Zjednodušená registrace B2B partnera
Do registrace doporučujeme dát, co nejméně kroků. Pokud si potenciální B2B partner otevře váš registrační formulář v mobilu z reklamy, aby nemusel trávit vypisováním údajů mnoho času.
Zjednodušená registrace B2B partnera
Doplňování firemních údajů z IČ pomocí foxentry
Pomocí externí služby umíte usnadnit zadávání firemních údajů.
Doplňování firemních údajů z IČ pomocí foxentry
Automatické zasílání B2B ceníku na email
Umožněte stáhnout váš B2B ceník i bez registrace po zadání emailu. Umíte tak sbírat cenné emailové adresy na potenciální B2B partnery.
Automatické zasílání B2B ceníku na email a sběr emailů
Ukládání košíku na později
Umožněte ukládat košík pro dokončení nákupu později než rozpracovanou objednávku.
Ukládání košíku na později
Možnost vkládání do košíku přímo z vyhledávání
Zrychlete nákupní proces pokud vaši zákazníci znají kód zboží nebo název produktu přímo z vyhledávání.
Možnost vkládání do košíku přímo z vyhledávání
Několik způsobů dopravy
I při B2B platí to, co i při B2C prodeji. Umožněte více způsobů dopravy podle potřeb partnera.
Několik způsobů dopravy
Více možností platby
Způsoby platby by měly být nastaveny podle toho, jak to máte dohodnuto s B2B zákazníkem. Pokud poskytujete více způsobů platby za zboží, doporučujeme je umožnit. Vždy je lepší mít peníze spíše na účtu, takže doporučujeme i platbu kartou.
Více možností platby
Marketingové materiály k nákupu
Máte-li v rámci prodeje podpůrné materiály jako jsou například instruktážní, tištěné letáky, tak můžete umožnit jejich automatické vložení do objednávky v košíku.
Marketingové materiály k nákupu
Vzdělávání B2B klientů
Podobně jako v B2C můžete využít ke vzdělávání vašich zákazníků blogové příspěvky.
Vzdělávání B2B klientů
Nakupování za B2B klienta prodejcem
B2B platformy mají většinou také administrační rozhraní, ve kterém byste mohli umožnit vašim prodejcům dělat objednávky za vaše klienty. Umí tak učinit objednávku přímo u klienta v terénu nebo učinit telefonickou objednávku. V naší B2B platformě umíme přidělit prodejcům regiony nebo konkrétní klienty, o které se starají.
Nakupování za B2B klienta prodejcem
Přihlašování a nákup poboček z jedné společnosti
Pokud spolupracujete v rámci B2B se společností, která má několik pobočky, tak je vhodné pustit do zóny nákupčích z každé pobočky, ale existuje hlavní účet, který administruje přístupy pro dané prodejce. Tady umí být logika složitější a většinou děláme vývoj na míru podle potřeb.
Multiuživatelské účty, více uživatelů z jedné firmy
Množstevní slevy
Pokud odměňujete zákazníky za množství nakoupeného zboží, tak je vhodné tuto výši slevy odkomunikovat všude, kde se dá – v detailu produktu, v košíku, zvýraznit barvou případně progress barem. Chcete přece motivovat zákazníka k větší koupi.
Množstevní slevy zobrazené v košíku
Věrnostní systém
Zákazníky můžete motivovat k větším nákupům také prostřednictvím sbírání bodů a následný nákup za body. Případně víte za body automaticky přidávat dárky k nákupu. Někteří naši klienti zase mají nastaveno automatické přiřazování zákazníků do slevových skupin. Čím více nakoupí za určitou dobu, tak tím mají vyšší slevu na zboží.
Věrnostní body
Závěr
Ve vibration.sk nabízíme B2B řešení, která mohou výrazně zvýšit efektivitu vašeho B2B obchodu. Všechny tyto techniky máme vymyšlené a odzkoušené a umíme je implementovat i vám. Naše platforma vám pomůže zlepšit zážitek vašich partnerů a zvýšit vaši konkurenceschopnost na trhu. Pokud se cítíte připraveni změnit váš B2B obchod, neváhejte nás kontaktovat. Společně můžeme vytvořit efektivní B2B zónu, která přinese užitek vám i vašim partnerům.