|
1 min. doba čtení

Uspořádat e-commerce konferenci není legrace. Jaký byl a jaký bude Upterdam? (Jakub Jarabica, Upterdam)

Upterdam se stává klíčovou akcí slovenské e-commerce scény, kde se každoročně setkávají ti nejlepší odborníci, inovátoři a nadšenci online podnikání. Letos se konference posouvá na novou úroveň se spoustou vylepšení, novými možnostmi networkingu a bohatým doprovodným programem, který slibuje nezapomenutelný zážitek. Ať už jste majitelem e-shopu, nebo se jen zajímáte o svět digitálního podnikání, Upterdam je místo, kde načerpáte inspiraci, získáte cenné kontakty a rozšíříte své obzory. Proč byste si letošní ročník neměli nechat ujít nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Jakub Jarabica, CEO Blueweb & Upterdam.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

      • 01:39 Proč se Blueweb rozhodl probrat Upterdam?
      • 05:35 Jak se interní lidé přesunou z klasické agendy na event?
      • 06:34 Bude z Bluewebu někdy BlueEvents, jako samostatná firma?
      • 08:14 Co budou dělat letos jinak oproti loňsku?
      • 10:08 Vychází jim to po finanční stránce?
      • 13:23 Kde čerpají eventovou inspiraci?
      • 15:51 Jak se zatím prodávají lístky?
      • 19:46 Proč se Upterdam koná na hůře dostupném místě?
      • 21:37 A co afterparty? Bude?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)
7 min. doba čtení

E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)

Expanze e-shopu do zahraničí už dávno není jen o překladu webu. Úspěch v roce 2026 budou mít ti, kteří rozumí datům, investují do důvěry a mají trpělivost. Slovensko jako test, Polsko jako výzva a Německo jako cíl – tak vypadá cesta mnoha značek, které zjišťují, že marketplace není zázrak a rychlá vítězství neexistují. Tento rozhovor […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025
8 min. doba čtení

Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025

Umělá inteligence nakupuje za nás, Google umožňuje skrývat reklamy, loajalita mizí a TikTok se mění na cestovní kancelář. Nový díl Mudrovačky přináší nabitý přehled trendů, které mění online marketing a e-commerce od základů. Od revoluce v nákupech přes ChatGPT, nová pravidla Mety až po TikTok Travel Ads a růst marketplace platforem v segmentu DIY.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)
5 min. doba čtení

Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)

Umělá inteligence už dávno není jen módní slovo, ale reálná pomoc i ve finančním řízení. V rozhovoru o systému Bridgit se dozvíte, jak může mít každá firma vlastního „virtuálního CFO“, který sleduje tržby, marže, cashflow a dokonce předpovídá problémy dřív, než vzniknou. Pokud vás zajímá, jak propojit data z e-shopu, marketingu a účetnictví do jednoho […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet