5 min. doba čtení

AI v otěžích strategie. Květnová konference WebExpo přivítá hvězdy technologického světa

Jak se mění (a bude měnit) interakce mezi uživateli a technologiemi? Jak můžeme díky AI vyrůst profesně i osobnostně? A dá se kličkovat mezi kreativitou a etickými principy? To jsou otázky, na které hledá odpověď letošní WebExpo 2025. Od 28. do 30. května 2025 naplní sály Paláce Lucerna v Praze přes 1600 účastníků a 80 speakerů a mentorů z celého světa. Technologická konference se už posedmnácté stane hubem pro inovace, sdílení zkušeností a tvorbu budoucnosti v přímém přenosu.

AI v otěžích strategie. Květnová konference WebExpo přivítá hvězdy technologického světa
Zdroj: WebExpo

Na WebExpo míří tech-profesionálové z firem jako Amazon, Google, IBM nebo Zalando. Ti se podělí o své cenné know-how na přednáškách a specializovaných workshopech, které obohatí publikum z řad byznysu, marketingu, vývoje a UX designu.

Strategie jako klíč

Témata letošní konference propojuje holistický přístup k technologiím, vzdělávání a kariéře. „Tech-profesionálové teď potřebují mnohem víc než ovládat hard skills,“ vysvětluje Šárka Štrossová, ředitelka konference WebExpo, „V dnešním pulzujícím online světě se už neobejdou bez strategického myšlení a měkkých dovedností. Právě díky takovému kapitálu pak dokážou využít AI a vlastní potenciál na maximum.“

Tento přístup zosobňuje hlavní speaker konference, Australan Mark Pollard. Světová kapacita oblasti strategického myšlení přijede odklopit pomyslnou pokličku byznysového taktizování a podělí se s publikem o zásadní principy, kterými modelovat současný byznys. Pollard povede na WebExpo také Strategy Masterclass, půldenní workshop určený přímo pro podnikatele, brand manažery a kreativce.

Zdroj: WebExpo

Protože veškeré kampaně by přišly vniveč bez řádného vyhodnocení, zaměří se jedna z přednášek i na sběr dat. Vedoucí marketingu Seznam.cz Jaroslav Slavičinský odhalí, jak na správnou evaluaci a neztratit se po cestě ve všech KPI, metrikách a kanálech.

Pořád ve střehu díky AI

AI se neoddiskutovatelně propisuje i do podnikání a zásadně ovlivňuje svět nově vznikajících projektů. Přímou zkušenost má podnikatel a vizionář Jan Řežáb, zakladatel Socialbakers, Time is Ltd. a nově také Ravineo. Publiku ukáže, jak AI dramaticky proměňuje růst startupů a jak nám AI pomáhá škálovat byznys.

O nikdy nekončících změnách ví své i zkušený technologický manažer Martin Cízler, který spoluzakládal a rozvíjel Microsoft Development Center v Praze. Na pódium přinese aktuální téma pro všechny manažery a podnikatele – jak vměstnat inovativní postupy do firmy, když máme naplánované cíle a jednotlivé tasky? Lze nehonit současné trendy, ale záměrně je tvořit za běhu? Cízler sdílí své postřehy přímo ze „startupového bojiště, firmy Make, kde má na starost inovace a automatizace.

Zdroj: WebExpo

Lepší tým, lepší leader, lepší produkt

Úkoly se hromadí, každý čeká na každého a projekt se opožďuje. Znáte to? Pak si nenechte ujít přednášku o end-to-end týmech, kterou přináší konzultant a trenér Scrumu Karel Smutný. Původem softwarový vývojář dokáže zjednodušit procesy a vybudovat týmovou odpovědnost ve firmách pomocí agilního přístupu. Ve svém vstupu na WebExpo popíše, jak reorganizace týmů přispívá k rychlejšímu a kvalitnějšímu vývoji produktů, na co si dát při změně pozor a jaké výsledky můžete očekávat.

