1 min. doba čtení

Zaměřeno na volby: reklamy na platformách Mety musí uvádět použití AI

Generativní umělá inteligence dokáže vytvářet realistické obrazy, což přispívá k šíření dezinformací. Platformy se proto snaží zavést nová pravidla a omezit zavádění použitím digitálně vytvořených nebo upravených zpráv.

Zaměřeno na volby: reklamy na platformách Mety musí uvádět použití AI
Zdroj: Depositphotos

Meta upravuje podmínky pro reklamy se sociálními tématy, volbami a politikou. Inzerenti musí uvést, když jejich reklama „obsahuje fotorealistický obrázek, video nebo realisticky znějící zvuk, který byl digitálně vytvořen nebo upraven pomocí umělé inteligence nebo jiných metod“. V průběhu minulého roku zavedly podobná opatření také platformy YouTubeTikTok.

Meta se chce vyhnout spekulacím, zejména v souvislosti s nadcházejícími prezidentskými volbami v USA. S nástupem umělé inteligence je stále snazší vytvářet falešné informace, deepfakes a poškozovat konkurenci. 

Nastavení reklam pro vybrané kategorie bude ošetřeno takovýmto oznámením.

 

Uverejnil/-a @mattnavarra
Zobraziť v Threads

 

Poučení z minulosti

Účty, které nebudou v souladu s nařízením, budou zakázány. Po zkušenostech z předchozích voleb Meta vypíná politickou reklamu týden před americkými prezidentskými volbami. Chce tím vytvořit moratorium, aby se v posledních dnech nešířily neověřené informace.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
SEO se změnilo. Jste připraveni?
3 min. doba čtení

SEO se změnilo. Jste připraveni?

Vaši konkurenti už bodují na ChatGPT, Redditu a v AI vyhledávačích, zatímco vy stále budujete zpětné odkazy a optimalizujete pro Google. Mladší uživatelé dnes začínají hledat informace na sociálních sítích, nikoliv v tradičních vyhledávačích. Pokud vaše SEO strategie nefunguje i mimo Google, uniká vám zásadní změna v tom, jak lidé skutečně vyhledávají informace.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Spamové filtry neodpouští. Až 95 % odesílatelů e-mailů končí jako spam
4 min. doba čtení

Spamové filtry neodpouští. Až 95 % odesílatelů e-mailů končí jako spam

E-mailová kampaň může být perfektní, a přesto skončí ve spamu. Až 95 % odesílatelů e-mailů je podle statistik společnosti Mailkit technicky vnímáno jako spammeři. Proč? Protože jim chybí reputace, technické nastavení a relevantní databáze. I legitimní firmy tak často končí ve spamu. Důvodem může být špatná reputace odesílatele, přeplněná databáze nebo chybějící technické nastavení. Tuto […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge