|
1 min. doba čtení

Tipy na efektivní rozjetí e-shopu s prodejnou z 0 na 600 000 € v tržbách – Karol Woltemar, Madviso

Při tvorbě nového podnikání je potřeba myslet na velké množství proměnných. Nejen z byznysového hlediska, ale také z pohledu marketingu. Jde to zkrátka ruku v ruce a pokud na něco zapomenete, může vás to výrazně zpomalit, nebo dokonce úplně zastavit. Jestli se vyplatí jít do e-commerce i s malým počtem produktů, jak správně přistoupit k nastavení rozpočtu a zda mají stále smysl kamenné prodejny, nám přiblížil Karol Woltemar, konzultant & CEO Madviso.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Tipy na efektivní rozjetí e-shopu s prodejnou z 0 na 600 000 € v tržbách – Karol Woltemar, Madviso
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:16 Z čeho budou vycházet tipy na efektivní rozjezd e-shopu?
  • 03:28 Jak využít konzultanty, když nemám peníze?
  • 07:21 Vyplatí se jít do e-commerce i s malým množstvím produktů?
  • 11:35 Jak správně přistoupit k nastavení rozpočtu?
  • 16:48 Umí konzultant reálně nastavit podnikání na další roky?
  • 21:24 Kdy má člověk očekávat první objednávky?
  • 23:26 Jaké metriky se doporučují sledovat?
  • 28:58 Kdy dává smysl mít kamennou prodejnu a na jakých místech?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Tento článek ti přináší

Madviso marketigová agentúra

Madviso je marketingová agentura, která od roku 2016 poskytuje komplexní služby v oblasti tvorby webů a e-shopů na míru, výkonnostního marketingu a odborného vzdělávání. Zaměřuje se na firmy všech velikostí – od startupů po korporace – kterým pomáhá růst prostřednictvím efektivních marketingových strategií, propojení digitálních nástrojů a individuálně přizpůsobených řešení. Klientům nabízí odborné konzultace již od 300 € měsíčně a funguje jako strategický partner při budování značky, zvyšování tržeb či expanzi na nové trhy.

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Rychlost načítání je také o hostingu. Jak vytěžit maximum i pro WordPress (Marián Zvalo, HostCreators)
1 min. doba čtení

Rychlost načítání je také o hostingu. Jak vytěžit maximum i pro WordPress (Marián Zvalo, HostCreators)

Myslíte si, že když si koupíte dražší hosting, váš e-shop poletí rychlostí blesku? Omyl. V tomto rozhovoru odhalujeme zákulisí hostingu, které běžný uživatel nikdy neuvidí. Dozvíte se, proč WordPress někdy zpomalí stránku na úroveň internetu z roku 2005, kdy se vyplatí přejít ze sdíleného hostingu na VPS, jak se bránit proti botům a co všechno […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Ecommerce Bridge UPDATE 26/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 26/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
SEO a CEO. Jak by měl ředitel vnímat, vyhodnocovat a přistupovat k SEO (Miroslav Beňo)
2 min. doba čtení

SEO a CEO. Jak by měl ředitel vnímat, vyhodnocovat a přistupovat k SEO (Miroslav Beňo)

Myslíte si, že SEO je jen o technických frázích a nudné optimalizaci nadpisů? Omyl! V tomto rozhovoru zazní, jak se dá pomocí článků bez placených kampaní zdvojnásobit počet objednávek, proč jsou návody na citronovou šťávu past a co má SEO společného s obchodní strategií či výkonem Google Ads kampaní. Zjistíte, proč agenturám nevěřit jen na […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet