Synchronizace katalogu produktů
Obchodníci, kteří chtějí využít výhod, které Twitter nabízí, musí jednoduše propojit své účty na Twitteru a Shopify a stáhnout si aplikaci Twitter Shopping Manager nebo Twitter for Professionals, která je určena pro profesionální prodejce. Pomocí této služby budou mít obchodníci také přístup k funkci Location Spotlight, která umožňuje obchodníkům v USA, Kanadě, Velké Británii a Austrálii zobrazovat na svém profilu na Twitteru otevírací dobu a souřadnice GPS.
Nové nástroje mimo jiné umožní maloobchodníkům synchronizovat celý katalog produktů a skladovou evidenci. Na rozdíl od minulosti již nebudou muset ručně přidávat a spravovat své zásoby na každé platformě zvlášť.
Uživatelé, kteří již službu vyzkoušeli, se shodují, že nové nástroje představují výrazné zlepšení. Možnost přímého prodeje na Twitteru usnadňuje oslovení zákazníků a výrazně zjednodušuje proces obchodní interakce.
Reklamní kampaně na sociálních sítích, nákup na webových stránkách inzerenta
Po konsolidaci zásob budou moci obchodníci své produkty uvádět v obchodě Twitter Shop a provozovat reklamní kampaně na sociální síti, ale nákupy budou provádět na svých vlastních stránkách. Služby Twitter Shops a Shop Spotlight jsou zatím ve fázi beta, ale podle společnosti budou do konce roku 2022 dostupné všem americkým obchodníkům.
Společnost Shopify nedávno podepsala podobné dohody s několika dalšími velkými technologickými společnostmi. Například společnost Apple oznámila novou funkci přímých plateb Tap to Pay pro iPhony. Již brzy budou moci všichni uživatelé Shopify využívat funkci Google, která umožní obchodníkům zobrazovat ve výsledcích vyhledávání údaje o zásobách v reálném čase.