2min. doba čtení

Twitter a Shopify podepsaly dohodu o spolupráci

Twitter oznámil nové partnerství se společností Shopify. Na základě této dohody spustí Twitter aplikaci, která bude dostupná všem americkým obchodníkům Shopify. Aplikace bude integrovat nový ovládací panel Twitter Shopping Manager, který obchodníkům pomůže získat další nákupní funkce pro jejich profily.

Twitter a Shopify podepsaly dohodu o spolupráci

Synchronizace katalogu produktů

Obchodníci, kteří chtějí využít výhod, které Twitter nabízí, musí jednoduše propojit své účty na Twitteru a Shopify a stáhnout si aplikaci Twitter Shopping Manager nebo Twitter for Professionals, která je určena pro profesionální prodejce. Pomocí této služby budou mít obchodníci také přístup k funkci Location Spotlight, která umožňuje obchodníkům v USA, Kanadě, Velké Británii a Austrálii zobrazovat na svém profilu na Twitteru otevírací dobu a souřadnice GPS.

Nové nástroje mimo jiné umožní maloobchodníkům synchronizovat celý katalog produktů a skladovou evidenci. Na rozdíl od minulosti již nebudou muset ručně přidávat a spravovat své zásoby na každé platformě zvlášť.

Uživatelé, kteří již službu vyzkoušeli, se shodují, že nové nástroje představují výrazné zlepšení. Možnost přímého prodeje na Twitteru usnadňuje oslovení zákazníků a výrazně zjednodušuje proces obchodní interakce.

Reklamní kampaně na sociálních sítích, nákup na webových stránkách inzerenta

Po konsolidaci zásob budou moci obchodníci své produkty uvádět v obchodě Twitter Shop a provozovat reklamní kampaně na sociální síti, ale nákupy budou provádět na svých vlastních stránkách. Služby Twitter Shops a Shop Spotlight jsou zatím ve fázi beta, ale podle společnosti budou do konce roku 2022 dostupné všem americkým obchodníkům.

Společnost Shopify nedávno podepsala podobné dohody s několika dalšími velkými technologickými společnostmi. Například společnost Apple oznámila novou funkci přímých plateb Tap to Pay pro iPhony. Již brzy budou moci všichni uživatelé Shopify využívat funkci Google, která umožní obchodníkům zobrazovat ve výsledcích vyhledávání údaje o zásobách v reálném čase.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni
3min. doba čtení

Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni

V lednu zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárůst nových internetových obchodů, kdy meziročně vzrostl jejich počet o 30 %. Čelo kategorií letos opanoval segment hobby s 18% podílem na nově vzniklých e-shopech. Následují dlouhodobě oblíbené segmenty oblečení a potraviny. Odborníci také zejména v poslední době registrují zvýšený zájem majitelů kamenných prodejen o vstup do online […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka
2min. doba čtení

Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka

Česká e-commerce se postupně vzpamatovává z loňských poklesů, přesto se pořád potýká s několika problémy. Nedávný příchod zahraničních gigantů na český trh znamená nejen větší konkurenci, ale i drahou online reklamu. Především menší e-shopy bez marketingových agentur a specialistů mají situaci o to těžší.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+