2 min. doba čtení

Vinted přichází s vlastní sítí balíkomatů

Tržiště s použitou módou spouští vlastní logistickou společnost: Vinted Go. Koncept bude provozovat vlastní balíkomaty v Paříži a okolí.

Vinted přichází s vlastní sítí balíkomatů

Vinted je online platforma, kde mohou uživatelé nakupovat a prodávat módu z druhé ruky. Působí na 12 evropských trzích a nedávno zahájila činnost v Nizozemsku a Itálii. Vinted není žádným nováčkem a v současné době má více než 65 milionů uživatelů.

Balíkomaty z Paříže do celé Evropy

V pilotní fázi projektu bude Vinted Go představovat řešení PUDO (pick-up drop-off) s vlastní sítí balíkomatů. Služba bude spuštěna tento měsíc v Paříži a okolí. Zákazníci tržište si budou moci zvolit doručení do balíkomatu, přičemž o přepravu se postará flotila elektrických dodávek. Vinted Go bude nakonec využívat služeb více než 40 dopravců a plánuje rozmístit 200 000 sběrných míst po celé Evropě.

Nová online dopravní platforma

Kromě sítě balíkomatů bude Vinted Go nabízet také online přepravní platformu pro další společnosti. Cílem této platformy je propojit a optimalizovat infrastrukturu externích dopravců pro další podniky. Tato služba bude spuštěna během několika měsíců. Cílem společnosti Vinted je v budoucnu vytvořit více ekologických řešení a zařadit je do své nabídky.

Strukturální změny a nová mateřská společnost

Nově zřízená logistická složka má za následek novou strukturu společnosti. Společnosti Vinted a Vinted Go nyní vlastní nová mateřská společnost: Vinted Group. „Evropská infrastruktura pro přeshraniční přepravu je velmi roztříštěná, chybí jí dostupnost a pohodlí, což jsou klíčové faktory pro mezinárodní e-commerce,“ říká Vytautas Atkočaitis, viceprezident společnosti Vinted Go.

Můžeme rozšířit naši nabídku a vytvořit lepší služby doručování balíků.

Dodává: „Tím, že dnes vytvoříme samostatnou společnost, která se zaměří výhradně na doručování balíků, můžeme posílit a rozšířit naši nabídku pro spotřebitele a zároveň vyvíjet a testovat různá řešení pro vytvoření lepšího komfortu při doručování balíků.“

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi
4 min. doba čtení

Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi

Značky roky optimalizovaly obsah pro vyhledávače. Dnes se ale mění samotný způsob, jak lidé hledají informace, a spolu s tím i to, jak se rozhodují. Namísto krátkých dotazů se ptají na konkrétní věci, které jsou pro ně důležité. To, co bylo kdysi úsměvné, je dnes standardem, kterému se v online byznysu musíme přizpůsobit.

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?
3 min. doba čtení

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?

Vracení zboží bylo dlouho znakem dobrého zákaznického servisu. Rychlá refundace, bez otázek, bez problémů. Dnes se však mění na zkoušku důvěry v očích zákazníků i samotných značek. Data ze zahraničí ukazují, že vratek pomalu ubývá, ale zákazníci je vnímají citlivěji než před rokem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování
3 min. doba čtení

Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování

Na Pinterestu už nepůjde jen snít o dokonalém stylu nebo bydlení. Půjde i nakupovat. Platforma mění své nástěnky na inteligentní nástroje, které vám pomohou přejít od inspirace rovnou k nákupu. Novinky se postupně zavádějí po celém světě, přičemž testování začalo v USA a Kanadě.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe