2min. doba čtení

Amazon Pay se spojil s fintechem Affirm a nabízí platby BNPL

Američtí obchodníci používající službu Amazon Pay mohou nyní díky technologii Affirm nabídnout svým zákazníkům možnost odložené platby "kup teď, zaplať později" (BNPL). O této novince informoval portál Finextra.com.

Amazon Pay se spojil s fintechem Affirm a nabízí platby BNPL

Společnost Affirm se stala prvním hráčem, který se připojil k Amazon Pay.

V rámci nového partnerství se nyní všichni obchodníci Amazon Pay v USA mohou rozhodnout, že svým zákazníkům nabídnou možnost “koupit hned, zaplatit později” s využitím technologie Affirm. Obchodníci, kteří nabízejí službu Amazon Pay, nemusí integrovat službu Affirm jako samostatnou platební možnost. Místo toho ji mohou přidat ke stávajícímu tlačítku Amazon Pay.

Týdenní podcast UPdate

Měsíční odklad na více než 50 USD

Společnost Amazon nabízí zákazníkům v USA možnost odložené platby na svých webových stránkách a v aplikaci od roku 2021. Služba Affirm umožňuje dvoutýdenní a měsíční odložené platby, přičemž celková částka platby musí být vyšší než 50 USD. S tímto způsobem platby nejsou spojeny žádné další poplatky a zákazníci nezaplatí více, než je dohodnutá částka, uvádí Affirm.

Jak probíhá platba? Zákazníci, kteří kliknou na tlačítko Amazon Pay na webových stránkách prodejce a chtějí zaplatit, si mohou jako platební metodu zvolit BNPL společnosti Affirm. Potvrdí ji a projdou rychlým schvalovacím procesem hned napoprvé. Tento proces je zdarma, probíhá v reálném čase a nemá žádný dopad na kreditní skóre zákazníka.

Nabídku společnosti Affirm již integrovali obchodníci využívající službu Amazon Pay, včetně společností Casper, USA Berkey Filters a UltraSabers. “Víme, že zákazníci chtějí pohodlné a flexibilní možnosti platby – ať už se přihlašují na Amazon.com, nebo používají Amazon Pay,” říká Omar Soudodi, ředitel Amazon Pay. “Díky službě Affirm mohou obchodníci na Amazon Pay nabídnout svým stávajícím zákazníkům možnost odložené platby a mají další způsob, jak oslovit nové zákazníky.”

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni
3min. doba čtení

Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni

V lednu zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárůst nových internetových obchodů, kdy meziročně vzrostl jejich počet o 30 %. Čelo kategorií letos opanoval segment hobby s 18% podílem na nově vzniklých e-shopech. Následují dlouhodobě oblíbené segmenty oblečení a potraviny. Odborníci také zejména v poslední době registrují zvýšený zájem majitelů kamenných prodejen o vstup do online […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka
2min. doba čtení

Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka

Česká e-commerce se postupně vzpamatovává z loňských poklesů, přesto se pořád potýká s několika problémy. Nedávný příchod zahraničních gigantů na český trh znamená nejen větší konkurenci, ale i drahou online reklamu. Především menší e-shopy bez marketingových agentur a specialistů mají situaci o to těžší.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+