2min. doba čtení

Tone of voice

Označení tone of voice označuje způsob, jak firma či značka komunikuje s okolím. Znamená to, zda zákazníkům tyká nebo vyká.

Označení tone of voice označuje způsob, jak firma či značka komunikuje s okolím. Znamená to, zda zákazníkům tyká nebo vyká. Také to, zda v rámci komunikace využívá humor nebo spíše vážný projev. To však není všechno.

Co všechno patří pod tone of voice?

Kromě uvedených pod tone of voice patří také:

  • používané barvy v rámci vizuálu
  • typ písma
  • zvuk v reklamě.

A mnoho dalšího.

Tone of voice je důležitý

Sice to tak nevypadá, ale tone of voice je důležitá součást dobré marketingové strategie. Když ho má firma správný, dokáže přitáhnout velké množství lidí. Z těch se později mohou stát zákazníci.

Pomocí tohoto parametru se firmy či značky mohou i odlišit od ostatních. Nemluvě o tom, že komunikací působí na emoce lidí.

Příklad v praxi

Většina značek orientovaných na mladé lidi volí tykání a volnější způsob komunikace. V reklamách často využívají vtipy. Na sociálních sítích zase vtipné obrázky, tzv. memes.

Obsah připravili profesionálové na copywriting CoolWriters.sk

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
4min. doba čtení

Co je hoax?

V současném kontextu sociálních sítí lidé za hoax považují informace, se kterými se buď neztotožňují, nebo které odporují jejich vidění světa. Svět není černobílý, ty máš svůj názor, já mám svůj názor, pravda je relativní a podobné fráze nás chtějí přesvědčit, že nemůžeme spolehlivě určit pravost a pravdivost informací. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
2min. doba čtení

Fotobanka

Fotobanka je místo na internetu, kde najdete tisíce fotografií, obrázků, nebo dokonce krátkých videoklipů. Jde o jeden z nejjednodušších způsobů, jak získat ilustrační obrázek. Dají se využívat pro komerční účely například do článků, na sociální sítě nebo na weby. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám nic neunikne […]

Přečíst článek
2min. doba čtení

Cílová skupina

S pojmem cílová skupina jste se setkali pravděpodobně v marketingu nebo v oblasti reklamy. Jde o velmi důležitý parametr, který by měla znát každá značka či firma. Od něho se následně odvíjí, na koho budete cílit svoje reklamy, příspěvky či výrobky. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám […]

Přečíst článek