2min. doba čtení

Vznikl manifest, který má novým poslancům sdělit priority evropského e-commerce

Organizace Ecommerce Europe připravila před volbami do Evropského parlamentu manifest. Vyzývá v něm k dodržování stávajících pravidel namísto zavádění nových.

Vznikl manifest, který má novým poslancům sdělit priority evropského e-commerce
Zdroj: Depositphotos

Ecommerce Europe je neziskové sdružení EU, které zastupuje společnosti prodávající zboží a služby online spotřebitelům v Evropě. Manifest představuje pro Evropskou unii důležitý krok vpřed s jasným cílem maximalizovat potenciál evropského hospodářství a digitálního obchodu. 

Velký důraz na malé podniky

Organizace Ecommerce Europe v Bruselu zdůrazňuje potřebu pragmatického přístupu a vyzývá k pochopení skutečné situace podniků. Jejím doporučením je vytvořit pravidla, která budou nejen proveditelná, ale také v souladu se zásadami zlepšování právní úpravy, aby bylo dosaženo konzistentnosti právních předpisů. Důležitým bodem je myšlenka, že regulace by měla v první řadě zohledňovat potřeby malých podniků, které tvoří 90 % ekonomiky.

“Evropská unie se nachází ve zlomovém bodě. Příští evropské volby a mandát budou mít rozhodující vliv na naši schopnost přejít na více oběhové a digitální hospodářství, aniž bychom někoho opustili a stali se konkurenceschopným globálním hráčem. Aby se tak stalo, musíme zajistit odolnost naší ekonomiky, jakož i podniků a lidí, kteří za ní stojí. Jsme pevně přesvědčeni, že evropské odvětví digitálního obchodu je klíčem k dosažení těchto cílů,” prohlásil Luca Cassetti, generální tajemník Ecommerce Europe.

Cesta ke společným cílům

Mezi tyto zásady patří neutralita kanálů, harmonizace a ochrana rovných podmínek pro všechny společnosti. Manifest zdůrazňuje, že dodržováním těchto zásad lze dosáhnout společného cíle, kterým je ekologická, digitální a inkluzivní ekonomika.

V rámci politických priorit nového mandátu Evropské unie se Ecommerce Europe zavázala uzavřít cyklus jednotného trhu, efektivněji zpracovávat údaje a využívat digitální nástroje ke zlepšení informovanosti spotřebitelů. Organizace věří, že v příštích pěti letech bude elektronický obchod hrát klíčovou roli při dosahování hospodářských cílů kontinentu a může být motorem spravedlivější, konkurenceschopnější, udržitelnější a digitální ekonomiky.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Týdenní sumář 23/2024: Sociální média začínají suplovat vyhledávače, unikátní produkt přitahuje více než cena, otestuje Reel ještě před zveřejněním
6min. doba čtení

Týdenní sumář 23/2024: Sociální média začínají suplovat vyhledávače, unikátní produkt přitahuje více než cena, otestuje Reel ještě před zveřejněním

Podívejte se na příklady použití aplikace WhatsApp pro firmy ke zvýšení prodejů. Shein začíná nabízet zánovní položky. Shrnuli jsme nejzajímavější květnové události a přidali vlastní pohled.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+