1 min. doba čtení

Zaměřeno na volby: reklamy na platformách Mety musí uvádět použití AI

Generativní umělá inteligence dokáže vytvářet realistické obrazy, což přispívá k šíření dezinformací. Platformy se proto snaží zavést nová pravidla a omezit zavádění použitím digitálně vytvořených nebo upravených zpráv.

Zaměřeno na volby: reklamy na platformách Mety musí uvádět použití AI
Zdroj: Depositphotos

Meta upravuje podmínky pro reklamy se sociálními tématy, volbami a politikou. Inzerenti musí uvést, když jejich reklama “obsahuje fotorealistický obrázek, video nebo realisticky znějící zvuk, který byl digitálně vytvořen nebo upraven pomocí umělé inteligence nebo jiných metod”. V průběhu minulého roku zavedly podobná opatření také platformy YouTubeTikTok.

Meta se chce vyhnout spekulacím, zejména v souvislosti s nadcházejícími prezidentskými volbami v USA. S nástupem umělé inteligence je stále snazší vytvářet falešné informace, deepfakes a poškozovat konkurenci. 

Nastavení reklam pro vybrané kategorie bude ošetřeno takovýmto oznámením.

 

Uverejnil/-a @mattnavarra
Zobraziť v Threads

 

Poučení z minulosti

Účty, které nebudou v souladu s nařízením, budou zakázány. Po zkušenostech z předchozích voleb Meta vypíná politickou reklamu týden před americkými prezidentskými volbami. Chce tím vytvořit moratorium, aby se v posledních dnech nešířily neověřené informace.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč na LinkedIn vsadit na video obsah? Angažovanost roste, algoritmus nahrává
3 min. doba čtení

Proč na LinkedIn vsadit na video obsah? Angažovanost roste, algoritmus nahrává

Pokud jste ještě nezačali využívat video na LinkedInu, pravděpodobně je ten správný čas. Sledovanost videí na platformě loni meziročně vzrostla o 36 %. Navíc video příspěvky generují 1,4× vyšší zapojení ve srovnání s jinými formáty. Chopte se příležitosti a využijte nové informace přímo od LinkedInu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Značky chtějí soudržnost mobilní strategie, ale bojují s chaosem. Nová data ukazují proč
4 min. doba čtení

Značky chtějí soudržnost mobilní strategie, ale bojují s chaosem. Nová data ukazují proč

Mobily pohlcují polovinu veškeré digitální pozornosti a náklady na získání zákazníka rostou rychleji než rozpočty. Pokud se o mobilní strategii stará každý tým po svém a nikdo ji pevně neřídí, výsledkem jsou nekoordinované kampaně, nejednotný zážitek a promarněné příležitosti. Ve hře není jen engagement, ale i schopnost značky udržet si místo na trhu. Jak tedy […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
U reklam v segmentu zdraví vítězí fakta. Sliby na důvěru nestačí
5 min. doba čtení

U reklam v segmentu zdraví vítězí fakta. Sliby na důvěru nestačí

V roce 2025 utratí značky v segmentu zdraví, farmacie a zdravotnictví v USA za reklamu více než 31 miliard dolarů – což je více než v odvětvích jako telekomunikace, cestování či technologie. I když značky investují miliardy, jen malá část spotřebitelů důvěřuje zdravotnické reklamě více než jiné.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+