2min. doba čtení

Alibaba plánuje spustit Tmall v Evropě

Začátkem tohoto roku Alibaba Group Holding oznámila plány na restrukturalizaci a rozdělení na šest společností.

Alibaba plánuje spustit Tmall v Evropě
Zdroj: Depositphotos

Společnost Alibaba se již několik let snaží prosadit v evropském elektronickém obchodě

Alibaba Group Holding se zaměřuje na budování místních podniků mimo Čínu, přičemž Evropa je její hlavní prioritou. Prezident skupiny John Michael Evans to řekl 15. června na technologické konferenci v Paříži.

“V budoucnu se více zaměříme na budování místních podniků, takže uvidíte, že koncept TMall, který máme v Číně, se objeví i v Evropě. To znamená, že budeme sloužit lokálním značkám a zákazníkům na lokálních trzích,” řekl Evans.

Týdenní podcast UPdate

V Číně se Tmall výrazně zaměřuje na prodej zahraničních značek čínským spotřebitelům. Spuštění služby Tmall v Evropě odráží významnou změnu strategie společnosti Alibaba v oblasti mezinárodního elektronického obchodu. Jak vysvětlil Evans, v Evropě se Tmall zaměří především na prodej lokálních značek.

“Začali jsme pilotním projektem ve Španělsku, který budeme rozšiřovat po celé Evropě,” dodal Evans. Uvedl také, že zakladatel Jack Ma zůstává největším akcionářem Alibaby a o společnost se stále stará.

Začátkem tohoto roku Alibaba Group Holding oznámila plány na restrukturalizaci a rozdělení na šest společností. V budoucnu by se měly oddělit mimo jiné oblasti ecommerce, média a cloudové služby. Tento krok následuje po dvou letech zásahů čínských regulačních orgánů do technologického sektoru, včetně zastavení primární veřejné nabídky akcií finanční dceřiné společnosti Alibaba Ant Group v roce 2020.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni
3min. doba čtení

Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni

V lednu zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárůst nových internetových obchodů, kdy meziročně vzrostl jejich počet o 30 %. Čelo kategorií letos opanoval segment hobby s 18% podílem na nově vzniklých e-shopech. Následují dlouhodobě oblíbené segmenty oblečení a potraviny. Odborníci také zejména v poslední době registrují zvýšený zájem majitelů kamenných prodejen o vstup do online […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka
2min. doba čtení

Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka

Česká e-commerce se postupně vzpamatovává z loňských poklesů, přesto se pořád potýká s několika problémy. Nedávný příchod zahraničních gigantů na český trh znamená nejen větší konkurenci, ale i drahou online reklamu. Především menší e-shopy bez marketingových agentur a specialistů mají situaci o to těžší.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+