Dobře sladěný tým ale nestačí, pokud nemá jasnou představu o tom, co vlastně uživatelé chtějí a potřebují – a jak si je udržet. Výzkumnice Nikki Anderson poradí, jak se správně ptát a získat odpovědi, které povedou k lepším produktům i strategickým rozhodnutím. Na dlouhodobou loajalitu uživatelů se pak zaměří Adéla Keršlágerová z uLékaře.cz. Ve své přednášce ukáže, jak nastavit retenční strategii tak, aby motivovala uživatele k opakovaným návštěvám webu a pomáhala budovat pevné vztahy s klienty.

Konference WebExpo 2025 proběhne od středy 28. do pátku 30. května v Praze

Technologická konference WebExpo je inovativní událostí, která už od roku 2008 propojuje odborníky online světa a podporuje jejich kompetence a potenciál. Čtyři sály pražského Paláce Lucerna se opět naplní odborným publikem ve středu 28. a čtvrtek 29. května. V ceně základní konferenční vstupenky jsou desítky přednášek speakerů patřících ke špičkám technologických oborů a dva praktické workshopy.

Pátek 30. května pak patří celodenním nebo půldenním praktickým workshopům, které vedou hlavní hvězdy letošního WebExpo 2025. Vstupenky na workshopy lze koupit samostatně mimo hlavní program a nebo za zvýhodněnou cenu v balíčku spolu s programem.

Účastníci přednáškového programu mohou i letos využít 1:1 mentoring se specialisty jejich oboru nebo se zapojit do Discomfort Zone, oblíbené anti-taboo diskuze Rikiho Fridricha. Konference WebExpo je oblíbená i kvůli mnoha příležitostem k networkingu, a to během celodenního programu nebo na třech večerních párty.

WebExpo 2025

Zdroj: WebExpo

Program WebExpo Kids vítá i rostoucí technologické naděje. Děti si na vlastní kůži vyzkouší programování, 3D tisk, práci s generativní AI nebo tvorbu LEGO robotů. Zkušení a přátelští lektoři předají dětem užitečné dovednosti, které dokáže rozvinout málokterý učitel IVT. Pro děti od dvou let je pak zajištěné hlídání v dětském koutku.

Vstupenky na konferenci jsou v prodeji na www.webexpo.net/tickets.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Shopcamp sází na poctivý obsah
3 min. doba čtení

Shopcamp sází na poctivý obsah

Co spojuje řízení miliardových obratů, škálování značek do zahraničí, influencer marketing, data v HR a neustálý souboj mezi performance a budováním brandu? Všechny tyhle výzvy řeší e-commerce profesionálové každý den – a právě na ně se letos zaměří Shopcamp. Konference pro e-commerce profesionály se vrací 17. září na ČVUT v Praze a její program se […]

Redakce Redakce
Bezplatný webinář o technickém SEO, který vám pomůže získat lepší konverze a ušetřit na reklamě
2 min. doba čtení

Bezplatný webinář o technickém SEO, který vám pomůže získat lepší konverze a ušetřit na reklamě

Pomalý a špatně optimalizovaný web je v současnosti nejčastějším scénářem, kvůli kterému mnoho společností přichází o tisíce eur měsíčně. Proč tomu tak je, se dozvíte v bezplatném webináři, který pořádá TechSEO Vitals poprvé i v Česku.

Martin Štěpánek Martin Štěpánek
Konzultant technického SEO a optimalizácie rýchlosti stránok, TechSEO Vitals
Co zaznělo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslední konferencí před letní pauzou?
6 min. doba čtení

Co zaznělo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslední konferencí před letní pauzou?

Plné sály, upřímné diskuse a energie, kterou online prostě nevytvoříte. I tentokrát se potvrdilo, že když se potká komunita lidí, kteří se e-commerce nejen věnují, ale skutečně ji žijí, vzniká něco víc než jen konference. Na pódiu se vystřídali řečníci s rozdílnými pohledy – od výkonu až po budování značky, od stability v době poklesu […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge