2min. doba čtení

Tone of voice

Označení tone of voice označuje způsob, jak firma či značka komunikuje s okolím. Znamená to, zda zákazníkům tyká nebo vyká.

Označení tone of voice označuje způsob, jak firma či značka komunikuje s okolím. Znamená to, zda zákazníkům tyká nebo vyká. Také to, zda v rámci komunikace využívá humor nebo spíše vážný projev. To však není všechno.

Co všechno patří pod tone of voice?

Kromě uvedených pod tone of voice patří také:

  • používané barvy v rámci vizuálu
  • typ písma
  • zvuk v reklamě.

A mnoho dalšího.

Tone of voice je důležitý

Sice to tak nevypadá, ale tone of voice je důležitá součást dobré marketingové strategie. Když ho má firma správný, dokáže přitáhnout velké množství lidí. Z těch se později mohou stát zákazníci.

Pomocí tohoto parametru se firmy či značky mohou i odlišit od ostatních. Nemluvě o tom, že komunikací působí na emoce lidí.

Příklad v praxi

Většina značek orientovaných na mladé lidi volí tykání a volnější způsob komunikace. V reklamách často využívají vtipy. Na sociálních sítích zase vtipné obrázky, tzv. memes.

Obsah připravili profesionálové na copywriting CoolWriters.sk

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze
3min. doba čtení

První ročník mezinárodní e-commerce konference v Praze

Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana, Alexandre Bonvina a zástupců společností Shein, Shopify a TePe. Konference pořádaná společnostmi Shopsys a […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+