|
1 min. doba čtení

Tipy na efektivní rozjetí e-shopu s prodejnou z 0 na 600 000 € v tržbách – Karol Woltemar, Madviso

Při tvorbě nového podnikání je potřeba myslet na velké množství proměnných. Nejen z byznysového hlediska, ale také z pohledu marketingu. Jde to zkrátka ruku v ruce a pokud na něco zapomenete, může vás to výrazně zpomalit, nebo dokonce úplně zastavit. Jestli se vyplatí jít do e-commerce i s malým počtem produktů, jak správně přistoupit k nastavení rozpočtu a zda mají stále smysl kamenné prodejny, nám přiblížil Karol Woltemar, konzultant & CEO Madviso.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:16 Z čeho budou vycházet tipy na efektivní rozjezd e-shopu?
  • 03:28 Jak využít konzultanty, když nemám peníze?
  • 07:21 Vyplatí se jít do e-commerce i s malým množstvím produktů?
  • 11:35 Jak správně přistoupit k nastavení rozpočtu?
  • 16:48 Umí konzultant reálně nastavit podnikání na další roky?
  • 21:24 Kdy má člověk očekávat první objednávky?
  • 23:26 Jaké metriky se doporučují sledovat?
  • 28:58 Kdy dává smysl mít kamennou prodejnu a na jakých místech?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Tento článek ti přináší

Madviso marketigová agentúra

Madviso je marketingová agentura, která od roku 2016 poskytuje komplexní služby v oblasti tvorby webů a e-shopů na míru, výkonnostního marketingu a odborného vzdělávání. Zaměřuje se na firmy všech velikostí – od startupů po korporace – kterým pomáhá růst prostřednictvím efektivních marketingových strategií, propojení digitálních nástrojů a individuálně přizpůsobených řešení. Klientům nabízí odborné konzultace již od 300 € měsíčně a funguje jako strategický partner při budování značky, zvyšování tržeb či expanzi na nové trhy.

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Doručení zboží je klíčová zákaznická zkušenost. Proč nevybírat jen na základě ceny (Anton Kukučka, Packeta)
6 min. doba čtení

Doručení zboží je klíčová zákaznická zkušenost. Proč nevybírat jen na základě ceny (Anton Kukučka, Packeta)

Rychlejší doručení, inteligentní Z-boxy, ekologická řešení i nové nápady, které mohou změnit způsob, jak vnímáme logistiku. Tento rozhovor ukazuje, že doručení není jen o balících, ale o emocích, důvěře a technologiích, které zlepšují každou fázi nákupu. Zjistíte, proč je „objednej si do tří hodin a zítra to máš doma“ silnější argument než jakákoli sleva a […]

Ecommerce Bridge UPDATE 45/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 45/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)
7 min. doba čtení

E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)

Expanze e-shopu do zahraničí už dávno není jen o překladu webu. Úspěch v roce 2026 budou mít ti, kteří rozumí datům, investují do důvěry a mají trpělivost. Slovensko jako test, Polsko jako výzva a Německo jako cíl – tak vypadá cesta mnoha značek, které zjišťují, že marketplace není zázrak a rychlá vítězství neexistují. Tento rozhovor […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet