2 min. doba čtení

Američané budou moci na Amazonu nakupovat s AI poradcem Rufusem

Společnost Amazon přichází s revolučním nástrojem, který má zlepšit nákupní zkušenosti zákazníků. Tento chatbot má za úkol odpovídat na dotazy zákazníků týkající se různých produktů, poskytovat doporučení a porovnávat je.

Američané budou moci na Amazonu nakupovat s AI poradcem Rufusem
Zdroj: Depositphotos

Rufus, generativní nákupní asistent s umělou inteligencí, byl vyškolen na základě rozsáhlého katalogu produktů Amazonu a dalších informací na internetu. Nástroj využívá generativní umělou inteligenci a společnost Amazon plánuje testovat nové funkce, aby dále zlepšila proces nakupování a vyhledávání produktů.

|

Co od Rufuse očekávat?

Zákazníci mohou pomocí služby Rufus vyhledávat konkrétní informace o produktech a klást otázky, co mají při jejich nákupu zvážit. Může také pomoci vyhledat produkty na základě konkrétní události nebo místa. Zákazníci se mohou například zeptat: “Co potřebuji na podzimní túru v Tatrách?” a získat doporučení na vhodné vybavení a oblečení.

Rufus dokáže porovnávat různé kategorie produktů a doporučovat je. Na dotazy týkající se konkrétních produktů vygeneruje odpovědi na základě příslušných údajů a recenzí.

V současné době je služba Rufus ve fázi beta a je dostupná pouze pro část amerických zákazníků, kteří používají mobilní aplikaci Amazonu. V nadcházejících týdnech se plánuje postupné rozšíření této funkce na další zákazníky v USA. Kdy se podobného nakupování dočkáme u nás, je zatím otázkou.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nepřijetí vlastního těla ovlivňuje nákupní chování Čechů
3 min. doba čtení

Nepřijetí vlastního těla ovlivňuje nákupní chování Čechů

Módní trendy sice do určité míry formují módní preference spotřebitelů, nejnovější výzkum GLAMI Fashion (Re)search ale ukazuje, že nákupům oblečení stále vládnou stereotypy, jak ty ohledně standardů krásy a vzhledu těla, tak ty ohledně věku. Výsledkem je, že třetina Čechů raději vynechá letní aktivitu, aby nemuseli odhalovat své tělo, a třetina Čechů starších 55 let […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+