2min. doba čtení

Twitter a Shopify podepsaly dohodu o spolupráci

Twitter oznámil nové partnerství se společností Shopify. Na základě této dohody spustí Twitter aplikaci, která bude dostupná všem americkým obchodníkům Shopify. Aplikace bude integrovat nový ovládací panel Twitter Shopping Manager, který obchodníkům pomůže získat další nákupní funkce pro jejich profily.

Twitter a Shopify podepsaly dohodu o spolupráci

Synchronizace katalogu produktů

Obchodníci, kteří chtějí využít výhod, které Twitter nabízí, musí jednoduše propojit své účty na Twitteru a Shopify a stáhnout si aplikaci Twitter Shopping Manager nebo Twitter for Professionals, která je určena pro profesionální prodejce. Pomocí této služby budou mít obchodníci také přístup k funkci Location Spotlight, která umožňuje obchodníkům v USA, Kanadě, Velké Británii a Austrálii zobrazovat na svém profilu na Twitteru otevírací dobu a souřadnice GPS.

Nové nástroje mimo jiné umožní maloobchodníkům synchronizovat celý katalog produktů a skladovou evidenci. Na rozdíl od minulosti již nebudou muset ručně přidávat a spravovat své zásoby na každé platformě zvlášť.

Uživatelé, kteří již službu vyzkoušeli, se shodují, že nové nástroje představují výrazné zlepšení. Možnost přímého prodeje na Twitteru usnadňuje oslovení zákazníků a výrazně zjednodušuje proces obchodní interakce.

Reklamní kampaně na sociálních sítích, nákup na webových stránkách inzerenta

Po konsolidaci zásob budou moci obchodníci své produkty uvádět v obchodě Twitter Shop a provozovat reklamní kampaně na sociální síti, ale nákupy budou provádět na svých vlastních stránkách. Služby Twitter Shops a Shop Spotlight jsou zatím ve fázi beta, ale podle společnosti budou do konce roku 2022 dostupné všem americkým obchodníkům.

Společnost Shopify nedávno podepsala podobné dohody s několika dalšími velkými technologickými společnostmi. Například společnost Apple oznámila novou funkci přímých plateb Tap to Pay pro iPhony. Již brzy budou moci všichni uživatelé Shopify využívat funkci Google, která umožní obchodníkům zobrazovat ve výsledcích vyhledávání údaje o zásobách v reálném čase.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
2min. doba čtení

Změny ve vedení skupiny Rohlik

Skupina Rohlik rozšiřuje svůj manažerský tým. Ředitel české pobočky Olin Novák byl jmenován generálním ředitelem pro mezinárodní obchod. Na palubu nastoupil také Martin Beháň, který vedl Tesco v Polsku.

Redakce Redakce
Přečíst článek
6min. doba čtení

Týdenní přehled Ecommerce Bridge

Dnes se podíváme na odhadované prodeje během Black Friday ve Spojených státech, prozradíme vám, který polský e-shop vstupuje na slovenský trh, a pustíme si krátkou ukázku ze zajímavého rozhovoru Štefana Polgáriho s Markem Šulíkem, který je šéfem digitálního marketingu cyklistické značky Isadore. Celý rozhovor spolu s dalšími tématy najdete jako vždy na ecommercebridge.cz.

Redakce Redakce
Přečíst článek