpočtů. A […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mění pravidla hry v e-commerce: Přináší inovace, které pomohou e-shopům přežít nápor globálních hráčů
7 min. doba čtení

isklad mění pravidla hry v e-commerce: Přináší inovace, které pomohou e-shopům přežít nápor globálních hráčů

Kvůli tlaku globálních hráčů z Asie a rozmachu online tržišť se prostředí e-commerce ve střední Evropě dynamicky mění. Mnoha internetovým obchodům hrozí zánik a ve hře zůstává ten, kdo se přizpůsobí. Rozhodující konkurenční výhodou se stává logistika. isklad, technologický lídr mezi fulfillment centry, proto přichází s přelomovými inovacemi, které mohou zamíchat kartami celého odvětví.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+