3min. doba čtení

3 nejnovější triky na Instagramu, které musíš vyzkoušet

Instagram svůj algoritmus nikdy neprozradí, ovšem vždy se najdou možnosti, jak náš růst či dosah výrazně podpořit. Pravdou je, že neexistuje žádné tajemství, které by někomu přineslo milion sledujících za den. Ale stále přicházejí nové a nové možnosti, které vám mohou pomoci dosáhnout na platformě vysněného úspěchu.

Juraj Piatka Juraj Piatka
Jednatel společnosti Explor Media
3 nejnovější triky na Instagramu, které musíš vyzkoušet

1. Nejnovější trend? Postování obrázků ve formě videa

Možná jste si už na Instagramu všimli, že někdo publikoval video, i když to byla vlastně fotka? Nerozuměli jste tomu? Některé teorie totiž tvrdí, že Instagram podporuje video obsah, a proto s videem očekáváte vyšší dosah. Právě proto někteří vynalézaví začali publikovat fotky jako video, aby otestovali, jestli se jim tyto teorie potvrdí.

Takové případy jsou stále častější, z čehož můžeme usoudit, že mnohým to skutečně funguje. Určitě doporučuji využít a otestovat na vlastních účtech. S výsledkem se pak nezapomeňte podělit.

2. REELS! Žádná novinka, ale skutečně využíváte její potenciál?

Možná si ještě pamatujete, když přišlo IGTV. Instagram to tehdy extrémně podporoval, protože doufal, že z toho vytvoří „nový YouTube“. Nelze však říci, že by se jim to podařilo. Dnes něco podobného zažíváme s Instagram REELS. Jak často přidávat nové video do REELS?

V případě, že je váš účet v plenkách a chcete získat nové sledující, nebojte se přidávat REELS až 3krát denně! V případě, že své publikum již máte, přidávejte nové video jednou denně. Znamená to, že máte používat už jen Instagram REELS? Určitě ne!

Samozřejmě přidávejte také videa a běžné příspěvky, tedy fotky. Pokud jste v začátcích a chcete svůj účet skutečně rozjet, musíte postovat hodně často. Nový obsah byste měli klidně přidávat i 7krát za den!

3. Instagram se mění rychleji než počasí na horách

V dnešním světě se všechno mění tak rychle. Rozhodně se rychle mění také sociální sítě, jejich algoritmy a různé novinky, které neustále představují. Abyste nevypadli ze hry, ale naopak stále rostli, je nutno sledovat aktuální dění.

Nepodceňujte vzdělávání se v této oblasti, sledování a hlavně využívání všech novinek. Pokud vám je Instagram vzdálený, investujte do agentury nebo experta, který vám pomůže. Tato investice se vám mnohonásobně vrátí. Podceňovat sílu sociálních sítí v dnešní době je skutečně odvážné, ale rozhodně to nedoporučuji.

Takže pokud víte, jak na to, postujte a bavte se celým procesem a vzdělávejte se i nadále. A pokud nevíte, požádejte o pomoc experty, dělejte to, co vás baví a těšte se s výsledky, které věřím, že vždy přijdou.

Sdílet článek
Juraj Piatka
Jednatel společnosti Explor Media

Působí v oblasti marketingu již více než 12 let a specializuje se zejména na online marketing, konkrétně na tvorbu prodejních stránek a sociální sítě. Sám na Instagramu získal více než 185 tis. sledovatelů a o svých úspěšných strategiích přednášel stovkám lidí v ČR i SR. Dnes se také začíná soustředit na málo poznán Buzzmarketing.

Tento článek ti přináší

Explor Media

Explor Media pomáhá firmám i jednotlivcům uspět v online světě. Zajišťuje kompletní služby, jako jsou tvorba web stránek, online reklama, správa profilů na sociálních sítích, SEO, foto a video produkce, e-mail marketing i influencer marketing. Výjimečnou službou je buzzmarketing, kterým se žádná jiná společnost nezabývá.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
5min. doba čtení

Jak může neuromarketing pomoci vaší firmě?

Obchodníci si lámou hlavu nad tím, jak přesvědčit zákazníky k nákupu. Existuje mnoho případových studií, jak pozitivně ovlivnit chování spotřebitelů. Dokážeme někdy nahlédnout do hlavy zákazníka? Už teď nám může hodně říci neuromarketing.

Přečíst článek
6min. doba čtení

Jak vylepšit výkon Shopping a Performance Max kampaní v Google s pomocí CSS programu

Každý inzerent se vždy snaží optimalizovat rozpočty v kampaních tak, aby dosáhl svých cílů. Tyto cíle se u každého inzerenta liší, ať už jde o určité procento ROAS, větší prodeje, menší PNO atd. Samozřejmě není snadné dosáhnout cílů, a kromě znalostí potřebujete i nástroje, které vám pomohou splnit očekávání. Jedním z těchto nástrojů je CSS […]

Darko Ďurica Darko Ďurica
Global Account Manager
Přečíst článek
7min. doba čtení

Značky, které zvýší výdaje za marketing v roce 2023, porostou

Co všechno ovlivní digitální marketing v tomto roce? Už stačilo zpráv o krizi a špatných vyhlídkách pro rok 2023. Tak to pojďme vzít z jiného konce. Prozradíme vám, co letos v digitálním marketingu nepřehlédnout a jak čerpat z toho “zlého”. Protože jak řekl závodník Formule 1 Ayrton Senna: „Za pěkného počasí nemůžete předjet 15 aut. […]

Lucie Marková Lucie Marková
Marketing Manager
Přečíst článek