- Využijte bannery k propagaci
Na stránkách ShopRoku najdete vytvořené nejrůznější typy bannerů na podporu hlasování. Umístěte je na svůj web, sociální sítě, do potvrzovacího e-mailu s objednávkou nebo třeba na stránku s potvrzením nákupu a zvyšte tak svou šanci na vítězství.
Banner se navíc zobrazi i v dotazníku spokojenosti. Uživatelé mohou hlasovat pro váš e-shop po vyplnění hodnocení. Jakmile kliknou na banner, váš e-shop se automaticky předvyplní v hlasovacím formuláři na prvním místě.
- Vytvořte si svoje vlastní materiály s logem soutěže
Logo si můžete stáhnout na tomto odkazu. Využijte ho ve vašich online i offline reklamách a buďte tak o kousek blíž ke skleněné sošce Ceny popularity.
- Napište svým zákazníkům e-mail
Jeden dobře mířený e-mail nikdy neuškodí. Nějakou hezkou nebo vtipnou formou své zákazníky poproste o hlas. Nezapomeňte připojit odkaz na hlasovací formulář a ujistěte je, že hlasování nezabere déle než 2 minuty.
- Využijte sílu sociálních sítí
Sdílejte odkaz na hlasovací formulář v příspěvku na svých sociálních sítích. Ať už to bude Facebook, Instagram, Twitter či YouTube, úspěch je zaručen. Umístili jste se v minulém ročníku? Pochlubte se výsledkem a zkuste strhnout vlnu k hlasování v letošním ročníku.
- Napište článek na svůj blog
Shrňte na blogu, proč mají zákazníci hlasovat právě pro vás. Vysvětlete, v čem jste lepší než konkurence a co nabízíte navíc.
Ať už využijete jakoukoliv formu propagace, mějte na vědomí, že jsou zakázány jakékoliv spotřebitelské soutěže, kupování hlasů prostřednictvím slev či jiná zvýhodnění. E-shopy, které poruší tyto podmínky, máme právo ze soutěže vyřadit. Hrajme, prosím, férově.
Držíme vám všem palce, ať se můžeme 11. dubna potkat na slavnostním vyhlášení.
Tisková zpráva