2 min. doba čtení

Alibaba plánuje spustit Tmall v Evropě

Začátkem tohoto roku Alibaba Group Holding oznámila plány na restrukturalizaci a rozdělení na šest společností.

Alibaba plánuje spustit Tmall v Evropě
Zdroj: Depositphotos

Společnost Alibaba se již několik let snaží prosadit v evropském elektronickém obchodě

Alibaba Group Holding se zaměřuje na budování místních podniků mimo Čínu, přičemž Evropa je její hlavní prioritou. Prezident skupiny John Michael Evans to řekl 15. června na technologické konferenci v Paříži.

„V budoucnu se více zaměříme na budování místních podniků, takže uvidíte, že koncept TMall, který máme v Číně, se objeví i v Evropě. To znamená, že budeme sloužit lokálním značkám a zákazníkům na lokálních trzích,“ řekl Evans.

Týdenní podcast UPdate

V Číně se Tmall výrazně zaměřuje na prodej zahraničních značek čínským spotřebitelům. Spuštění služby Tmall v Evropě odráží významnou změnu strategie společnosti Alibaba v oblasti mezinárodního elektronického obchodu. Jak vysvětlil Evans, v Evropě se Tmall zaměří především na prodej lokálních značek.

„Začali jsme pilotním projektem ve Španělsku, který budeme rozšiřovat po celé Evropě,“ dodal Evans. Uvedl také, že zakladatel Jack Ma zůstává největším akcionářem Alibaby a o společnost se stále stará.

Začátkem tohoto roku Alibaba Group Holding oznámila plány na restrukturalizaci a rozdělení na šest společností. V budoucnu by se měly oddělit mimo jiné oblasti ecommerce, média a cloudové služby. Tento krok následuje po dvou letech zásahů čínských regulačních orgánů do technologického sektoru, včetně zastavení primární veřejné nabídky akcií finanční dceřiné společnosti Alibaba Ant Group v roce 2020.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Návštěvnost z placených kanálů meziročně vzrostla, ale konverze z ní klesly
4 min. doba čtení

Návštěvnost z placených kanálů meziročně vzrostla, ale konverze z ní klesly

Rok 2025 přináší nenápadné, ale zásadní změny v digitálním chování zákazníků. Nejnovější zpráva od Contentsquare mapuje chování uživatelů na 6 000 webech a potvrzuje, že v roce 2025 už nejde jen o to, kolik lidí na web přijde, ale jak moc se jim tam chce zůstat. Cesta od první návštěvy po opakovaný nákup je dnes nepředvídatelná. […]

Přečíst článek
Malé firmy, velká šance. Americká studie ukazuje, jak marketing ignoruje SMB segment
4 min. doba čtení

Malé firmy, velká šance. Americká studie ukazuje, jak marketing ignoruje SMB segment

Malé a střední podniky (tzv. SMB – small and mid-sized businesses) často tvoří páteř ekonomiky, přesto jsou v marketingových rozpočtech mnoha firem na okraji. Nová studie společností Intuit a EMARKETER odhaluje, že právě SMB segment představuje obrovský, ale nedostatečně využitý potenciál pro růst B2B i e-commerce firem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+