2min. doba čtení

Vinted přichází s vlastní sítí balíkomatů

Tržiště s použitou módou spouští vlastní logistickou společnost: Vinted Go. Koncept bude provozovat vlastní balíkomaty v Paříži a okolí.

Vinted přichází s vlastní sítí balíkomatů

Vinted je online platforma, kde mohou uživatelé nakupovat a prodávat módu z druhé ruky. Působí na 12 evropských trzích a nedávno zahájila činnost v Nizozemsku a Itálii. Vinted není žádným nováčkem a v současné době má více než 65 milionů uživatelů.

Balíkomaty z Paříže do celé Evropy

V pilotní fázi projektu bude Vinted Go představovat řešení PUDO (pick-up drop-off) s vlastní sítí balíkomatů. Služba bude spuštěna tento měsíc v Paříži a okolí. Zákazníci tržište si budou moci zvolit doručení do balíkomatu, přičemž o přepravu se postará flotila elektrických dodávek. Vinted Go bude nakonec využívat služeb více než 40 dopravců a plánuje rozmístit 200 000 sběrných míst po celé Evropě.

Nová online dopravní platforma

Kromě sítě balíkomatů bude Vinted Go nabízet také online přepravní platformu pro další společnosti. Cílem této platformy je propojit a optimalizovat infrastrukturu externích dopravců pro další podniky. Tato služba bude spuštěna během několika měsíců. Cílem společnosti Vinted je v budoucnu vytvořit více ekologických řešení a zařadit je do své nabídky.

Strukturální změny a nová mateřská společnost

Nově zřízená logistická složka má za následek novou strukturu společnosti. Společnosti Vinted a Vinted Go nyní vlastní nová mateřská společnost: Vinted Group. “Evropská infrastruktura pro přeshraniční přepravu je velmi roztříštěná, chybí jí dostupnost a pohodlí, což jsou klíčové faktory pro mezinárodní e-commerce,” říká Vytautas Atkočaitis, viceprezident společnosti Vinted Go.

Můžeme rozšířit naši nabídku a vytvořit lepší služby doručování balíků.

Dodává: “Tím, že dnes vytvoříme samostatnou společnost, která se zaměří výhradně na doručování balíků, můžeme posílit a rozšířit naši nabídku pro spotřebitele a zároveň vyvíjet a testovat různá řešení pro vytvoření lepšího komfortu při doručování balíků.”

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni
3min. doba čtení

Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni

V lednu zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárůst nových internetových obchodů, kdy meziročně vzrostl jejich počet o 30 %. Čelo kategorií letos opanoval segment hobby s 18% podílem na nově vzniklých e-shopech. Následují dlouhodobě oblíbené segmenty oblečení a potraviny. Odborníci také zejména v poslední době registrují zvýšený zájem majitelů kamenných prodejen o vstup do online […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka
2min. doba čtení

Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka

Česká e-commerce se postupně vzpamatovává z loňských poklesů, přesto se pořád potýká s několika problémy. Nedávný příchod zahraničních gigantů na český trh znamená nejen větší konkurenci, ale i drahou online reklamu. Především menší e-shopy bez marketingových agentur a specialistů mají situaci o to těžší.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+