2 min. doba čtení

5 tipů, jak získat co nejvíce hlasů v Ceně popularity soutěže ShopRoku 2023

Až do konce února mohou internetoví uživatelé hlasovat pro 3 nejoblíbenější e-shopy v kategorii Cena popularity v rámci soutěže ShopRoku 2023. Vyzvěte své zákazníky, ať podpoří právě váš e-shop a pošlou vám svůj hlas prostřednictvím hlasovacího formuláře. Jak na to? Sepsali jsme pro vás 5 tipů, jak vám zaručeně přibude pár dalších hlasů.

5 tipů, jak získat co nejvíce hlasů v Ceně popularity soutěže ShopRoku 2023
Zdroj: ShopRoku
  • Využijte bannery k propagaci

Na stránkách ShopRoku najdete vytvořené nejrůznější typy bannerů na podporu hlasování. Umístěte je na svůj web, sociální sítě, do potvrzovacího e-mailu s objednávkou nebo třeba na stránku s potvrzením nákupu a zvyšte tak svou šanci na vítězství.

Banner se navíc zobrazi i v dotazníku spokojenosti. Uživatelé mohou hlasovat pro váš e-shop po vyplnění hodnocení. Jakmile kliknou na banner, váš e-shop se automaticky předvyplní v hlasovacím formuláři na prvním místě.

  • Vytvořte si svoje vlastní materiály s logem soutěže

Logo si můžete stáhnout na tomto odkazu. Využijte ho ve vašich online i offline reklamách a buďte tak o kousek blíž ke skleněné sošce Ceny popularity.

  • Napište svým zákazníkům e-mail

Jeden dobře mířený e-mail nikdy neuškodí. Nějakou hezkou nebo vtipnou formou své zákazníky poproste o hlas. Nezapomeňte připojit odkaz na hlasovací formulář a ujistěte je, že hlasování nezabere déle než 2 minuty.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
  • Využijte sílu sociálních sítí

Sdílejte odkaz na hlasovací formulář v příspěvku na svých sociálních sítích. Ať už to bude Facebook, Instagram, Twitter či YouTube, úspěch je zaručen. Umístili jste se v minulém ročníku? Pochlubte se výsledkem a zkuste strhnout vlnu k hlasování v letošním ročníku.

  • Napište článek na svůj blog

Shrňte na blogu, proč mají zákazníci hlasovat právě pro vás. Vysvětlete, v čem jste lepší než konkurence a co nabízíte navíc.

Ať už využijete jakoukoliv formu propagace, mějte na vědomí, že jsou zakázány jakékoliv spotřebitelské soutěže, kupování hlasů prostřednictvím slev či jiná zvýhodnění. E-shopy, které poruší tyto podmínky, máme právo ze soutěže vyřadit. Hrajme, prosím, férově.

Držíme vám všem palce, ať se můžeme 11. dubna potkat na slavnostním vyhlášení.

Tisková zpráva

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?
4 min. doba čtení

Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?

Značky stojí před důležitou výzvou, jak změnit způsob zobrazování mužů ve svých kampaních. Podle nedávné zprávy společnosti Kantar se moderní publikum neumí ztotožnit se zažitými stereotypy o silných a nezdolných mužích. a k růstu značky. Podívejme se na závěry, ze kterých může e-commerce čerpat a využít je ve svůj prospěch.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+