
Meta upravuje podmínky pro reklamy se sociálními tématy, volbami a politikou. Inzerenti musí uvést, když jejich reklama “obsahuje fotorealistický obrázek, video nebo realisticky znějící zvuk, který byl digitálně vytvořen nebo upraven pomocí umělé inteligence nebo jiných metod”. V průběhu minulého roku zavedly podobná opatření také platformy YouTube a TikTok.
Meta se chce vyhnout spekulacím, zejména v souvislosti s nadcházejícími prezidentskými volbami v USA. S nástupem umělé inteligence je stále snazší vytvářet falešné informace, deepfakes a poškozovat konkurenci.
Nastavení reklam pro vybrané kategorie bude ošetřeno takovýmto oznámením.
Uverejnil/-a @mattnavarraZobraziť v Threads
Poučení z minulosti
Účty, které nebudou v souladu s nařízením, budou zakázány. Po zkušenostech z předchozích voleb Meta vypíná politickou reklamu týden před americkými prezidentskými volbami. Chce tím vytvořit moratorium, aby se v posledních dnech nešířily neověřené informace.