2 min. doba čtení

Zákazníci Carrefour Polska budou nakupovat prostřednictvím aplikace InPost Fresh

Společnosti InPost a Carrefour začaly spolupracovat v oblasti mobilních obchodních služeb. Díky novému partnerství budou polští spotřebitelé nakupovat v Carrefouru potraviny prostřednictvím mobilní aplikace InPost Fresh a doručení mohou očekávat druhý den.

Zákazníci Carrefour Polska budou nakupovat prostřednictvím aplikace InPost Fresh

Doručování potravin přes partnerskou společnost 

„Skupina Carrefour si stanovila ambiciózní cíl ztrojnásobit GMV svého elektronického obchodu, který by měl v roce 2026 dosáhnout 10 miliard eur. Spolupráce se společností InPost je součástí naší globální strategie online rozvoje,” říká Marek Garus, ředitel pro rozvoj elektronického obchodu ve společnosti Carrefour Polska. 

„Partnerství se společností InPost nám umožní nejen výrazně rozšířit nabídku online nákupů potravin, ale také výrazně zrychlit čas doručení zboží koncovému zákazníkovi.“ 

V pilotní fázi spolupráce je služba dostupná obyvatelům Varšavy a Krakova. 

„Věříme, že garantovaná kvalita našich dodávek InPost Fresh bude pro naše zákazníky výjimečnou nabídkou. Překročili jsme hranice Varšavy a budeme přítomni i v Krakově, který má pro InPost mimořádný význam – je to naše kolébka, kde se v současnosti nachází ústředí InPost,“ říká Marcin Dakowski, CEO InPost Fresh.

Jak nakupovat s Carrefourem a InPost Fresh?

Pokud chcete začít využívat rychlé a pohodlné nakupování po telefonu nebo tabletu, stačí si stáhnout aplikaci InPost Fresh – registrace je rychlá a intuitivní. V aplikaci si můžete pohodlně vybrat z 3500 produktů dostupných v síti Carrefour. 

Následně si zákazník v košíku může přesně určit čas doručení kurýrem. Může to být následující den nebo během několika následujících dní od pondělí do soboty včetně. Přeprava nákupů bude následně v režii společnosti InPost. Kontrolovaná teplota navíc umožní zachování kvality a čerstvosti výrobků. Jednotlivé nákupy se pak doručují přímo domů a každou fázi realizace objednávky mohou zákazníci sledovat přes aplikaci. 

Minimální hodnota objednávky je 100 zlotých, tj. 25 eur. Zákazníci mají k dispozici nejpohodlnější formy platby včetně platby předem prostřednictvím služby Blik, rychlého převodu nebo platební karty. Samozřejmostí je platba kartou i při přebírání zásilky od kurýra.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak na marketing s Meta Reels: Proč 80 % zákazníků nakupuje po shlédnutí Reels
3 min. doba čtení

Jak na marketing s Meta Reels: Proč 80 % zákazníků nakupuje po shlédnutí Reels

V nejnovější příručce od Mety se dozvídáme, jak mohou značky efektivně využívat Meta Reels k posílení svých marketingových kampaní a dosahování skutečných výsledků. Zde je shrnutí nejdůležitějších faktů a doporučení, která by měl o tomto výkonném video formátu vědět každý, kdo se pohybuje v e-commerce.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Televize už není jen televize. Jak se mění sledování videoobsahu a co to znamená pro značky
3 min. doba čtení

Televize už není jen televize. Jak se mění sledování videoobsahu a co to znamená pro značky

Jak dnes funguje sledování videoobsahu? Co lidé považují za „televizi“ a kde reklama funguje nejlépe? CTV zatím není středobodem pozornosti našeho e-commerce, ale vývoj v zahraničí naznačuje, že by se to mohlo brzy změnit. Nová studie RTL AdAlliance přináší jasná data a trendy, které se vyplatí sledovat. A ukazuje, že o úspěchu videa nerozhoduje technologie, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+